Open brief aan krepox

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser44415

Guest
*Fan, van... hahaha. :D Bovendien kwam je allesinds even dom over met je nieuwe AF account, dus je kan niet zeggen dat ik het alleen zeg om dat ik je niet kan uitstaan. Bovendien K., ben ik nog liever twee keer zo gay dan dat ik er zo uitzie zoals jij. :) Ik was modebewuster toen ik 13 jaar oud was.

Jah, het is hetzelfde persoon die achter die acci's zat, dus uiteindelijk toch wel logisch zeker dat ik even wijs/dom overkom zeker? Alhoewel als jij degene met het hoog IQ zo lang over deed om te weten wie erachter zat, kom jij zelf ook wel dom over niet?

Ok, goed dat ik weer gelijk heb.
 

DeletedUser3435

Guest
Jah, het is hetzelfde persoon die achter die acci's zat, dus uiteindelijk toch wel logisch zeker dat ik even wijs/dom overkom zeker? Alhoewel als jij degene met het hoog IQ zo lang over deed om te weten wie erachter zat, kom jij zelf ook wel dom over niet?

Ok, goed dat ik weer gelijk heb.
Haha ja is inderdaad best logisch ja. :D Bovendien had ik niet gedacht dat jij zooo zielig was, dus nee zover was ik niet aan het denken. Spamoholic, als jij nu zelf een beetje modebewust was en er degelijk uitzag zou ik het wel van je aannemen, nu lach ik er alleen mee hoor. :D
 

DeletedUser44415

Guest
Haha ja is inderdaad best logisch ja. :D Bovendien had ik niet gedacht dat jij zooo zielig was, dus nee zover was ik niet aan het denken. Spamoholic, als jij nu zelf een beetje modebewust was en er degelijk uitzag zou ik het wel van je aannemen, nu lach ik er alleen mee hoor. :D

Dat jij zoveel tijd aan mij verspilt om te denken over mij, komt alweer wat creepy over, toch wel bedankt dat je me daarna afkraakt, anders zou ik nog nachtmerries van krijgen.
 

DeletedUser40384

Guest
Bij deze een algemene mededeling met de vraag om te stoppen met het moddergegooi en het beledigen van elkander. Dit heeft geen enkel nut en mocht het op deze manier verder gaan dan zal ik dit topic sluiten. Ben een beetje lief voor elkaar :p
 
Reactiescore
420
fna6x.jpg


Party in leuven!
 

DeletedUser58625

Guest

Ik begin spontaan medeleiden te krijgen met jou.

Medelijden P.
Maar ik ga er van uit dat je het bewust deed. :D
Bij deze een algemene mededeling met de vraag om te stoppen met het moddergegooi en het beledigen van elkander. Dit heeft geen enkel nut en mocht het op deze manier verder gaan dan zal ik dit topic sluiten. Ben een beetje lief voor elkaar :p

Leuke zin hoor, maar bekijk toch eens al die posts hier. Gaat er hier een met termen als "vagina" en "seks" gooien...

fna6x.jpg

Party in leuven!

Eigenlijk hoort dit in dit topic maar onze mod is toch heel erg tolerant dus ok.
 

DeletedUser56576

Guest
Hahaha vindt ie allemaal maar mooi dit die krepox.
Beetje aandacht krijgen en wat ouwehoeren met jullie terwijl je het zelf niet eens doorhebt :p.
Ik zie hem al stuk gaan achter zn pc terwijl jullie gek worden van zijn eindeloze discussie's!!

Blijf zo doorgaan zou ik zeggen! :bijl::bijl:
 

DeletedUser3435

Guest
Hahaha vindt ie allemaal maar mooi dit die krepox.
Beetje aandacht krijgen en wat ouwehoeren met jullie terwijl je het zelf niet eens doorhebt :p.
Ik zie hem al stuk gaan achter zn pc terwijl jullie gek worden van zijn eindeloze discussie's!!

Blijf zo doorgaan zou ik zeggen! :bijl::bijl:
:D :D Wat hij zegt. Trouwens, iemand moet voor sfeer zorgen..
 

DeletedUser56576

Guest
:D :D Wat hij zegt. Trouwens, iemand moet voor sfeer zorgen..

Háhá daarom. Ze duiken er echt allemaal meteen bovenop zodra er een post van jou verschijnt.
Best mooi om te zien hoe serieus ze dan blijven, wat weer leidt tot mooie discussie's :).
 

DeletedUser

Guest
Ik vind je dan wel je tijd verspillen moest je hier alleen posten voor de fun:eek:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan