Oorlog: Eiland v.s .uNiT

DeletedUser

Guest
Sorry ik kan niet edelen,
Ik moet lef internen heb geen edels meer zo.
 

DeletedUser

Guest
vooral het frost trucje is vuil maar ergens wel grappig :p

Grappig? Zie je die verliezen aan de kant van Gilamonster?

Vuile spelers.. Wat een verlies voor W18.. Die vv lag bij frost. dus die misbruiken ze ook maar doodleuk!

Haha inderdaad, zware klap voor Break. :D Nu kunnen we eindelijk Calbero zijn superskills eens bewonderen!

Ben dr mee bezig..

Wel goed zeggen

Jij bent ZO hard niet in de positie om te praten over andermans skills.. "No-namer" :')
 

DeletedUser

Guest
En waarom zou hij het niet over jou skills mogen hebben?

Ik ken em niet..Alleen als speler die een paar maanden terug aangaf dat hij hier kwam spelen, onervaren was en iedereen lachte om zijn nick "-fags-"

Daarbij kan je met je rang 200 accountje en je ervaring van 1 wereld niet oordelen over mij want ik zou em scheel spelen..

Maar ok, volg mij en Break op de voet.. We zijn het zat dat vuile spel van Eiland en nu gaan we dus all-out..
 

DeletedUser

Guest
Ik ken em niet..Alleen als speler die een paar maanden terug aangaf dat hij hier kwam spelen, onervaren was en iedereen lachte om zijn nick "-fags-"

Dat jij hem niet kent is geen reden dat hij niks over jou mag zeggen.
Iedereen lachte jou ook uit op het AF er werden zelfs fake accounts gemaakt om je belachelijk te maken.

Daarbij kan je met je rang 200 accountje en je ervaring van 1 wereld niet oordelen over mij want ik zou em scheel spelen..
Natuurlijk kan hij oordelen? Hij oordeelt op hand van wat die ziet en hoort en vormt een mening, niks mis mee. En je zou hem scheel spelen? Dat zou je bij orcfighter ook doen, remember? :eek:

Maar ok, volg mij en Break op de voet.. We zijn het zat dat vuile spel van Eiland en nu gaan we dus all-out..
Nice.
 

DeletedUser

Guest
Grappig? Zie je die verliezen aan de kant van Gilamonster?

Vuile spelers.. Wat een verlies voor W18.. Die vv lag bij frost. dus die misbruiken ze ook maar doodleuk!

Calbero hier krijg je het weer ;)
Je word weer boos en begint iedereen in de grond te trappen zoals je altijd doet.
Je had nu moeten zeggen we gaan ons zo snel mogelijk herstellen! inplaats van iedereen weer zwart proberen te maken of eiland weer interners te noemen!
 

DeletedUser39679

Guest
Hier ben ik 't toch met TheHiddenPro eens, dat een speler van het kaliber Chriske iemand op zijn plaats wil zetten met het kaliber van TheHiddenPro! Het wordt echt steeds leuker..
 
Bovenaan