Open Stamdag Para. 10-03-2012

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Tegen welke stam moeten we volgens jullie een oorlog beginnen?
BWR
9 stemmen (24,32%)

Maori.
2 stemmen (5,41%)

*FUA*
1 stem (2,70%)

Smurf.
3 stemmen (8,11%)

The V.
12 stemmen (32,43%)

FF
3 stemmen (8,11%)

COR
7 stemmen (18,92%)

Sorry The V. :p de nieuwe leden hebben beslist xp
 

DeletedUser

Guest
C'mon bitches :) Ik zorg wel voor vv'tjes tegen jullie en ik rijg jullie aan mijn speerpunt :speer:
 

DeletedUser55122

Guest
Jehova getuigens zijn snel gepikeerd , kunnen niet tegen iets leuks en zeiken mensen af als het niet zo is volgends hun.
Precies hetzelfde wat jij nu doet.
Misschien praat jij hier wel over jezelf dus aangezien je zo reageerd alsof je een jehova getuigen bent :D.

Nee , zeer zeker niet , maar je vind het niet zoals het volgends jou moet zijn = Jehova.
Dat zouden jehova`s ook zeggen , wat jij ook doet :)

Conclusie :

Jij bent een jehova getuigen die niet tegen lol kan , gepikeerd raakt als hij/zij geen gelijk heeft en mensen afzeikt.
En je praat over jezelf.

Conclusie 2 :
U leidt aan schizofrenie zoek een Psychiater :D

Conclusie 3 made by Insane In The Membrane:
Ga dorpen plunderen.

Echt wel slimme mannetje
 

DeletedUser

Guest
Heel de stam (93 leden) een PM gestuurd :eek: men mailbox gaat volzitten :p
 

DeletedUser

Guest
Over vv'tjes gesproken xD
Als het aan de vv's ligt, winnen we de oorlog zwaar. Dat weet jij ook ^^

Maar jij zit op jouw vv'tjes en ik op de mijne en aangezien heel W20 (Jeffrey) weet wat ik met VV'tjes doe, die arme jongen heeft er nog steeds een trauma aan :( Winnen wij de oorlog zwaar :cool:

Zo, probeer nu maar eens uit deze voor mij onmogelijk te verwoorden zin te schnappen
 

DeletedUser53396

Guest
Zolang ze mij maar niet kicken dan stuur ik al mijn 28 speer op ze af hoor :speer::speer:
 

DeletedUser53396

Guest
Zolang ze mij maar niet kicken dan stuur ik al mijn 28 speer op ze af hoor :speer::speer:


Tot 9.5. 10:14 kun je alleen aanvallen en aangevallen worden, als de puntenverhouding tussen jou en je doel maximaal 20:1 is.

Wat is dit nou weer??
1. Ik snap er niks van... Vage datum 9.5.
2. Haat aan die regel...
 
Reactiescore
4
Maar jij zit op jouw vv'tjes en ik op de mijne en aangezien heel W20 (Jeffrey) weet wat ik met VV'tjes doe, die arme jongen heeft er nog steeds een trauma aan :( Winnen wij de oorlog zwaar :cool:

Zo, probeer nu maar eens uit deze voor mij onmogelijk te verwoorden zin te schnappen

Kijk maar uit jij .
Als ik los ga ben ik een 2de tim :p.
Ook een Hyena , en jiij het lamme schaap:p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan