oorlog T.E. - DomTe

DeletedUser

Guest
das eigenlijk wel waar, maar het is zéér frustrerend, stel je voor: je claimt een dorp en nog voor je het hebt aangevallen , is het al volgestopt door de vijandige stam die een spion heeft in de andere stam,

jullie vragen er ook niet om dat weet ik , maar dat maakt het niet minder frustrerend:D

en om eerlijk te zijn , ik gebruik ook spionnen ja :D:D:D:D:D

als je nog steeds doelt op de aanvallen van domte op de k68 en k69 dorpen van mij ben je verkeerd ingelicht. ik wist helemaal niets af van de aanvallen maar wist dat het ooit een keer zou komen en had er zelf een flinke os in gezet. dit ging stuk ten tijde dat de rest van de os binnenkwam van de andere spelers. het is zelfs zo sterk geweest dat ik meerdere malen heb moeten dodgen om de edels terug te pakken. uiteindelijk heb ik ook een paar dorpen verloren maar lang niet zo veel als dat ik had gehad als er wat betere organisatie was geweest van jullie kant.
 

DeletedUser

Guest
als je nog steeds doelt op de aanvallen van domte op de k68 en k69 dorpen van mij ben je verkeerd ingelicht. ik wist helemaal niets af van de aanvallen maar wist dat het ooit een keer zou komen en had er zelf een flinke os in gezet. dit ging stuk ten tijde dat de rest van de os binnenkwam van de andere spelers. het is zelfs zo sterk geweest dat ik meerdere malen heb moeten dodgen om de edels terug te pakken. uiteindelijk heb ik ook een paar dorpen verloren maar lang niet zo veel als dat ik had gehad als er wat betere organisatie was geweest van jullie kant.

daar weet ik idd niets van af, in ieder geval , het is niet persoonlijk bedoeld ofzo, ik verwijt ook niemand iets
 

DeletedUser

Guest
het verschil met de vorige stammen en het T.E. van nu is dat de irritatie factor verdwenen is zonder oud W.H. (lordsith...) hierdoor zijn we nu een hechtere stam dan ooit en werken gewoon goed samen.

karen op eraatjes acc? wat een onzin! heeft ze toch niet nodig met zo'n account als zij heeft??? als diplomatie en onderhandelingen onderdeel zijn van tribal wars dan is spioneren en verraad de keerzijde ervan en dus ook onderdeel van het spel. waarom zou ik het spel in hemelsnaam voor mezelf en mijn stam moeilijker maken?

accepteer nou maar gewoon dat het een onderdeel is van het spel en dat we niets kwaads in de zin hebben. we willen jullie gewoon internen, goed of kwaadschiks:D


Dus jullie stam valt meerdere malen uit elkaar door dezelfde (4?) spelers, en toch nemen jullie ze telkens weer op in de stam tot dit keer?

Of jullie zijn dan zo gigantisch slecht en ongeorganiseerd geweest al die andere keren en hebben nu opeens uit het niets het licht gezien, of het gemiddelde IQ ligt daar lager dan dat van een garnaal. No offence.

Ik vind het nog het meest jammer voor de ex-.U. spelers, waar nog best goede gasten bijzitten. De [HSB] groep zal het toch weer verpesten. Enige redelijke speler uit dat groepje is Mean MoFo. Ik wens hem en de .U. leden dan ook alvast sterkte met het verlies van hun stam.

Laat de stam anders vallen met oudejaarsavond dit keer. Kunnen we er allemaal champagne op drinken. :|
 

DeletedUser

Guest
Dus jullie stam valt meerdere malen uit elkaar door dezelfde (4?) spelers, en toch nemen jullie ze telkens weer op in de stam tot dit keer?

Of jullie zijn dan zo gigantisch slecht en ongeorganiseerd geweest al die andere keren en hebben nu opeens uit het niets het licht gezien, of het gemiddelde IQ ligt daar lager dan dat van een garnaal. No offence.

Ik vind het nog het meest jammer voor de ex-.U. spelers, waar nog best goede gasten bijzitten. De [HSB] groep zal het toch weer verpesten. Enige redelijke speler uit dat groepje is Mean MoFo. Ik wens hem en de .U. leden dan ook alvast sterkte met het verlies van hun stam.

Laat de stam anders vallen met oudejaarsavond dit keer. Kunnen we er allemaal champagne op drinken. :|


het punt was dat ik in al die stammen er niet was

maar nu ben ik er wel dus deze keer blijven we bij elkaar :D


(ja ja stomme vraag stom antwoord)
 

DeletedUser

Guest
het punt was dat ik in al die stammen er niet was

maar nu ben ik er wel dus deze keer blijven we bij elkaar :D


(ja ja stomme vraag stom antwoord)


Het was een feit met een goed voorstel erachter. Ik heb geen vraag gesteld.
 

DeletedUser

Guest
Ik vindt het raar dat mensen hier zomaar dingen roepen van 'dat zijn rotte appels' 'dat is de enigste normale', 'oud-HSB zal het wel weer verpest hebben' etc. etc.

Je moet in mijn ogen niet zomaar dingen gaan roepen, leer eerst die mensen daadwerkelijk kennen en ga niet zomaar dingen roepen die ik hierboven zei.

Je was er tenslotte niet eens bij waar het mis ging ^^
 

DeletedUser

Guest
Ik vindt het raar dat mensen hier zomaar dingen roepen van 'dat is een rotte appel' 'dat is de enigste normale', 'oud-HSB zal het wel weer verpest hebben' etc. etc.

Je moet in mijn ogen niet zomaar dingen gaan roepen, leer eerst die mensen daadwerkelijk kennen en ga niet zomaar dingen roepen die ik hierboven zei.

Je was er tenslotte niet eens bij waar het mis ging ^^

en je bedoelt?
 

DeletedUser23781

Guest
manman,

ik kom hier eens lezen, en sorry , maar er word gezeverd.

ik heb even in domte gezeten, moest weg wegens meningschverschil.
en T.E. gebruikt geen spionnen.
ik ga hier ook geen kant of partij kiezen, maar binnen domte zitten een genoeg aantal mensen die info doorspelen nrr T.E. en T.E ook ondersteunen.
maar domte vind deze mensen niet.
en ja, ik zal zondebok zijn, want ik noem ook geen enkele naam, ook al kost het men dorpen.
die mensen handelen uit eigen initiatief, dus is er geen sprake van spionage.
maar als je je eigen stam niet kent of niet te baas kan, schuif de schuld dan niet op een ander.

daarnaast, UnA en UnT,. nu niet zwanzen, leuke stammen, maar die moeien zich niet. hebben ze de kracht niet voor, en ook geen reden toe.

TFDE, hehe. nog steeds weinig van gezien. wel zeggen dat ze Domte gaan steunen, maar DOM(te) laat zich ook int zak zetten. srry vrt taalgebruik.

TFF, wee tik niet of ze helpen, maar die kunnen beter oppassen vermits een backstab echt wel nadert.

das mijn visie op de feiten, gebaseerd op veel info, forums en pm's. :)
 

DeletedUser

Guest
Er is een kans dat jij de waarheid spreekt, maar die schat ik persoonlijk klein. Waarom zou jij de informant doorgeven die jullie kan laten winnen?
En omdat 'ik hem niet mag' is geen antwoord. Het kan ook de bedoeling zijn dat jullie willen dat de speler ontslagen worden.


weet je wat dan zet ik er ook nog list en bedrog bij speciaal voor ;=)
overigens denk ik dat ook een mooie oorlogs taktiek is in de middel eeuwen deden ze dat ook al tijdens belegeren van een stad grote troepen verplaatsing naar de zuid want en vervolgens aan de noord kant de stad belegeren ;=)
 

DeletedUser

Guest
Dus jullie stam valt meerdere malen uit elkaar door dezelfde (4?) spelers, en toch nemen jullie ze telkens weer op in de stam tot dit keer?

Of jullie zijn dan zo gigantisch slecht en ongeorganiseerd geweest al die andere keren en hebben nu opeens uit het niets het licht gezien, of het gemiddelde IQ ligt daar lager dan dat van een garnaal. No offence.

Ik vind het nog het meest jammer voor de ex-.U. spelers, waar nog best goede gasten bijzitten. De [HSB] groep zal het toch weer verpesten. Enige redelijke speler uit dat groepje is Mean MoFo. Ik wens hem en de .U. leden dan ook alvast sterkte met het verlies van hun stam.

Laat de stam anders vallen met oudejaarsavond dit keer. Kunnen we er allemaal champagne op drinken. :|


kneus en meer kan ik er niet van maken we zullen zien mooie johmanda

deze stam blijft en gaat iedereen echt pijn doen
 

DeletedUser

Guest
ik ga hier ook geen kant of partij kiezen, maar binnen domte zitten een genoeg aantal mensen die info doorspelen nrr T.E. en T.E ook ondersteunen.
maar domte vind deze mensen niet.
en ja, ik zal zondebok zijn, want ik noem ook geen enkele naam, ook al kost het men dorpen.
die mensen handelen uit eigen initiatief, dus is er geen sprake van spionage.
maar als je je eigen stam niet kent of niet te baas kan, schuif de schuld dan niet op een ander.

Dus beide stammen "sparen" spelers van andere stammen dus?
'We hebben stammen war, maar we vallen *naam*, *naam*, *naam* en *naam* niet aan, want dat zijn vrienden van onze stam die in de "vijandelijke" stam zitten :)'
Of zit ik nu onzin uit te kramen :rolleyes:
 
Bovenaan