Oorlog VFsnip vs Subrosa en vazallen.

Reactiescore
5.693
Het is een grove SCHANDE hoe hier wordt gehandeld tegenover VFsnip. Hier moet een krachtig antwoord op komen.
Hierbij verklaar ik als hoofdspeler van De Sukke, de oorlog aan SR en de katas zijn onderweg.
 
Reactiescore
976
zonder deze georganiseerde en verwerpelijke kunstgrepen zijn ze niets tegen VFsnip

op zich is dit dus een erkenning van respect ten aanzien van VFsnip

waarvoor dank
 
Reactiescore
1.733
zonder deze georganiseerde en verwerpelijke kunstgrepen zijn ze niets tegen VFsnip

op zich is dit dus een erkenning van respect ten aanzien van VFsnip

waarvoor dank
Het is weer een morele wereldwinst voor ons. W75 all over again
 
Reactiescore
430
Onze razende reporter zal vast met een leuk verslagje komen svp niet schieten op de vrije pers
 
Reactiescore
430
Wat een win voor VFSnip onze razende report is helaas gesneuveld in de strijd RIP
 
Reactiescore
999
Ik zou graag namens VF snip willen verzoeken om dit topic te SLUITEN

Calamus incendium, in het vervolg wanneer je een oorlogstopique opent, gelieve eerst de diplomaten van beide stammen te consulteren. Dit ruikt enkel maar naar ramptoerisme en daar hebben wij geen nood aan. Bovendien plaats je ons door dit topic te openen in een slecht daglicht, en laat je ons overkomen als arrogante ventjes. Dit zijn wij natuurlijk helemaal NIET.

Wij wensen onze excuses aan te bieden aan SR en hun vazallen, en hopen dat deze strijd verdergezet kan worden INGAME.

Verdere vragen kunnen ingame aan mij gericht worden.

gegroet blond
diplomaat - VF Snip
 
Reactiescore
42
Die kata's vallen gelukkig nog wel mee, denk dat wij wel 20+ boer levels & paar smederij levels kwijt zijn geraakt inmiddels aan gegooide kata's op ons.
 
Bovenaan