Oorlog *DTW* vs AND

DeletedUser

Guest
Re: Oorlog dtw-and

teller staat al boven de 7000 :D

en king , 4-0 is toch niet erg hé , als je daar al warm van loopt...

Laat ik mezelf verbetern 4-0 stelt geen fuck voor. Maar om te zeggen dat we geen kans maken vind ik ook wel weer erg ver gaan.
 

DeletedUser

Guest
Re: Oorlog dtw-and

Laat ik mezelf verbetern 4-0 stelt geen fuck voor. Maar om te zeggen dat we geen kans maken vind ik ook wel weer erg ver gaan.

heb nergens gezegd dat je geen kans maakt , tzou me verwonderen dat je geen dorpen pakt , zoiets is megamoeilijk , je moet es proberen taggen

maar een veldslag is geen oorlog , maybe is de counter belangrijker dan de aanval , met dtw weet je nooit hé , structuur is O zo belangrijk in een stam , strategie is het summum , maar daar heb jij nog geen kaas van gegeten .
 

DeletedUser

Guest
Re: Oorlog dtw-and

heb nergens gezegd dat je geen kans maakt , tzou me verwonderen dat je geen dorpen pakt , zoiets is megamoeilijk , je moet es proberen taggen

maar een veldslag is geen oorlog , maybe is de counter belangrijker dan de aanval , met dtw weet je nooit hé , structuur is O zo belangrijk in een stam , strategie is het summum , maar daar heb jij nog geen kaas van gegeten .

ik citeerde jou ook niet zo'n andere vent had het er over ben effe zijn naam kwijt en heb geen zin terug te bladeren.

Dat jij je persoonlijk aangevallen voelt moet je zelf weten.
 

DeletedUser

Guest
Re: Oorlog dtw-and

lol , op dit moment is het wel persoonlijk ja , eu ongeveer 9000 nu
 

DeletedUser

Guest
Re: Oorlog dtw-and

King vs zero = 4-0

maar je hebt gelijk als we met meer aanvallen maken we totaal geen kans :rolleyes:

Met meer aanvallen is geen garantie voor succes.
Het wil net zeggen dat een stam voorbereid is om massaal te os'en, omdat je de clears van mijlenver ziet afkomen.

Dus alleen aanvallen op de manier die jij hanteert zal qua clears/dorpenwinst zeker en vast meer rendement opleveren :)
 

DeletedUser

Guest
Re: Oorlog dtw-and

Laten we in ieder geval hopen dat er weer een leuke strijd komt, daar spelen we toch allemaal voor, niet? :)

Btw:
Side 1:
Tribes: AND
Players:

Side 2:
Tribes: *DTW* Cervix ALUI
Players:

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 19
Kant 2: 17
Verschil: 2

image.php


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 181,350
Kant 2: 158,962
Verschil: 22,388

image.php
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser21032

Guest
Re: Oorlog dtw-and

Zero, troost je.. ze willen elke dag 100 fakes op je gooien per speler..

& dan kan je binnenkort de topic zijne naam aanpassen...
Want AND gaat/wilt front afgeven aan tft daar bij jullie..
Ze gaan de pro's toelaten tegen dtw te komen vechten ;)
 

DeletedUser

Guest
Re: Oorlog dtw-and

Zero, troost je.. ze willen elke dag 100 fakes op je gooien per speler..

& dan kan je binnenkort de topic zijne naam aanpassen...
Want AND gaat/wilt front afgeven aan tft daar bij jullie..
Ze gaan de pro's toelaten tegen dtw te komen vechten ;)

maar gelukig speelt *DTW* op ons niveau dus halen ze er nog wat spelertjes bij die we nog wel aankunnen ;)
 

DeletedUser

Guest
Re: Oorlog dtw-and

plannen van mij ??

Ik ben slechts een prutser ik knoei wat aan ik kan er niks van ;)
 

DeletedUser

Guest
Re: Oorlog dtw-and

Wat voor volledige posts :O

Ik kan alleen maar spammen :mad:
 

DeletedUser13897

Guest
Re: Oorlog dtw-and

Plox je zou eigenlijk een artikeltje moeten schrijven over de plannen van and, en die naar het tribalwarsweekblad sturen :p
 

DeletedUser21032

Guest
Re: Oorlog dtw-and

Plox je zou eigenlijk een artikeltje moeten schrijven over de plannen van and, en die naar het tribalwarsweekblad sturen :p

Jij zou wat minder onopvallend moeten proberen info los te krijgen in de borg chat..
 
Bovenaan