Oorlog VFsnip vs Subrosa en vazallen.

Reactiescore
432
Jammer dat Anti Woke een timebot gebruikt sjongejonge kunnen de mods ingrijpen aub
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
1711710874453.png

We hebben dan wel grapjes over Arithmetic gemaakt, en veel over mijzelve, maar het internen van SR kent echt geen grenzen gvd.
 
Reactiescore
2.064
Oei wat schandalig! Vinci zal als broeder van VFsnip sterk optreden tegen deze onaanvaardbare acties vanuit SR
 
Reactiescore
2.477
Ik stel me bij deze kandidaat als VV’er voor alles wat SR kan tegenwerken

Groet
 
Reactiescore
1.532
je mag me ook gwn helpen met deffen vandaag ik moet aan de studie en tot nu toe is nog niks gelukt????
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Bekijk bijlage 35274

We hebben dan wel grapjes over Arithmetic gemaakt, en veel over mijzelve, maar het internen van SR kent echt geen grenzen gvd.

Waarom de overname van PorscheGuy van .Add. van Godz BE (SR) ook interessant maakt is dat .Add. de oude stam van ANti woke en Godz Be is (beide oud .Add.) Lees deze dms maar even door.

1711711737196.png(Jimwen zat in .Add. daarna in Nova die ook vfsnip nu aanvalt stelt fusies voor)

1711711777743.png

1711711785001.png
1711711793517.png
1711711798461.png

Die hele SR stam en vazallen zijn echt alleen maar fusies en interns geweest xd
 
Reactiescore
2.064
Jimwen klinkt als een gevaarlijk man, ik zou maar uit kijken Speeder en Goth Angel
 
Reactiescore
1.733
Waarom de overname van PorscheGuy van .Add. van Godz BE (SR) ook interessant maakt is dat .Add. de oude stam van ANti woke en Godz Be is (beide oud .Add.) Lees deze dms maar even door.

Bekijk bijlage 35277(Jimwen zat in .Add. daarna in Nova die ook vfsnip nu aanvalt stelt fusies voor)

Bekijk bijlage 35278

Bekijk bijlage 35279
Bekijk bijlage 35280
Bekijk bijlage 35281

Die hele SR stam en vazallen zijn echt alleen maar fusies en interns geweest xd
Of te wel boosten ? @everyone graag support indienen en hen aan te geven voor boosten
 
Reactiescore
2.477

Azzandra

Chat moderator
Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
142
Via het forum gaat dat hem sowieso niet worden, dus daarvoor Kr33log taggen heeft niet veel nut :p
 
Reactiescore
2.477
Via het forum gaat dat hem sowieso niet worden, dus daarvoor Kr33log taggen heeft niet veel nut :p
Via support blijkbaar ook niet. Worden na 3 weken nog niet behandeld. Terwijl dit wel een significante invloed heeft natuurlijk. Zonde
 

Azzandra

Chat moderator
Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
142
Via support blijkbaar ook niet. Worden na 3 weken nog niet behandeld. Terwijl dit wel een significante invloed heeft natuurlijk. Zonde
Daar kan ik dan weer geen uitspraken over doen, al kan ik me voorstellen dat het frustrerend is als bepaalde zaken langer duren dan je voor ogen zou hebben.
 
Bovenaan