Once upon a time

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
1.367
Hoe grappig, en tevens ook zielig ik dit ook vind van je Danny. Voor de duizendste keer kan ik met een opgelucht hart zeggen.

Dat zijn niet de oorlogsstats, en who gives a shit. Jullie falen nog steeds.

Als mental al faalt terwijl story en BG van de kaart worden geveegd door ons... :)
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Kijk het andere topic voor nog meer leuke stats. Waarin jullie 1000 dorpen achter staan, gefeliciteerd!
 

DeletedUser

Guest
Je maakt een opmerking over dat hij nilva in z'n handtekening heeft staan terwijl hij juist WEL in het echte nilva heeft gezeten. Je je zet jezelf nogal voor schut. Wat maakt het uit of hij ooit in het namaak nilva op w37 heeft gezeten als hij is het echte nilva van w17 heeft gezeten? Beschuldigen van onzin drogargumenten en drogredenen (is dat ik nog altijd het zelfde maar oke) en ondertussen zelf dit soort rare dingen hier neerzetten. Nee jij bent inderdaad de goede persoon om mij daarop aan te spreken.

Story zet zichzelf voor schut? Nee jij zet jezelf hier voor schut, uiterst lachwekkend dit:eek:

Ah je hebt jezelf bewezen? Niks van gemerkt.

Wist niet dat er op W17 een Nilva was? En dan nog raar dat ik er hokuz nooit over gehoord heb, murchas en Gig graham waren openbaar bekend. En kan je het bewijzen? Jij beweert namelijk dat hij daar gespeeld heeft, ik niet.

http://www.kritischehouding.nl/2013/04/redeneren.html
Eerste hit op google moeilijk he, het internet gebruiken.

Ik zei dat jij jezelf voor schut zette maar goed lezen he.

http://nl.twstats.com/nl37/index.php?page=player&mode=conquers&type=gain&id=355329
Dit is zichtbaar bewijs. Heb ook al tegen je vv gedraaid als je het zo graag wilt weten. Doe ik niet moeilijk over zoals jullie blij cleonito.
 

DeletedUser26931

Guest
Jij bent, sinds je bent weggelopen van onze discussie waar je volkomen ongelijk had, nergens meer op ingegaan en levert overal dit nutteloze commentaar als een klein kindje. Maar ontkrachten ho maar.

Overigens je had geen gelijk maar daar we beiden bezig waren met zagen, herhalen van dezelfde argumenten, het niet meer naar elkaar willen of kunnen luisteren heb ik maar besloten om te stoppen met die discussie. Ik heb daarna de conclusie voor mezelf getrokken dat een discussie met jou zinloos is omdat je niet leest wat er staat maar alleen leest wat er volgens jou staat of zou moeten staan.

Het commentaar van jou is over het algemeen ook redelijk nutteloos daar je blijkbaar niet kan of wil lezen.
 

DeletedUser65242

Guest
Inderdaad, dat is het niveau van cyan/story. Deze hebben sinds het begin van de wereld met onzin lopen zeiken op mental en nu mental het terug doet is het niveau anders? :eek::eek:

Ik zal niet ontkennen dat Story spelers hier ook aan meewerken. Maar jij Danny, jij bent net zo goed 1 van de redenen dat het niveau hier zo is. Maar helaas, bij jou ontbreekt het nogal aan zelfreflectie.
 
Reactiescore
1.367
Ik zal niet ontkennen dat Story spelers hier ook aan meewerken. Maar jij Danny, jij bent net zo goed 1 van de redenen dat het niveau hier zo is. Maar helaas, bij jou ontbreekt het nogal aan zelfreflectie.

Bij mij ontbreekt het tegenwoordig aan zelfreflectie op dit forum. Waarom? Omdat als ik eens story ergens gelijk in geef ze dit uit de context trekken.
 

DeletedUser

Guest
Wist niet dat er op W17 een Nilva was? En dan nog raar dat ik er hokuz nooit over gehoord heb, murchas en Gig graham waren openbaar bekend. En kan je het bewijzen? Jij beweert namelijk dat hij daar gespeeld heeft, ik niet.

http://www.kritischehouding.nl/2013/04/redeneren.html
Eerste hit op google moeilijk he, het internet gebruiken.

Ik zei dat jij jezelf voor schut zette maar goed lezen he.

http://nl.twstats.com/nl37/index.php?page=player&mode=conquers&type=gain&id=355329
Dit is zichtbaar bewijs. Heb ook al tegen je vv gedraaid als je het zo graag wilt weten. Doe ik niet moeilijk over zoals jullie blij cleonito.

Dat jij een new gen spelertje bent prima. Maar ga dan geen spelers aanspreken op wat zij in hun handtekeningen hebben staan. Moet ik gaan bewijzen dat yorick in Nilva heeft gespeeld? Moet niet gekker worden straks moet ik nog gaan bewijzen dan ik in |P| heb gezeten :eek: Ik verklaar waarom het in z'n handtekening staat, waar jij hem, onterecht, op aanvalt.

Je zei dat ik mezelf voor schut zette en daarna dat story dat wel vaker doet, waarmee je insinueert dat ik tegelijk met mijzelf ook story voor schut zou zetten, terwijl juist jij degene bent die zichzelf voor schut zet. En nee ik zet mezelf niet voor schut omdat ik weet waar ik het over heb en jij spelers aanvalt op dingen waar je kennelijk geen weet van hebt.

Tevens hoef ik geen les argumenteren van jou, ik studeer rechten waar argumentatie een belangrijk onderdeel vormt en voor mijn essay's krijg ik tot nu toe alleen maar 7'ens of hoger, dus als je het niet erg vindt neem ik de beoordeling van een hoogleraar serieuzer dan de die van een scholiertje.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Overigens je had geen gelijk maar daar we beiden bezig waren met zagen, herhalen van dezelfde argumenten, het niet meer naar elkaar willen of kunnen luisteren heb ik maar besloten om te stoppen met die discussie. Ik heb daarna de conclusie voor mezelf getrokken dat een discussie met jou zinloos is omdat je niet leest wat er staat maar alleen leest wat er volgens jou staat of zou moeten staan.

Het commentaar van jou is over het algemeen ook redelijk nutteloos daar je blijkbaar niet kan of wil lezen.

Ik las gewoon wat er stond alleen jij haalde allemaal randzaken erbij die niet relevant waren voor waar we het daadwerkelijk over hadden. Gerwin heeft mij trouwens ook een soort van gelijk gegeven op skype.
 

DeletedUser38246

Guest
Daar heb je een punt, Had moeten zeggen HET Nilva van W37.

Alexander heeft nooit in HET Nilva van W37 gezeten.

Begin dan niet gelijk te schreeuwen dat ik niet in Nilva heb gezeten, komt een beetje dom oer zo:rolleyes::rolleyes:

Wist niet dat er op W17 een Nilva was? En dan nog raar dat ik er hokuz nooit over gehoord heb, murchas en Gig graham waren openbaar bekend. En kan je het bewijzen? Jij beweert namelijk dat hij daar gespeeld heeft, ik niet.

Nee, ik zet allemaal stammen in mijn handtekening waar in ik wel heb gespeeld en dan zou ik hier minder bekende Nilva ertussen zetten terwijl ik er niet heb gespeeld. Je mocht willen dat je in het originele Nilva had gezeten..
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.367
Duusss, hoe gaat het in story?

Nu al moraalbrekers/weggespeelde accounts opdracht geven de grens van blacky dicht te edelen? :)
 

DeletedUser60969

Guest
Dusss gaan jullie nog inhoudelijk reageren?:D

Waarop moet er inhoudelijk gereageerd worden als ik vragen mag? Afgelopen dagen heb ik hier vooral onzin zie langs komen, ook van jou. Van jou heb ik namelijk nog helemaal geen inhoudelijke posts gezien, op een paar one-liners na en posts als 'reageer hier eens op, reageer daar eens op'. Ondertussen wel zelf allemaal onzin uitkramen zonder ook maar enige onderbouwing of schaamte.
 

DeletedUser60969

Guest
Bedankt Auri voor je verheldende opmerking, zo te zien was het nergens nodig om inhoudelijk op te reageren.
 

DeletedUser60969

Guest
Post van Laurens op de vorige pagina.

Het is me niet echt duidelijk welke post je bedoelt waar 'wij' nog op moeten reageren.
Als je de moeite neemt om de opmerking te maken dat wij nog ergens op moeten reageren, kun je dan ook de moeite nemen om de post te quoten of om een link naar de post te geven? Anders kun je maar beter niet zo'n opmerking maken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan