Oorlog enzo

DeletedUser66129

Guest
Die 100+ dorpen kon je alleen pakken omdat je eerder de pan in ging door die noobs. Je moet je al schamen dat je edellimiet uberhaupt dus dik boven de 120 is gekomen op een LH wereld. Dat jij dan een comeback maakt met al die edels, en het nog altijd als prestatie ziet is vrijwel sneu. Je mist de hele tijd al het punt dat er word gemaakt.

En jij weet dus net zoals je stamgenoten niks van de zaak en leest compleet selectief. Wat moeten we dan als Royalist als er nou zeker 80% van de def van XB aan ons front staat tot paar linies en ook nog zelf eens alle def mobiel hebben. Dan wens ik jou succes. Andere Meow spelers konden ene naar de andere edelen waar zelfs af en toe def stond aan de front van ons. Het is zelfs uitgesproken binnen XB en tegen ons dat ze zich eigenlijk vol focusde op ons.

Tja dan vraag ik me af hoe jij met minder dan 120 edels zomaar iemand solo weg speelt ofzo. Je mag best commentaar hebben, maar verdiep je er dan eerst in alles ipv ons uit te maken met een sneue prestatie..

E: Trouwens wel erg typisch dit Fire! eerst vloeken en tieren over dat we over XB posten en wie gaat er over door, tja vrijwel heel Fire... Stelletje hypocrieten :p
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.501
Heel Fire inderdaad, 2 personen! Toch een leuke toevoeging aan je post!

Zoveel dorpen verliezen aan XB is gewoon om te janken, dat snapt mn hond nog wel. Kom op zeg
 

DeletedUser34772

Guest
En jij weet dus net zoals je stamgenoten niks van de zaak en leest compleet selectief. Wat moeten we dan als Royalist als er nou zeker 80% van de def van XB aan ons front staat tot paar linies en ook nog zelf eens alle def mobiel hebben. Dan wens ik jou succes. Andere Meow spelers konden ene naar de andere edelen waar zelfs af en toe def stond aan de front van ons. Het is zelfs uitgesproken binnen XB en tegen ons dat ze zich eigenlijk vol focusde op ons.

Tja dan vraag ik me af hoe jij met minder dan 120 edels zomaar iemand solo weg speelt ofzo. Je mag best commentaar hebben, maar verdiep je er dan eerst in alles ipv ons uit te maken met een sneue prestatie..

E: Trouwens wel erg typisch dit Fire! eerst vloeken en tieren over dat we over XB posten en wie gaat er over door, tja vrijwel heel Fire... Stelletje hypocrieten :p

Kijk, stacks kunnen een excuus zijn om niet zomaar door XB te edelen, maar als je zelf massaal dorpen begint te verliezen ligt dat toch ook aan andere zaken lijkt me.
 

DeletedUser66129

Guest
Nogmaals jullie kennen dus overduidelijk niet alles van de situatie.. als jullie er meer over weten en ook concreet spreken er wel over verder want dit is zo'n hopeloos verwijt van jullie richting ons..
 

DeletedUser34772

Guest
Nou, leg het gerust uit?

En een verwijt kan je dit niet noemen meen ik, eerder een constatering.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Er is geen situatie. Wat men hier zegt is terecht Richard. Anne komt hier opscheppen over resultaten tegen mensen waar jullie al dorpen tegen verloren. En nee, XB zijn geen pro's. Misschien zijn ze inactief, en zijn jullie geblitzt. Dat kan? Maar dat doet niks af aan dat het waanzinnig 'slecht' is om dorpen aan hun te verliezen als de rank1 stam. Overigens heeft Meow zoveel def, ze kunnen royalist tot 20 linies stacken, dus def is geen probleem.

De situatie? Tell us!
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Nogmaals jullie kennen dus overduidelijk niet alles van de situatie.. als jullie er meer over weten en ook concreet spreken er wel over verder want dit is zo'n hopeloos verwijt van jullie richting ons..

Hopelijk neem je niet nog meer van die achterlijke Jannes trekjes over. Zijn standaard weerwoord is ook altijd; jullie weten niets van de situatie.
 

DeletedUser34772

Guest
Er is geen situatie. Wat men hier zegt is terecht Richard. Anne komt hier opscheppen over resultaten tegen mensen waar jullie al dorpen tegen verloren. En nee, XB zijn geen pro's. Misschien zijn ze inactief, en zijn jullie geblitzt. Dat kan? Maar dat doet niks af aan dat het waanzinnig 'slecht' is om dorpen aan hun te verliezen als de rank1 stam. Overigens heeft Meow zoveel def, ze kunnen royalist tot 20 linies stacken, dus def is geen probleem.

De situatie? Tell us!

Ben je gek? Dan zou Peanut maar 8 def per frontdorp over hebben?
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Maar 8??? Ja dan durft die waarschijnlijk ook niet meer stoer doen via PM :eek:
 

DeletedUser66129

Guest
Meow genoeg def, uhu als dat zo was liepen jullie wel tegen meer stacks of niet?

Het punt is gewoon ik heb ook mijn plichten als safe/rim speler in Meow, ik zet dan dus ook altijd alles voor de stam, zo verloor ik dorpen maar kijk ik gewoon voorruit en help ik mijn stam met def in plaats van mijn eigen hachje te gaan redden. Ik verloor dorpen maar blijf gewoon kijken naar toekomst en wat ik kon bereiken daarin, nou die dorpen die ik kwijt ben lagen alleen maar in de weg, kosten me teveel def. Ik kijk voorruit en zie kansen elders, zo doende behaal ik nu meer dan dubbele dat ik kwijt ben. Ik vind het geen schande dat ik dorpen kwijt ben zolang ik in stambelang denk en ik gewoon zelf alles onder controle heb. Er is namelijk geen één moment geweest waar ik account niet onder controle verder had..
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Peanut heeft gemiddeld 9.5 def per frontdorp. Dat zal wel betekenen dat er genoeg def is. Hij heeft 100 defjes in 11 dorpen. Dat is toch niet serieus meer lol
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Ik kijk voorruit en zie kansen elders, zo doende behaal ik nu meer dan dubbele dat ik kwijt ben. Ik vind het geen schande dat ik dorpen kwijt ben zolang ik in stambelang denk en ik gewoon zelf alles onder controle heb. Er is namelijk geen één moment geweest waar ik account niet onder controle verder had..

Je tracht het nog steeds mooier te laten lijken dan het is. Hoe je het ook wend of keert, het heeft Royalist absurd veel groei gekost. Ik kan je edellimiet niet zien, maar je gaat mij niet vertellen dat je met 100 dorpen minder een poosje meer goudmunten hebt geslagen dan met. Royalist heeft gefaalt en zich herpakt, zo simpel is het. En dorpen afgeven vanwege een slechte locatie, is natuurlijk gewoon onzin. Het zijn naabs, je had het gewoon beter moeten spelen. Desnoods maak je er 3 tot dorpenuitbouwer, sluit je wat napjes en breek je ze één op één op. Ik heb al vijf jaar geen rim accounts gehad, maar een kind weet dat zo een dorpsverlies aan rimnaabs een schande is en ook onnodig. Bij deze haak ik ook af van deze zinloze discussie.
 

DeletedUser66129

Guest
Je tracht het nog steeds mooier te laten lijken dan het is. Hoe je het ook wend of keert, het heeft Royalist absurd veel groei gekost. Ik kan je edellimiet niet zien, maar je gaat mij niet vertellen dat je met 100 dorpen minder een poosje meer goudmunten hebt geslagen dan met. Royalist heeft gefaalt en zich herpakt, zo simpel is het. En dorpen afgeven vanwege een slechte locatie, is natuurlijk gewoon onzin. Het zijn naabs, je had het gewoon beter moeten spelen. Desnoods maak je er 3 tot dorpenuitbouwer, sluit je wat napjes en breek je ze één op één op. Ik heb al vijf jaar geen rim accounts gehad, maar een kind weet dat zo een dorpsverlies aan rimnaabs een schande is en ook onnodig. Bij deze haak ik ook af van deze zinloze discussie.

Dan wens ik jou succes met beperkt def materiaal en tegenstander die alle def thuis heeft. Dan ga je dorpen rondom een CF's van XB (ja serieuze CF's van barbaardorpen) niet alles kunnen stacken, goed deffen, snipen etc. als het maar 30 minuten loopt..

Dat ik heb gefaald, prima doet me echt niks want weet dat ik het gewoon kan en zeker veel meer kwaliteit bevat dan aantal van je stamgenoten. Maar goed we zullen zien hoe oorlog etc. verder verloopt. Ben benieuwd, jullie zijn wel elke keer van praatjes nu jullie aanvallend hebben bewezen, maar verdedigend heeft Fire nog niet echt wat moeten incasseren..
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Ben benieuwd, jullie zijn wel elke keer van praatjes nu jullie aanvallend hebben bewezen, maar verdedigend heeft Fire nog niet echt wat moeten incasseren..

Dat ligt aan jullie extreme passiviteit, deden jullie maar eens een fatsoenlijke aanval. Dit spreekt natuurlijk boekdelen. Één orginele Fire speler die in de top 25 staat. Zelfde verhaal hier. En om alles samen te vatten. Verwijt het ons niet dat jullie aanvalletjes op Eisbar en Noire geen reet hebben uitgehaald.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Bij ons heeft die massa niks uitgehaald omdat het ook 85% fake was. Vreemde tactiek.
 

DeletedUser

Guest
Die 100+ dorpen kon je alleen pakken omdat je eerder de pan in ging door die noobs. Je moet je al schamen dat je edellimiet uberhaupt dus dik boven de 120 is gekomen op een LH wereld. Dat jij dan een comeback maakt met al die edels, en het nog altijd als prestatie ziet is vrijwel sneu. Je mist de hele tijd al het punt dat er word gemaakt.

Jij leest mijn tegenargumenten niet Roald. Je zwakt al een tijdje af in je AF-posts, iedereen nagenoeg overigens.
 

DeletedUser75236

Guest
Heel Fire inderdaad, 2 personen! Toch een leuke toevoeging aan je post!

Zoveel dorpen verliezen aan XB is gewoon om te janken, dat snapt mn hond nog wel. Kom op zeg

Zo een toevoeging :D Pim ik sta keer op keer versteld van je
 
Bovenaan