Oorlog VFsnip vs Subrosa en vazallen.

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Wij wensen onze excuses aan te bieden aan SR en hun vazallen,

nerd-nerdy.gif
 
Reactiescore
559
Ik zou graag namens VF snip willen verzoeken om dit topic te SLUITEN

Calamus incendium, in het vervolg wanneer je een oorlogstopique opent, gelieve eerst de diplomaten van beide stammen te consulteren. Dit ruikt enkel maar naar ramptoerisme en daar hebben wij geen nood aan. Bovendien plaats je ons door dit topic te openen in een slecht daglicht, en laat je ons overkomen als arrogante ventjes. Dit zijn wij natuurlijk helemaal NIET.

Wij wensen onze excuses aan te bieden aan SR en hun vazallen, en hopen dat deze strijd verdergezet kan worden INGAME.

Verdere vragen kunnen ingame aan mij gericht worden.

gegroet blond
diplomaat - VF Snip
excuses? wat is dezen?

die droeftoeters zitten letterlijk bg's te bedelen terwijl ze zelf al 5x zo groot zijn als ons.
 
Reactiescore
1
Niet te veel aandacht geven aan mensen zoals Calamus, die voelen zich in hun ego getrapt dat ze een keer niet bovenaan staan, omdat er een keer geen PP in het spel zit.

Nu moeten ze op een andere manier aandacht zoeken op het AF door alles te sensationeren.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Niet te veel aandacht geven aan mensen zoals Calamus, die voelen zich in hun ego getrapt dat ze een keer niet bovenaan staan, omdat er een keer geen PP in het spel zit.

Nu moeten ze op een andere manier aandacht zoeken op het AF door alles te sensationeren.
Ik ben slechts een objectieve journalist, respecteer dit aub.
 
Reactiescore
1
Ik wens VFSNIP veel succes in hun oorlog tegen NOVA, SUBROSA en SR.
Er zijn blijkbaar 3 stammen nodig, veel intern en veel boosts nodig om van VFsnip en speederke af te komen.

Vooralsnog staat het 5 - 0 in het voordeel van de stam die 4x zo klein is.
We houden in de gaten hoe deze eerste grote oorlog op de wereld verloopt. Naar ik weet lopen op dit mometn alledrie de stammen met clearkes en edels op VFsnip.

Als iemand wellicht zin heeft de TW STATS te posten?
Letterlijk je eerste zin in je eerste bericht?
 
Reactiescore
1.733
Niet te veel aandacht geven aan mensen zoals Calamus, die voelen zich in hun ego getrapt dat ze een keer niet bovenaan staan, omdat er een keer geen PP in het spel zit.

Nu moeten ze op een andere manier aandacht zoeken op het AF door alles te sensationeren.
Hij staat 1e
 
Reactiescore
1
Ik wens ze enkel succes. Waarom zou mij dit subjectief maken, ze hadden het nodig??
Je geeft daarmee een duidelijke voorkeur aan. Verder vling je de ene naar de andere ad homium onze kant op, zoals het hebben van extra chromosomen.

Alsjeblief doe niet als of je geen voorkeur hebt, iedereen kan dat zien.
 
Reactiescore
999
Je geeft daarmee een duidelijke voorkeur aan. Verder vling je de ene naar de andere ad homium onze kant op, zoals het hebben van extra chromosomen.

Alsjeblief doe niet als of je geen voorkeur hebt, iedereen kan dat zien.

waar speel jij btw?
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Je geeft daarmee een duidelijke voorkeur aan. Verder vling je de ene naar de andere ad homium onze kant op, zoals het hebben van extra chromosomen.

Alsjeblief doe niet als of je geen voorkeur hebt, iedereen kan dat zien.
Onzin ik heb juist respect dat jullie het desondanks toch zo goed doen.
 
Bovenaan