Oorlog: Eiland v.s .uNiT

DeletedUser

Guest
Hier ben ik 't toch met TheHiddenPro eens, dat een speler van het kaliber Chriske iemand op zijn plaats wil zetten met het kaliber van TheHiddenPro! Het wordt echt steeds leuker..

Jij bent het altijd met de gene eens die tegen Ace is, dus objectief kan je jou zoiezo al niet noemen.
 

DeletedUser

Guest
Na wat pm-en met chriske zijn hij en ik achter wat dingen gekomen..

Hij kreeg een beeld over mij door spelers als Krepox, volledig vertekend dus maar kende me verder niet..

En hij weet nu zelf ook dat ik veel meer meebreng qua skills dan dat hij dacht..

Lijkt me een opgeloste zaak.
 

DeletedUser39679

Guest
Hier ben ik 't toch met TheHiddenPro eens, dat een speler van het kaliber Chriske iemand op zijn plaats wil zetten met het kaliber van TheHiddenPro! Het wordt echt steeds leuker..

Jij bent het altijd met de gene eens die tegen Ace is, dus objectief kan je jou zoiezo al niet noemen.

Natuurlijk is Calbero van hoger niveau dan Chriske, maar dat betekent niet dat Chriske geen oordeel mocht vellen.

Je geeft mij dus toch gelijk.. dus snap die eerste ''zeik'' post van jouw niet echt
 

DeletedUser

Guest
Je geeft mij dus toch gelijk.. dus snap die eerste ''zeik'' post van jouw niet echt

Ik geef je gelijk dat Calbero van hoger niveau is ja, niet dat het lachwekkend is dat Chriske een oordeel over hem velt ;)
 

DeletedUser39679

Guest
Ik geef je gelijk dat Calbero van hoger niveau is ja, niet dat het lachwekkend is dat Chriske een oordeel over hem velt ;)

Als iemand van een lager niveau iets over de kwaliteiten zegt van iemand met een stuk hoger niveau dan vind ik dat inderdaad lachwekkend!!;)
 

DeletedUser58043

Guest
wat jij vind maar ik denk dat jij ook wel eens over een hoger iemand oordeelt dat doet iedereen wel eens :)
 

DeletedUser

Guest
Zelfs MIJ gebeurde dat niet, en ik ben naar mijn mening een mindere speler op deze wereld.

Maar ik weet het spelltje gewoon te spelen op mijn eigen manier, en op die manier lukt het dus ook om winst te behalen met dorpen :eek:

Nick

Zelfs jouw gebeurd dat niet, omdat jij met Leeuwarden op z'n minst 85% defensief speelt. Dan lijkt het mij wel logisch ja dat het jouw amper overkomt want zoveel clears heb je niet en je ligt bijna vast. ;).
 

DeletedUser59330

Guest
85% DEFF right ofcourse ;)

Het is eerder 55% :cool:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan