Oorlog ODM vs -?-

DeletedUser

Guest
Shit mn argumenten zijn op, nu even snel doen of ik oud en wijs ben en en passant nog even vertellen dat jullie jong zijn. Triest figuur :eek:

Jij kan ook slecht tegen grapjes. De eigenlijke boodschap van de tekst is dat ik gewoon geen zin heb om enorme teksten te gaan typen op het AF waar ik uiteindelijk niks mee bereik.
 

DeletedUser

Guest
Jij kan ook slecht tegen grapjes. De eigenlijke boodschap van de tekst is dat ik gewoon geen zin heb om enorme teksten te gaan typen op het AF waar ik uiteindelijk niks mee bereik.

Ik kan slecht tegen jou.
 

DeletedUser34772

Guest
Uit statistisch onderzoek is gebleken dat 90% van de mensen die slecht tegen mij kunnen een zuurpruim zijn.

You run into an asshole in the morning, you ran into an asshole. You run into assholes all day, you're the asshole.
:D
 

DeletedUser75510

Guest
Zoals velen vinden denk ik dat deze oorlog niet echt een topic meer waard is.

Denk dat we een nieuwe topic-waardige oorlog moeten vinden als odm zijnde :)
 

DeletedUser75767

Guest
Ja, zijn jullie uitgerekruteerd? :p

Wat denk jezelf? Deze vraag sluit ook totaal niet aan op wat sukoss zei. En buiten dat om hebben we 2 leden erbij genomen sinds het oprichten. Dus ja, we zijn uitgerekruteerd.

Wel weer jammer dit, iemand die is een keer op het forum komt, om gelijk zo tegen te doen.

Dit is gewoon een van de ''laat ik leuk doen'' momentjes die het AF nogal vaak heeft.
 

DeletedUser74358

Guest
Wat denk jezelf? Deze vraag sluit ook totaal niet aan op wat sukoss zei. En buiten dat om hebben we 2 leden erbij genomen sinds het oprichten. Dus ja, we zijn uitgerekruteerd.

Wel weer jammer dit, iemand die is een keer op het forum komt, om gelijk zo tegen te doen.

Dit is gewoon een van de ''laat ik leuk doen'' momentjes die het AF nogal vaak heeft.

Nee, dit is een momentje van toekijken hoe druk jij je maakt over een reactie op een forum. Je weet zelf dat het, zoals jij het noemt, een 'laat ik leuk doen'momentje is, maar toch reageer jij erop wat er voor zorgt dat het juist leuk is
 

DeletedUser75767

Guest
Nee, dit is een momentje van toekijken hoe druk jij je maakt over een reactie op een forum. Je weet zelf dat het, zoals jij het noemt, een 'laat ik leuk doen'momentje is, maar toch reageer jij erop wat er voor zorgt dat het juist leuk is

Dan ben ik blij dat je het leuk vindt ;)
 
Bovenaan