Open brief aan krepox

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Iedereen vergeet blijkbaar dat de echte topwerelden wereld 1-13 waren. Spijtige zaak.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
klopt blond.

@SV: bedankt;)

@ krepox: Eat my dust:cool:
 

DeletedUser

Guest
pfff SV doe alsjeblieft niet zo stoer. stuur m gewoon een pm, totaal niet nodig om hier een topic over te openen is alleen maar aandacht vragen en een beetje populair lopen doen.
 

DeletedUser9420

Guest
WTFBBQ ? Iets teveel aandacht voor een kereltje die dat niet verdient...

*mompelt iets met olie en vuur / kat en spek* :D
 

DeletedUser66281

Guest
Dan is spek en olie een betere combinatie denk ik :cool:

--

Mja imo waren wereld 1-9 de echte legit werelden, al heb ik ze niet allemaal gespeeld. Misschien nog net iets langer, maar ben daarna even eruit geweest, maar in general: toen was alles over scripts en tools nog vaag, niet massaal gebruikt en vaak zelfs illegaal, werden fusies vaak niet gedaan omdat de regels vaag waren en waren er sowieso minder team accounts, waren er geen farm/uitbouw programma's (FA/AM) en moest iedereen nog veel leren. Dat laatste geldt al helemaal voor wereld 1-3 op .nl, voor de meesten was het nieuw en daarom gebeurde er toen nog veel rare maar leuke dingen. ^^

Mensen die vanaf wereld 1-4 spelen zouden op hun xxde wereld zo veel ervaring moeten hebben dat nieuwe mensen de eerst komende 5-10 werelden geen kans zouden maken, zeker in late game.

Dat wil alleen niet zeggen dat de nieuwe mensen voor altijd noobs zijn en blijven, je kan je ook pas na wereld 1-20 bewijzen, maar dat moet hier en daar nog gedaan worden. Die mensen nu al noobs noemen omdat het een nieuwe generatie is, is fout. Wellicht zou je zelfs dingen van hen kunnen leren om vooral je starten beter te maken, leren verleer je nooit.

Natuurlijk is het allemaal makkelijker geworden, qua farmen en managen enzo, maar als dat voor iedereen geldt, komen nieuwe mensen met vernieuwingen ook weer bovendrijven. Dit kan ook op het gebied van farmen vernieuwend zijn, of ze dan wel of niet tot het eindspel blijven hangen.

Verder ga ik dit topic mijden, is me net iets te populistisch om op zo een manier tegen 1 iemand aan te beuken, ieder heeft zijn eigen mening, alleen deze zou altijd goed beargumenteert moeten worden lijkt me. Dit houdt in dat ook niet alleen de ander aangevallen moet worden in je argumenten maar dat je eerst je eigen standpunt maar eens moet hard maken en beargumenteren.
 

DeletedUser51944

Guest
pfff SV doe alsjeblieft niet zo stoer. stuur m gewoon een pm, totaal niet nodig om hier een topic over te openen is alleen maar aandacht vragen en een beetje populair lopen doen.

Daar is politiek en propaganda toch bedoelt?
Waarom zou hij hem een Pm sturen?
 

DeletedUser54620

Guest
Like SV said, krepox zal iedere persoonlijke discussie besluiten in ad hominem aanvallen.



Ik denk niet dat het verhaal van de spiegel hier aangehaald moet worden.
Krepox heeft sinds zijn start (voor de weinigen die vanaf dan meelopen op het AF) al een grote mond gehad, en ad hominem aanvallen op zijn discussiepartners uitgevoerd. SV haalt dit 1x aan in een apart topic en zo blijkt, kan J. niet bepaald inhoudelijk reageren. Je kunt in zijn reactie duidelijk aflezen dat hij de argumentatie gebruikt die SV. hierboven net opsomde. Is J. dan zo verstandelijk dom, dat hij in die val trapt? Of heeft hij gewoon effectief geen andere mogelijkheid tot argumenteren.

Verder wat betreft die fanclub mag je die ook al van tafel vegen. Ik ben zelf helemaal geen fan van SV, ken hen uberhaupt maar van hier en daar een accountje. Echter kan ik je wel gehele hordes forumaccounts aanwijzen die een 'hekel', of op zijn minst een flinke irritatie hebben aan het accountje Krepox. Dit erg vaak door zijn poststijl, die ALTIJD op de man af is. Ik vraag aan jou, die hem hier zo verdedigt, breng ons eens 10 posten met degelijke inhoud, die GEEN aanvallen richting zijn discussiepartner bevatten (persoonlijke aanvallen bedoel ik hiermee).

Succes ermee;)

Ik denk niet dat het nodig is dergelijke posts van Krepox op te zoeken. Mijn kritiek op SV. Is puur na aanleiding van dit topic, dat in mijn ogen gewoon niet nodig is en puur is om een discussie nog breder te trekken.

Ik ken geen van beiden en ik doel er ook niet op Krepox te verdedigen. Het is gewoon onzin dat er altijd zoveel mensen zijn die op hem lopen te flamen.

Gezien zijn stijl van argumentatie heeft hij deze hulp ook niet nodig. Maar aangezien het hele W30 forum ondergespamd wordt kun je er moeilijk om heen. Was Krepox degene geweest die dit oerdomme topic geopend was had ik daar kritiek op gegeven.
 

DeletedUser35742

Guest
In een extreem geval mag je iemand openlijk aan de schandpaal nagelen. Nice read!:)
 

DeletedUser15644

Guest
Farmen heeft gewoon TW volledig verneukt.

Klopt blond, en ik neem zelfs de moeite niet om te farmen...hier en daar eens een aanvalletje versturen...maar dat deed ik op w1 en w2 en w4 en w11, w14 en w17 en w18 ook al :)

Trouwens, denk niet dat dit alleen een probleem van Krepox is maar van meerdere "jonge" kereltjes met een hoog testosterongehalte die zich laten vangen aan uitlatingen die niet voldoende zijn beargumenteerd. En veelal is het niet van "niet willen" maar gewoon van "niet kunnen" :) Of een verstandelijke tekortkoming die ze op één of andere manier willen toedekken door een grote mond op te zetten.
In ieder geval is het niveau van reageren heel sterk gedaald ten opzichte van de eerste werelden.
Normaal want iederéén kan deelnemen zonder op niveau "gescreend" te worden... :)
Maar dat neemt niet weg dat er mag geprobeerd worden een volwassen antwoordje geformuleerd te krijgen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Klopt blond, en ik neem zelfs de moeite niet om te farmen...hier en daar eens een aanvalletje versturen...maar dat deed ik op w1 en w2 en w4 en w11, w14 en w17 en w18 ook al :)

Trouwens, denk niet dat dit alleen een probleem van Krepox is maar van meerdere "jonge" kereltjes met een hoog testosterongehalte die zich laten vangen aan uitlatingen die niet voldoende zijn beargumenteerd. En veelal is het niet van "niet willen" maar gewoon van "niet kunnen" :) Of een verstandelijke tekortkoming die ze op één of andere manier willen toedekken door een grote mond op te zetten.
In ieder geval is het niveau van reageren heel sterk gedaald ten opzichte van de eerste werelden.
Normaal want iederéén kan deelnemen zonder op niveau "gescreend" te worden... :)
Maar dat neemt niet weg dat er mag geprobeerd worden een volwassen antwoordje geformuleerd te krijgen.

Jij doet net of je volwassen ben:eek:
 

DeletedUser

Guest
Ik denk niet dat het nodig is dergelijke posts van Krepox op te zoeken. Mijn kritiek op SV. Is puur na aanleiding van dit topic, dat in mijn ogen gewoon niet nodig is en puur is om een discussie nog breder te trekken.

Ik ken geen van beiden en ik doel er ook niet op Krepox te verdedigen. Het is gewoon onzin dat er altijd zoveel mensen zijn die op hem lopen te flamen.

Gezien zijn stijl van argumentatie heeft hij deze hulp ook niet nodig. Maar aangezien het hele W30 forum ondergespamd wordt kun je er moeilijk om heen. Was Krepox degene geweest die dit oerdomme topic geopend was had ik daar kritiek op gegeven.

Ik zal je te hulp komen, zulke posts zijn er niet van Krepox, de tijd die ik nu heb bespaard kan je best gebruiken de openingspost eens goed te lezen, ipv het af te doen als oerdom omdat je het niet snapt.

Zonde dat Krepox er niet in slaagd om er serieus op in te gaan, dat had pas een interesting discussie geweest.
Maar jullie willen liever lijstjes zien met wie elkaars billen likt, wie er het meeste lc heeft etc...

Het forum is niet dood gegaan vanwege de update, maar vanwege het gebrek aan inspiratie en creativiteit van de posters.

haa hoe ver gaan we nog zaken boyzzzz:p, dat er eeen brief moet komen om krepox te laten stoppen met zijn grappige gepraat ?:p who cares

Het gaat er helemaal niet om dat die moet stoppen, maar als je telkens maar hetzelfde roept en dat maar stug blijft volhouden, is het op zijn minst wel logisch dat men eens vraagt dat te beargumenteren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
pffff wil ik me ook eens in een serieuze discussie moeien,

gebruikt iedereen van die kaulo moeilijke woorden. Beter gaan jullie gewoon abn praten ofzo :$ ;$.

Ojah en daarbij, farmen is echt voor naabs die gewoon no life zijn. Dan heb je echt geen skills
 

DeletedUser58625

Guest


SV like a bawz:cool:

Ja ja, de kontenlikkers zijn aanwezig.

Suck it Krepox. Suck IT!

Stoere kerel.


Die is al even verdwenen hoor.

Waar is mn Popcorn :D


Haha hilarisch toch. :rolleyes:

WTFBBQ ? Iets teveel aandacht voor een kereltje die dat niet verdient...

*mompelt iets met olie en vuur / kat en spek* :D

Nog zo'n grappenmaker.

Jij doet net of je volwassen ben:eek:

Jij doet net of je iets betekent.
 

DeletedUser58043

Guest
oh oh oh wat een gezeur hier weer, een open brief aan krepox doe dat lekker naar hem zelf dit gezeik slaat echt nergens op als krepox zo wilt reageren dan doet die dat ga dan niet hier lopen huilen als je er wat op tegenhebt Stuur hem dan lekker een privebericht.

Slotje dus aub :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan