oorlog T.E. - DomTe

DeletedUser23781

Guest
ik weet dat er binnen domte veel respect is voor T.E. en dat een aantal leden kiezen om T.E te helpen.

en nu is Domte zo laf om mij te gaan aanvallen omdat ik niet wil klikken.
haha. bende lafaards. :). maar ja, TeDom om eigen stam in de hand te houden he.

en jasper, de dag dat jij keuze moet maken komt nog wel. onthoud dat maar ;)
 

DeletedUser22380

Guest
ik weet dat er binnen domte veel respect is voor T.E. en dat een aantal leden kiezen om T.E te helpen.

en nu is Domte zo laf om mij te gaan aanvallen omdat ik niet wil klikken.
haha. bende lafaards. :). maar ja, TeDom om eigen stam in de hand te houden he.

en jasper, de dag dat jij keuze moet maken komt nog wel. onthoud dat maar ;)

Jij bent TeDom om geen respect te hebben voor je mede-spelers.
En in hoeveel stammen heb je de voorbije week gezeten?
Owja het zijn er 4, van een stamhopper gesproken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser23781

Guest
hahaha.
maar jongen toch.

ik wilde eerst nr UnA, zou beter uitkomen en ook voor UnA.
maar ik wist goed genoeg dat Domte belachelijk ging doen.
UnA en domte hebben geen banden, noch bg als nap. maar ik join bij UnA en ik word aanzien als een vluchteling. haha. beste grap ooit.

het zal nooit geod genoeg zijn voor domte.
en nu zou het mijn verplichting zijn om te gaan klikken.?
ik heb tov domte just niks verplichtingen. just een bende paljassen bijeen, gelijk door een dictator, waarvan ik niet eens zou verschieten als die ook zo'n mooi geschoren snorretje heeft.

en 4 stammen?
R.P.O. , toch una geprobeerd, maar domte begon te wenen.
en 2keer Celtic, een 1 mansstam. das dan echt wel een vluchteling he :)
en ik heb zeker respect voor een aantal mensen zoals goldstrike, najnaj, bonecutter, en nog anderen.

maar een zielige vent zoals jacco bv niet.
die is echt te arm. mij beschuldigen omdat het in zen kop zit . en ik heb nog steeds geen enkel bewijs of argument gezien waarom ik spion, vluchteling of overloper zou zijn.

dus als ge nu een degelijk gesprek wilt : bewijzen en argumentie. en als da u petje te boven gaat, of ge kunt het niet aan, kruipt dan in uwe put he ;)

en ik zal zeker ook geen respect tonen voor mensen die beginnen te chanteren omdat ze wat meer punten en dorpen hebben ofzo.

yieeeehaaaa GOOOO :)
 

DeletedUser23781

Guest
ik know it's a game.
en ik kan tegen men verlies hoor. daar niet van.
waar ik gewoon niet tegen kan is zo'n belachelijk gedrag en bullshit.

"noem de "spionnen" of ik kom je vegen".
is dat de wijze dat je een spel speelt?
blijkbaar wel, vindhet enkel arm.
 

DeletedUser

Guest
Wat jij doet wordt ook wel manipulatie genoemd. Zo is het namelijk niet echt helemaal gegaan.

Bovendien mag jij je wel eens wat beschaafder opstellen als je iemand een berichtje stuurt.
 

DeletedUser

Guest
Wat jij doet wordt ook wel manipulatie genoemd. Zo is het namelijk niet echt helemaal gegaan.

Bovendien mag jij je wel eens wat beschaafder opstellen als je iemand een berichtje stuurt.

yousif wel zullen niet over jou beginnen want anders krijg jij je tranen de komende 10 jaar niet meer gedroogd

ik heb nog weinig gemerkt dat domte de laatste tijd dorpen edelt van TE
 

DeletedUser23781

Guest
anders maken we al even een topic DomTe Vs Mania aan ofzo ^^
want das hetgeen ze willen maar niet durven. die denken ze aan te kunnen .
haha.
 

DeletedUser22380

Guest
ik know it's a game.
en ik kan tegen men verlies hoor. daar niet van.
waar ik gewoon niet tegen kan is zo'n belachelijk gedrag en bullshit.

"noem de "spionnen" of ik kom je vegen".
is dat de wijze dat je een spel speelt?
blijkbaar wel, vindhet enkel arm.

Jij weet zelfs de spionnen niet,bluffen dat doe jij.

Aan wiens zijde sta jij dan?

Volgens mij weet hij dat zelfs niet Snooz.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
yousif wel zullen niet over jou beginnen want anders krijg jij je tranen de komende 10 jaar niet meer gedroogd

ik heb nog weinig gemerkt dat domte de laatste tijd dorpen edelt van TE

Waar heb jij het nu weer over n00bie.:eek:
 

DeletedUser23846

Guest
is dit jouw manier om domte van de wereld te verdrijven mx randy, nu maak je me echt bang brrrrrr:(
 

DeletedUser23781

Guest
is er dan iets gebeurd? heb ik iets gemist?

ik W8 nog steeds op u.
je stelt me teleur. :)

maar verder moet ik niet echt in discussie gaan vermits inteligentie en wijsheid wel ferm zoek is.
en ik verdrijf juist niets. ik ben enkel eerlijk en geen lafbek.
en ik heb mss een grote mond, maar op zen minst in de mensen hun gezicht.
en als je met domte toch zo groots wil zijn, heb dan op zen minst de ballen.
btw, wel leuk dat ik zo populair ben op jullie forum ;)
 

DeletedUser23846

Guest
jij wilt ons hier zwart maken als dat alles is wat je kunt ga je je gang maar dan neem ik ondertussen je dorpen wel over.

en nu geef je weer toe dat je ons forum leest .

vindt je het raar dat ik je spion noem.
 

DeletedUser

Guest
leuk zeg dat T.E. zo populair is op jullie forum! oh nee, nou heb ik mezelf als spion verraden!

is gewoon logisch nadenken...

mxrandy is niet en nooit een spion van welke soort geweest voor T.E. dus vind het een beetje zwak hoor. eigenlijk doet het me denken aan de 2e wereldoorlog, gewoon een random zondebok kiezen....
 

DeletedUser

Guest
eigenlijk doet het me denken aan de 2e wereldoorlog, gewoon een random zondebok kiezen....


ach ja hoor en ik word voor kneus uitgemaakt.

koiboy : Wanneer gaan jullie beginnen met iemand pijn doen. *Free* doet jullie voorlopig meer pijn dan jullie dat bij wie dan ook.

Face it. T.E. komt dadelijk in dezelfde situatie als Spare. Dat is niet tegen te gaan. Daarnaast is jullie stam al zo vaak uit elkaar gevallen wat (blijkbaar) nog telkens door dezelfde mensen kwam ook. (Wie is de kneus?:confused:) Genoeg redenen voor mij om DomTe aan te moedigen en (hopelijk) deze oorlog te zien winnen.
 

DeletedUser

Guest
ach ja hoor en ik word voor kneus uitgemaakt.

koiboy : Wanneer gaan jullie beginnen met iemand pijn doen. *Free* doet jullie voorlopig meer pijn dan jullie dat bij wie dan ook.

Face it. T.E. komt dadelijk in dezelfde situatie als Spare. Dat is niet tegen te gaan. Daarnaast is jullie stam al zo vaak uit elkaar gevallen wat (blijkbaar) nog telkens door dezelfde mensen kwam ook. (Wie is de kneus?:confused:) Genoeg redenen voor mij om DomTe aan te moedigen en (hopelijk) deze oorlog te zien winnen.

dat van kneus had ik niet moeten zeggen daar heb je gelijk in maar word er soms zo moe van dat mensen alles denken te weten van hoe het er bij ons aan toe gaat

verder doen wij ons ding gewoon en hebben plezier in het spelletje
 

DeletedUser

Guest
Wat is je reactie op wat ik zei over het feit dat jullie in precies dezelfde situatie komen als Spare?

Plezier is nog altijd het belangrijkste.
 

DeletedUser

Guest
eigenlijk doet het me denken aan de 2e wereldoorlog, gewoon een random zondebok kiezen....

2e wereldoorlog... Tribalwars...
1939 - 1945... Middeleeuwen...
Tsja.. Het is maar wat voor vergelijking je maakt.. :rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan