"Oorlog" NOT! (n° 4) vs GDB (n° 2)

DeletedUser

Guest
Ok dan.
http://nl15.twmaps.org/eb92da59f6c28290a858cb7c2628912c

Zijde 1:
Stammen: GDB
Zijde 2:
Stammen: NOT!

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames:

Kant 1: 3,275
Kant 2: 1,250
Verschil: 2,025

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1
Kant 2: 57
Verschil: 56

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 30,683,563
Kant 2: 11,957,722
Verschil: 18,725,841

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 10,055
Kant 2: 555,071
Verschil: 545,016

chart


Zijde 1:
Stammen: GDB
Zijde 2:
Stammen: NOT!

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1: 22,627
Kant 2: 15,586
Verschil: 7,041

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 426
Kant 2: 196
Verschil: 230

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 206,017,751
Kant 2: 148,742,273
Verschil: 57,275,478

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 4,001,353
Kant 2: 1,919,568
Verschil: 2,081,785

chart

Moge de beste (lees: NOT!) winnen.
 

DeletedUser

Guest
Door Tuanne zijn de statistieken niet goed maar we komen wel en dat ziet iedereen wel;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Door Tuanne is de statistieken niet goed maar we komen wel en dat ziet iedereen wel;)

beetje een lame excuus,
zij kunnen ook zeggen,
door brijn zijn de statistieken niet goed
gewoon doorgaan, en dan kunnen we ook met trots de voor altijd post laten zien :)
 

DeletedUser

Guest
NOT! ownt brijn.. die is trouwens weer onder zijn steen vandaan gekropen. Hij verstuurd ons nu aanvalletjes en edelt nóg harder bb's :cool:


hehehe ... ik denk dat jullie nog gek op gaan kijken van Brijn ... dit foutje maakt hij niet nogmaals denk ik.
Kaartje gaat idd nog flink veranderen ;)
 

DeletedUser

Guest
deze oorlog leeft niet zo he?
Er neemt maar 1 partij dorpen over en die doet ''niet mee'' aan deze oorlog toch?
Overigens vinden beide partijen het niet leuk dat .TcF. dorpen overneemt ...
Waar zijn die tijden gebleven dat mensen je dankbaar waren als je hun hielp :confused:
 

DeletedUser49143

Guest
lol mij kan het niet schelen dat jij dorpen afpakt xD

vind wel fijn als het maar van GDB is :D
 

DeletedUser

Guest
volgens mij heeft GDB het druk
2 oorlogen tegerlijkertijd
dat valt echt zwaar tegen hoor
 

DeletedUser

Guest
deze oorlog leeft niet zo he?
Er neemt maar 1 partij dorpen over en die doet ''niet mee'' aan deze oorlog toch?
Overigens vinden beide partijen het niet leuk dat .TcF. dorpen overneemt ...
Waar zijn die tijden gebleven dat mensen je dankbaar waren als je hun hielp :confused:

Baba is alleen maar aan het profiteren door ons..
 

DeletedUser49143

Guest
boeie wat maakt dat uit :S

elk verloren dorpje van GDB is mooi meegenomen zeg ik maar.

NOT zit tog in oorlog met GDb?
dus dan kunnen spelers tog beter helpen en dat jullie eerder van GDB af zijn lijkt mij?

jullie hebben alle tijd en jullie kunnen altijd nog hem aanpakken?

dus wrm dan nu er problemen mee hebben?
 

DeletedUser

Guest
deze oorlog leeft niet zo he?
Er neemt maar 1 partij dorpen over en die doet ''niet mee'' aan deze oorlog toch?
Overigens vinden beide partijen het niet leuk dat .TcF. dorpen overneemt ...
Waar zijn die tijden gebleven dat mensen je dankbaar waren als je hun hielp :confused:

Wat ben jij een ongelofelijke triesteling. Jij hebt hier niets te zoeken met je "deze oorlog leeft niet zo he?".

Eerst komen melden in een pm dat Brijn een vriendje van .TcF. is en als onze eerste aanvalsgolf is geweest snel mee profiteren. Zoals ik je in een pm heb genoemd je bent en blijft een parasiet. Je speelt dit spel nog steeds zonder eer en je bent achterbaks. Je doet alsof je zoveel vriendjes hebt op wereld 15 en al jou minachtende acties worden gesteund door anderen.

Nou moeten wij jou dankbaar zijn? Denk je dat wij jou hulp nodig hebben? Je bent 1 grote grap man :rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser58810

Guest
Wat ben jij een ongelofelijke triesteling. Jij hebt hier niets te zoeken met je "deze oorlog leeft niet zo he?".

Eerst komen melden in een pm dat Brijn een vriendje van .TcF. is en als onze eerste aanvalsgolf is geweest snel mee profiteren. Zoals ik je in een pm heb genoemd je bent en blijft een parasiet. Je speelt dit spel nog steeds zonder eer en je bent achterbaks. Je doet alsof je zoveel vriendjes hebt op wereld 15 en al jou minachtende acties worden gesteund door anderen.

Nou moeten wij jou dankbaar zijn? Denk je dat wij jou hulp nodig hebben? Je bent 1 grote grap man :rolleyes:

Oeff die komt aan :D
 

DeletedUser27722

Guest
Je kent baba toch? Zielig is al langer een understatement voor Baba. ;)
De naam alleen al.. Wat had je anders gedacht van een persoon die zich associeert met een roverleider uit een sprookje? :rolleyes:

Je draait altijd met de wind, eerst waren GDB jullie vrienden en dachten jullie aan een overstap, korte tijd erna waren GDB plots jullie grootste vijanden..
My guess? Jullie werden hard geweigerd en je was daardoor wat op je teentjes getrapt. :)
Ik moet altijd lachen met je 'tcf' en je pm's als 'TcF claimt deze dorpen, afblijven'. Kan je even goed zeggen 'Ik', sommigen zijn nu eenmaal zo maniakaal dat ze graag in de 3e persoon spreken.

En inderdaad, wij hebben nooit om jullie "hulp" gevraagd. ;)

PS: Jij hebt hier ook niets te zoeken in dit topic, TcF telt niet mee in de wereld en je bent bijlange niet het niveau van een NOT!/GDB, dus jij hoort niet op dit topic.
Eigenlijk is alleen het "praatopic' nog geschikt voor jou, mijlpalen bezit je niet, noch een topstam en als topspeler ben je al lang gebuisd. :eek:
 
Bovenaan