onprofessionele zaken in de wereld

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
1.697
wist helemaal niet dat hij vroeger van appelsap hield je leert nog eens wat.
 
Reactiescore
94
Je hebt een punt gemaakt in elk geval.
Je hebt namelijk bewezen dat jij wel de nodige paint skills bezit, ookal had ik dit bij jou (nog) niet in twijfel getrokken.
Je punt is trouwens een beetje mislukt aangezien mijn originele quote er ook nog staat :$

Trouwens bedankt om mij iets aan te leren. Ik wist namelijk zelf niet dat ik zo'n appelsap fan was. Ik ging er altijd van uit dat ik meer van sinaasappelsap hield.
Heb ik nu al jaren het verkeerde gekocht zeg. Maar goed, nu weet ik het en kan ik mijn koopgewoontes aanpassen.
 
Reactiescore
1.286
Je hebt een punt gemaakt in elk geval.
Je hebt namelijk bewezen dat jij wel de nodige paint skills bezit, ookal had ik dit bij jou (nog) niet in twijfel getrokken.

Trouwens bedankt om mij iets aan te leren. Ik wist namelijk zelf niet dat ik zo'n appelsap fan was. Ik ging er altijd van uit dat ik meer van sinaasappelsap hield.
Heb ik nu al jaren het verkeerde gekocht zeg. Maar goed, nu weet ik het en kan ik mijn koopgewoontes aanpassen.
dat is geen peent maar een screenshot getrokken. ik kan zelf tikken wat ik daar wil en ook bijv de grote aanpassen van je tekstkolom. inhoud van de quote veranderen etc.

punt is iedereen kan een screenshot nemen maakt het niet meer waar. kan zelfs een foto nemen van het scherm dat dat er staat. zolang je niet op het account zit van de persoon kan het van alles zijn.
 
Reactiescore
94
triggered?
Ik gaf je gelijk hoor. Jouw manier is zelfs nog gemakkelijker dan degene die ik voor me had.
Wat gaat de technologie vooruit zeg.

Vond het gewoon grappig dat de extra info die je gebruikt om je punt te versterken een paar fouten had waardoor het argument net zwakker werd.
Sorry om hiermee te lachen. Het is in elk geval een pak hoger niveau dan het peutertuintje van daarnet.
 
Reactiescore
1.804
Duidelijk een zeer laag bij de grondse actie

diplomatieke betrekkingen dienen altijd met een diplomaat besproken te worden

feit dat smoking dit niet doet bewijst de vuile tactieken die hij hanteert

Nadien nog PM’s aanpassen lol wat treurig
 
Reactiescore
5.693
Alle katta’s mogen op ChuChuu
 
Reactiescore
1.697
het is mij ter ore gekomen dat jullie als vergelding onze stamoprichter aanvallen
gelieve hiermee te stoppen daar hij maar 46 punten heeft
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan