DeletedUser66129
Guest
Die 100+ dorpen kon je alleen pakken omdat je eerder de pan in ging door die noobs. Je moet je al schamen dat je edellimiet uberhaupt dus dik boven de 120 is gekomen op een LH wereld. Dat jij dan een comeback maakt met al die edels, en het nog altijd als prestatie ziet is vrijwel sneu. Je mist de hele tijd al het punt dat er word gemaakt.
En jij weet dus net zoals je stamgenoten niks van de zaak en leest compleet selectief. Wat moeten we dan als Royalist als er nou zeker 80% van de def van XB aan ons front staat tot paar linies en ook nog zelf eens alle def mobiel hebben. Dan wens ik jou succes. Andere Meow spelers konden ene naar de andere edelen waar zelfs af en toe def stond aan de front van ons. Het is zelfs uitgesproken binnen XB en tegen ons dat ze zich eigenlijk vol focusde op ons.
Tja dan vraag ik me af hoe jij met minder dan 120 edels zomaar iemand solo weg speelt ofzo. Je mag best commentaar hebben, maar verdiep je er dan eerst in alles ipv ons uit te maken met een sneue prestatie..
E: Trouwens wel erg typisch dit Fire! eerst vloeken en tieren over dat we over XB posten en wie gaat er over door, tja vrijwel heel Fire... Stelletje hypocrieten