Open Stamdag Para. 10-03-2012

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser53396

Guest
Inderdaad, hiervoor ook mijn welgemeende excuses. Wat ik hier heb geschreven is niet veel, en dat weet ik zelf ook. Ik heb dit zondag even in elkaar gezet, omdat ik nadien naar mijn grootouders moest. Ze hadden nieuws over mijn opa die al even ziek is (last van zijn heup) en ze wisten wat er aan de hand is (na 3 maanden).
Hij heeft nu blijkbaar de ziekte van Lyme. Het is in zoverre gevorderd dat zijn zenuwen is zijn been al helemaal zijn aangetast. Ze kunnen over een paar maanden aan de behandeling beginnen. Maar het zal nog een lange lijdensweg voor mij worden...

Ik hoop dat jullie mij een beetje begrijpen, en mij er ook een beetje van afzien.

Sterkte.
 

DeletedUser52174

Guest
Haaha leuk mijn welkomstgedicht staat in het TWW <3 En bedankt voor de credits Schedeltje (L).

En ook leuk dat er toch nog mensen waren die in mijn 'massa aanval op smurf' waren getrapt.
Jokes by Insane Tim:p

Voor de mensen die het niet gezien hebben, ik had een topic met een heel uitgedacht plan tegen Smurf leden Kingjelle en Crewz met alles erop en eraan. Mijn stamgenoten waren zo aardig om mee te spelen door te zeggen hoeveel clears ze in wilden zetten ^^
 

DeletedUser

Guest
Ik heb redelijk wat reacties gekregen. Als je wilt stuur ik ze even naar je door? ;-)
 

DeletedUser

Guest
Haaha leuk mijn welkomstgedicht staat in het TWW <3 En bedankt voor de credits Schedeltje (L).

En ook leuk dat er toch nog mensen waren die in mijn 'massa aanval op smurf' waren getrapt.
Jokes by Insane Tim:p

Voor de mensen die het niet gezien hebben, ik had een topic met een heel uitgedacht plan tegen Smurf leden Kingjelle en Crewz met alles erop en eraan. Mijn stamgenoten waren zo aardig om mee te spelen door te zeggen hoeveel clears ze in wilden zetten ^^

Jij met je mopjes toch :p
 

DeletedUser62901

Guest
Jij met je mopjes toch :p

Wat echt een mop zou zijn?!......is het gewoon echt uitvoeren terwijl iedereen denkt dat het een mop is/was.


Wanneer zei je ook alweer dat de datum was? :p

*paranoia ben je of je bent het niet!*:D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
mag dicht. Duurt nog wel een tijd voor we weer een actie als deze doen :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan