onprofessionele zaken in de wereld

Status
Niet open voor verdere reacties.

Deleted User - 487971892

Guest
Al twijfel ik, antraxsnol komt best wel laagopgeleid over
 
Reactiescore
7.931
“Hoe zijn ze dan gesneuveld? Flikkertje”

Hup supporten,sneu volk
Dan nog zeggen dat het een werkwoord is,haha

Je bent slachtoffer van fakenews , jammer dat je zo beïnvloedbaar bent door de msm. Gaarne je excuus aanbieden naar smoking omdat je hem sneu noemde.
 
Reactiescore
2.507
Normaal laat ik deze topics open staan als er een goede inhoudelijke discussie op gang komt. Als deze er vanavond nog niet is komt er inderdaad een slot
 
Reactiescore
1.693
dacht voor het slapen gaan ff een fake sturen op meneer smoking gewoon om te laten zien dat ik ongevaarlijk ben stuurt hij me dit? :s

Smoking 22.07.20 04:16
oke flikkertje, die fake van jou was de druppel. Het zal misschien even duren maar ik kom naar je toe en maak je af!!
 
Reactiescore
1.693
kijk ook naar dit tijdstip dit gaat weer helemaal de verkeerde kant op laat mij slapen?
 

Deleted User - 487971892

Guest
Dit is helemaal knap, ik heb je niks meer gestuurd. Te triest voor woorden dit...

Slotje!
 
Reactiescore
1.693
Dit is helemaal knap, ik heb je niks meer gestuurd. Te triest voor woorden dit...

Slotje!
ja knap van jou dat je zo lang op weet te blijven diep in de nacht en ook nog ontkent dat dit bericht vanuit jouw toetsenbord gekomen is.
 
Reactiescore
604
wtf willen ze zo'n stab zomaar in de doofpot stoppen?

dit topic moet open blijven
 
Reactiescore
2.386
ssssst als ik dit niveau bekijk, vermoed ik dat photoshop of paint nog niet direct binnen hun capaciteiten liggen.
In dit geval zou een screentje dus wel kloppen :D
Straffe uitspraak? Heb je hun paintskills al gezien???
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan