Je hebt nog steeds 0 werelden als voorbeeld genoemd, welke voorbeelden spreken dan voor zich? Dat is nogal een kromme uitspraak als je niet met bewijs komt. Ik kan 123 zelf geen wereld bedenken buiten 64, waar ik veel hulp heb gehad met het deffen & de credits heb opgeëist.
Verder over het MB gedoe. Ik ben meer van de oude stempel dan de spelers tegenwoordig, ik zie het dus als laag en zwak spel. MB's nemen is sowieso enkel voor idioten die zelf niks van het spel kunnen, maar ze opedelen en dan komen pronken ermee vind ik dan niet normaal. Dat is voor mij gewoon echt laag. Als je tegen de hoofdstam geen winst behaald, ga je MB's edelen of andere middelen zoeken. Dit is menselijk, maar dat wil niet zeggen dat ik (of andere oldgenners) het tolereren. Jullie newgens hebben er weinig problemen mee, ik zou meteen ragekwitten als het bij mij gebeurde.
MB's en DU's zijn niet meer van deze tijd omdat de werelden zo immens klein zijn. Vroeger had je als account van 6mil een MB van 200/300k om die spelertjes van 50k te nobelen. Nu heb je als account van 100k een MB van 20k om spelers van 2k op te nobelen. Wat een armoedig niveau.
Verder begrijpelijk dat jullie Mb's en du's opedelen, maar ik ga het er nooit mee eens zijn dat ermee gepronkt mag worden. Dat is alsof je snoep van een 3jarige afpakt.