Rob.
Forum Personality 19/20
- Reactiescore
- 5.779
Bedankt, is het ookik zie het eerder enkel een post over het account
Bedankt, is het ookik zie het eerder enkel een post over het account
maak er dan wat van
Ik lees en zie graag oorlogstopics, zijn meestal leuke beelden om geschiedenis te zien.
Ik speel w67 zelf niet, vandaar dat een mooi beeld veel kan doen.
+ als er geen oorlog gaande is, dan is het jammer van de tijd ...
@Rob. leuke topic met een geweldige post maar als je dan verder leest word het topic eigenlijk alweer verpest door een zuurpruim als @heer draggy
Als je al niet snapt dat deze wereld 1 dikke meme is moet je hier ook niet komen posten en ga dan alsjeblieft heel gauw terug naar je eigen wereld
Zoals ik zei speel ik w67 niet en volg ik het ook niet Heb dus geen flauw idee wat er zich afspeelt.
Ben alleen wel op zoek naar mooie oorlogstopics, die me boeien. Vandaar dat ik reageerde op deze. Aangezien ik de wereld niet volg, wist ik dus ook niet dat het om een joke ging
Bij deze wil Fight het account Koning Kameel feliciteren met dit ongelofelijke machtsvertoon.
Hoewel over de kwaliteiten van dit opperkameel niets dan lof te melden valt, zijn wij wel zeer benieuwd wanneer dit ook in cijfers te zien valt. De huidige statistieken wijzen uit dat de oorlogsstand tussen Kakaka en Fight in dorpen 27-26 is.
Dit is een miniem verschil in voordeel van onze Opperkamelen. Ik wens de kamelen veel succes toe in de route naar winst op deze 'bijna' gespeelde wereld.
Groeten van de mooiste blanke vogel van w67.
Hahahahahaha Grappemaker.
Alles wat bij Zes gebeurd kan meegerekend worden bij jullie aangezien jullie flink veel deff bij Agent Bough hadden staan dus jullie staan toch echt dik achter.
Vind ik zelf niet heel terecht. We gaan ook geen Kamelen met Dromedarissen vergelijken?
Als dit één en hetzelfde was dan zou er ook één stam zijn.
Ik vind het daarentegen logisch gevolg dat de 20m punten aan tegenstand die er nog is elkaar wel ondersteund.
Je vind het wel logisch dat je elkaar ondersteund maar niet dat wij jullie gewoon als 1 zien?
Ik ga maar weer even verder lachen
Dat klopt helemaal, ik vind namelijk al het verlies bij Agent Bough niet Fight aan te rekenen valt.
Bij deze wil Fight het account Koning Kameel feliciteren met dit ongelofelijke machtsvertoon.
Hoewel over de kwaliteiten van dit opperkameel niets dan lof te melden valt, zijn wij wel zeer benieuwd wanneer dit ook in cijfers te zien valt. De huidige statistieken wijzen uit dat de oorlogsstand tussen Kakaka en Fight in dorpen 27-26 is.
Dit is een miniem verschil in voordeel van onze Opperkamelen. Ik wens de kamelen veel succes toe in de route naar winst op deze 'bijna' gespeelde wereld.
Groeten van de mooiste blanke vogel van w67.