Oorlog W4: DomTe - =TFF=

DeletedUser53052

Guest
Hahaha :p, jammer toch dat ze toch bij de stats horen ... Rustig blijven duifje, denk aan je bloeddruk.:cool:
 

DeletedUser

Guest
hey drol...jij komt mij nu echt de strot uit met je domme opmerkingen al kan ik zelf ook iets van....


Hebben ORDER en =TFF= al officeel oorlog nee........

Dus ga lekker ergens stil in het hoekje jullie overwinning vieren zolang nog kan!

Och.. ik zou niet zo'n groot mondje hebben vriend. Heb je al veels te vaak gehad.. heb je meer vijanden mee gehad dan vrienden. Dat je jezelf zo hoog in schat qua kwaliteit is een teken van zelfvertrouwen, goed van je.. Toch komt hoogmoed voor de val. Ik wens je succes duifje.. tijd over is ook een kwaliteit (toch?)
 

DeletedUser53052

Guest
Wahaha.... 90 leden en nog 200 miljoen te kort om rang 1 te staan xD
 

DeletedUser

Guest
je mag wel eens een x meevliegen hoor! ? heb je alleen kans dat ik je dr onderweg per ongeluk afdonder hahahaha! :D:D:D
 

DeletedUser

Guest
Kom help eens mee: hoe heette die stam ook alweer die altijd begon op elke wereld met 200 leden? We konden het niet bedenken...
 

DeletedUser

Guest
heb alleen maar een meervoudige persoonlijkheidsstoornis joostje ! valt mee toch? :p

ben ik in ieder geval nooit eenzaam :D:D:D:D:D
 

DeletedUser

Guest
daar krijg je pijn in je kont van he joost van vrienden! maar dat zal geen probleem zijn voor je hahahahahaha
 
Bovenaan