Oorlog *DTW* vs AND

DeletedUser13897

Guest
Re: Oorlog dtw-and

Ik heb geen b0rg chat, alleen die van king...
 

DeletedUser

Guest
Re: Oorlog dtw-and

Enzo blijkt plox weer goed op de hoogte te zijn:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Re: Oorlog dtw-and

Ik ben benieuwd of deze stam wél wat tegen cervix/dtw kan doen :D

AND go for it!
 

DeletedUser13897

Guest
Re: Oorlog dtw-and

Hij bedoelt de plannen die jij ongeveer elke dag wel doorstuurt en die op het forum staat. Ben je nou echt zo dom of lijkt dat zo???

MOh post wat van die plannen op het forum kunnen we allemaal meegenieten ^^
 

DeletedUser

Guest
Re: Oorlog dtw-and

Update van die aanvallen pls xD

eu , kheb het knopje negeren gevonden , nu maar 3900 nie meer , tgaat vooruit :D

kmoe toegeven , ik had er geen gedacht van hoeveel clears er op w3 rondlopen , als die die nu gaan aankomen gepasseerd zijn , ewel , ik zal het weten :eek:

eigenlijk best wel leuk hoor , een echte uitdaging

maar stand houden is iets anders , best wel moeilijk te vatten soms waar ik juist mee bezig ben , al die berichten/aanvallen , dit is eigenlijk iets voor een MDG of Ollie , maar ik geef niet op , kben een doorbijter , grrrrrrr:D
 

DeletedUser21032

Guest
Re: Oorlog dtw-and

eu , kheb het knopje negeren gevonden , nu maar 3900 nie meer , tgaat vooruit :D

kmoe toegeven , ik had er geen gedacht van hoeveel clears er op w3 rondlopen , als die die nu gaan aankomen gepasseerd zijn , ewel , ik zal het weten :eek:

eigenlijk best wel leuk hoor , een echte uitdaging

maar stand houden is iets anders , best wel moeilijk te vatten soms waar ik juist mee bezig ben , al die berichten/aanvallen , dit is eigenlijk iets voor een MDG of Ollie , maar ik geef niet op , kben een doorbijter , grrrrrrr:D

Troost je, de fake tools vliegen in AND om de oren.. allemaal met jou dorpen erin..
 
Bovenaan