Oorlog W4: DomTe - =TFF=

DeletedUser

Guest
nope :p LOTRS was max 100 leden xD

INDIA ofzo was dat hier ;) XD

INDIA was het inderdaad! Kunnen we hier een voorstel doen om de naam TFF te veranderen in INDIA? Misschien kunnen jullie wel alle spelers die niet Order zijn recruteren? Gezellig toch?

Ik ben voor de naamsverandering!
 

DeletedUser53052

Guest
-NWtH- ook, INDIA, en wt nog...
De topstammen zijn altijd al met veel leden geweest, Order zat vroeger ook veel voller dan nu. -BWR- zelfs opgesplitst in 3 stammen, samen 130 leden.
 

DeletedUser

Guest
daar krijg je pijn in je kont van he joost van vrienden! maar dat zal geen probleem zijn voor je hahahahahaha

Pijn in mijn kont?? Leg uit? Als ik uitga met maten of we gaan voetbal krijgen krijg ik nooit last van mijn kont. :confused:. Had ik je ook verteld dat ik een vriendin heb? :)

Ohja! Wij willen jou ook totaal niet in TFF, dus dat scheelt. Maar mochten wij ooit een interner nodig hebben zonder skills dan zal ik jou tippen bij onze leiding ;). Moet jij nu niet in rap tempo naar ''De Baan''?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Pijn in mijn kont?? Leg uit? Als ik uitga met maten of we gaan voetbal krijgen krijg ik nooit last van mijn kont. :confused:. Had ik je ook verteld dat ik een vriendin heb? :)

Ohja! Wij willen jou ook totaal niet in TFF, dus dat scheelt. Maar mochten wij ooit een interner nodig hebben zonder skills dan zal ik jou tippen bij onze leiding ;). Moet jij nu niet in rap tempo naar ''De Baan''?

Doe is normaal..
 

DeletedUser53052

Guest
Je bent even zielig RR... Even zeggen dat je beter bent dan Edwin, zegt dat ie niet lang speelt, en dat je weet wat ie denkt en wat er op ons acc gaande is (wat al helemaal idioot is), ligt aan gebrek aan info en kennis. Fail gewoon... Je bent god niet hoor -.-
 

DeletedUser

Guest
Je bent even zielig RR... Even zeggen dat je beter bent dan Edwin, zegt dat ie niet lang speelt, en dat je weet wat ie denkt en wat er op ons acc gaande is (wat al helemaal idioot is), ligt aan gebrek aan info en kennis. Fail gewoon... Je bent god niet hoor -.-

En jij wilt zeggen dat jij dat wel bent? ga verder spelen op je accountje en blijf weg van de forums
 

DeletedUser53052

Guest
Hahaha... Ik kom hier al veel langer dan jij. Niet op m'n forum account aan te merken omdat ik geswitcht ben. Jij komt hier zo even en denkt dat je het bent. Reacties geven op Joost, ingame stel je niets voor. je stamleden backstabben... Ik hoop dat =TFF= jou eens gaat aanpakken en spyro helpt mee... Btw: ik zeg toch niet dat ik het ben ? Jij maakt praatjes over edwin terwijl hij je met een vinger kan verslagen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Hahaha... Ik kom hier al veel langer dan jij. Niet op m'n forum account aan te merken omdat ik geswitcht ben. Jij komt hier zo even en denkt dat je het bent. Reacties geven op Joost, ingame stel je niets voor. je stamleden backstabben... Ik hoop dat =TFF= jou eens gaat aanpakken en spyro helpt mee... Btw: ik zeg toch niet dat ik het ben ? Jij maakt praatjes over edwin terwijl hij je met een vinger kan verslagen.

moet jij eens kijken in je sig, ben je nou zo achterlijk of lijkt dat maar zo? je moet niet over dingen praten waar je niets van weet.
 

DeletedUser53052

Guest
moet jij eens kijken in je sig, ben je nou zo achterlijk of lijkt dat maar zo? je moet niet over dingen praten waar je niets van weet.

Lol, al die stammen die daar staan, daar heb ik ook ingezeten... Die van jou is al niet veel beter. Grote mond hè, maar jij durft ons niet aanvallen. je enige uitbreidingsmogelijkheid is ons aanvallen... Je bent een front account, en je gaat internen ?
 

DeletedUser

Guest
Lol, al die stammen die daar staan, daar heb ik ook ingezeten... Die van jou is al niet veel beter. Grote mond hè, maar jij durft ons niet aanvallen. je enige uitbreidingsmogelijkheid is ons aanvallen... Je bent een front account, en je gaat internen ?

ik zie anders ook geen aanvallen van jouw kant komen? en je weet zelf waarom dat niet mogelijk is.. ofwel?
 

DeletedUser53052

Guest
Edwin had al gezegd dat jij niet goed ligt voor ons... Kijk in de stats waar we wel uitbreiden... Jij grenst enkel aan ons om aan te vallen, wij hebben een uitgebreide catalogus ;)
 
Reactiescore
30
gnurkus zei:
Kom help eens mee: hoe heette die stam ook alweer die altijd begon op elke wereld met 200 leden? We konden het niet bedenken...

Op andere werelden zou dat LOMP kunnen zijn die je bedoelt.

Aan alle anderen: Ik word soms een beetje moe van dat ''van de hoogste toren afblazen'' in dit forum. Maarja, het is altijd al zo geweest op W4.
 

DeletedUser23886

Guest
moet je w19 eens lezen die zijn pas erg daa,r daar is duif en karen enz niks bij hoor daar zitten echte speknekken op daar.:rolleyes:
 

DeletedUser23886

Guest
kwa tijd wel maar kwa spelen niet is een leuke wereld daar hoor karen, miss na de vakantie een ander account daar :p:D:D
 
Bovenaan