"Oorlog" NOT! (n° 4) vs GDB (n° 2)

DeletedUser

Guest
Ze stemmen het internen ook niet goed op elkaar af :rolleyes:

Aanval verdwijnt van Brijn die op mij loopt voordat ie aankomt omdat Baba het dorp inneemt...
 

DeletedUser14725

Guest
Ze stemmen het internen ook niet goed op elkaar af :rolleyes:

Aanval verdwijnt van Brijn die op mij loopt voordat ie aankomt omdat Baba het dorp inneemt...

Das natuurlijk niet echt snugger :p.

Maar kom, ik heb er me al bij neer gelegd dat bepaalde personen nog steeds niet inzien dat tw maar een spel is, en dat plezier voorop zou moeten staan :D.
 

DeletedUser

Guest
volgens mij heeft GDB het druk
2 oorlogen tegerlijkertijd
dat valt echt zwaar tegen hoor

goed argument want NOT! heeft niet oorlog met: MERC/MTV/TPW/.BET naast GDB. Nee wij zijn vollop bezig om met de gehele stam Brijn af te maken klopt inderdaad!:confused::confused::confused:
 

DeletedUser

Guest
Baba against wereld 15? Hij claimt zoveel vriendjes te hebben maar misschien moet ik heel wereld 15 eens pm-en en vragen als ze baba niet mogen gooi dan eens 10 clears op zijn dak. Volgens mij zit hij dan zo op duizenden aanvallen :D

Wat een gelul/leugens komen er uit die vent... Heb hem al ingame op block gezet en hier op me ignorelijst. Hij profiteert misschien niet van Brijn maar dan internt hij hem om zo aansluiting te krijgen met zijn andere vriendje amancho. En ook om natuurlijk mij even dwars te liggen. Direct ook huilie doen bij NOT! spelers dat ik hem bedreig en informatie inwinnen of ik iets aan het plannen ben. Schijtbak :p

Alsof iedereen hier op W15 een haar beter is.
Hier zijn al lang geen witte ridders meer.
 

DeletedUser49143

Guest
damn promo beter schrijf je niet zoveel.

en baba kan je hem niet eens negeren?

en dit in pm oplossen op w15?

zo irritant van die lange posts ertussen :S
 

DeletedUser

Guest
deze oorlog leeft niet zo he?
Er neemt maar 1 partij dorpen over en die doet ''niet mee'' aan deze oorlog toch?
Overigens vinden beide partijen het niet leuk dat .TcF. dorpen overneemt ...
Waar zijn die tijden gebleven dat mensen je dankbaar waren als je hun hielp :confused:

Over welke hulp ben je nou bezig man je hebt gewoon overal 2 gezichten zeg gewoon de waarheid dat je die dorpen internt van Brijn inplaats van overnemen;)
 

DeletedUser52335

Guest
Zijde 1:
Stammen: NOT!
Zijde 2:
Stammen: GDB

Timeframe: Laatste week

Totale overnames:

Kant 1: 402
Kant 2: 534
Verschil: 132

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 53
Kant 2: 0
Verschil: 53

chart
 

DeletedUser

Guest
hun merken anders ook bar weinig van jullie aanvallen hoor :p
nja ... wel veel berichten natuurlijk ...
maar ach, wat doe je eraan :eek:

brijn merkt er anders wel iets van he baba, die kon het al niet meer aan. Ik bedoel, ze hebben nog geen eens een poging gedaan ons aan te vallen.
 

DeletedUser

Guest
brijn merkt er anders wel iets van he baba, die kon het al niet meer aan. Ik bedoel, ze hebben nog geen eens een poging gedaan ons aan te vallen.

waarom zouden ze?
het defplan is nog geeneens af ... waarom zou je aanvallen voor je er klaar voor bent ... wij verneuken niet graag aanval ;)
 
Bovenaan