Once upon a time

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser60969

Guest
Lol dus weer een heel mooi lulverhaal van je jerdy waar je alseer fout zit met: evenveel recht op zirkum. Dat is al weerlegd. Daarnaast lees je niet aangezien ik toch aangeef dat het onnozel is om elkaar in de haren te vliegen over rekruuts? Nice try jordy je herhaalt je zelf over zaken die ik al weerlegd hebt of dingen die je niet goed leest.


Weer een hoop bullshit, Henri heeft hierin zeker gelijk.
Je reageert enkel op een klein stukje en wat betreft Zirkum/Cabbie discussie ben je ook voor weggelopen. Dat je dan na 2 weken het weer aankaart wil niet zeggen dat hebt weerlegd, beetje sneu
 

DeletedUser81928

Guest
Naah gerwin,

Hij zit fout dat zirkum gedeeld bezit was en daar slaat zijn hele weerlegging dus op stuk. Wij hebben het account gekregen dus wij hadden er recht op cabbie zet het op grijs en stabt. Zo moeilijk is het niet hoor.
 

DeletedUser69389

Guest
Jij praat over zaken waar je blijkbaar helemaal niets van weet. Het oprichten van een nieuwe stam die mogelijk een NAP/BG zou aangaan met Mental was het idee van Daniël en het enige wat ik heb gezegd is dat het bespreekbaar is. Dat is ook zo, want Mental is een democratie. Dat jij dit dan verdraaid door te zeggen dat wij er voor zorgen dat Story-spelers hun eigen stam willen oprichten is simpelweg lachwekkend. Je zou bij je zelf moeten kijken waarom spelers alleen al het idee krijgen om te vertrekken uit Story en met de vijand in gesprek gaan.

Het stabverhaal is inmiddels wel achterhaald nadat ik tot 3x toe alles moet weerleggen, weer een tijdje genegeerd word en wanneer het weer uit komt weer word tegengesproken met een aantal drogargumenten. Zo gaat het al weken en dat begint zo langzamerhand een beetje te vervelen. Je kunt net zo goed je eigen stam opdoeken wat dat betreft, omdat Zirkum een stab was vanuit Story richting Mental. Ik zal het nog eens voor je samenvatten en de feiten herhalen. De afspraken omtrent Zirkum was het verdelen van het account tussen Tasarinan & Cabbie. Beiden hadden evenveel recht op het account (Cabbie heeft het weken als niet maanden onder vakantievervanging gehad en heeft het account onderhouden/uitgebouwd/PP er in gegooid) en Story vond het nodig om deze afspraken aan hun laars te lappen zodat ze het account voor eigen doeleinden konden gebruiken. Ze hebben dit echter achter de rug om van Mental gedaan terwijl ze er prima van op de hoogte waren dat beide partijen over de gegevens beschikte. In mijn ogen zeer achterbaks, maar goed boontje komt om zijn loontje.

Dat fairplay voorstel kun je wel vergeten. Zolang Story zaken blijft verdraaien en hypocriet gedrag blijft vertonen zie ik dat ook niet gauw gebeuren. Daar heeft de stam op dit moment geen interesse in. Als men afspraken wilt betreft kata's/cf's met zijn/haar buren dan kan dat op individuele wijze.

Denk bijvoorbeeld aan het beschuldigen van Mental dat wij Story accounts rekruteren -wat overigens niet is gebeurd- terwijl Story eerder accounts van Mental heeft gerekruteerd. Dan wordt er als drogreden gebruikt dat de recruits van Mental buiten de oorlog om waren terwijl allang duidelijk was dat Mental en Story aartsvijanden waren. Vervolgens nog geen week later benaderen jullie spelers uit Beun voor een overstap naar Story tijdens een oorlog en proberen jullie dit af te doen met de drogreden dat er toch al de hele wereld vijandelijke recruits plaats vinden. Dan verwacht je dat wij jullie nog serieus kunnen nemen?

Niet te vergeten dat Story fairplay oh zo hoog in het vaandel heeft staan en de grote meerderheid een hekel heeft aan het gebruik van katapulten, maar ondertussen toch lekker smederijen én boederijen van Beun naar de 0 knallen.. Dat deden jullie bij YKMN ook zonder aanleiding en werd er een achterbakse actie uitgevoerd vanuit het nieuw gerekruteerde account Lagoon. Voor de geïnteresseerden verwijs ik voor verder uitleg betreft deze actie naar mijn post op pagina 95.

De fusie tussen R_R & Mental -wat overigens wel een hele oude koe is- kun je in geen enkel opzicht vergelijken met de veel recentere recruits van Mental door Story. R_R was geen Cyan en jullie waren destijds niet capabel om de BG overeind te houden. Jullie legden ze dingen op en dat moesten ze maar slikken voor het zó grote Cyan. Fichtme is toch naar Beun gegaan voor dat de oorlog werd verklaard? Volgens jullie maakt het dan niks uit, maar binnen de oorlog is het een heel ander verhaal hè.. Oh nee dat is niet meer zo wanneer het jullie goed uit komt en met hard bewijs worden geconfronteerd :eek:

Ik kan bijna wel een boek over jullie schrijven.. Misschien moet ik daar alvast maar eens aan beginnen, alvast voor het einde.

Ja dat heeft hij uit eigen beweging gedaan.
En ik ben blij met hem :D

En niet zo zeer omdat ik dat wilde maar omdat hij zelf weg wilde uit story.
Terwijl ik hem nog wel met jou in contact had gebracht omdat hij op deze wereld wilde spelen omtrend de wereldinstellingen.

En waarom hij uit story weg wilde geeft dan wel aan hoe het in story draait.
Daarover ga ik hier ook geen mededelingen doen want daar weet ik dus ook niets vanaf want daar praat Warre ook niet over. (spionage dus niet aan de orde)

Laten we maar zeggen dat de W21 trekjes van voorheen hem tot dit besluit hebben doen besluiten om naar hier te komen ;)

Warre heeft dan nooit, maar dan ook nooit de moeite ervoor gedaan om zich geaccepteerd te voelen binnen de stam Story. Hij bemoeide zich nergens mee en liet ook vrijwel niets van zich horen. Ikzelf heb het ook meerdere malen geprobeerd, maar ja als er uit hem zelf dan ook geen initiatief komt tsja. Laat hem dan maar lekker in Mental zitten.
 

DeletedUser73904

Guest
Hij weerlegd niks;) Jij loopt zelf weg zodra het lastig wordt en reageert niet meer of zegt laat maar. Zelfs op skype.
En het is inderdaad onnozel van ons om jullie aan te vallen op rekruuts die niet gebeuren. Ja ik kreeg een pm van vestri over oracle one. Warre is naar jullie gegaan als speler dus ja je hebt gelijk story heeft geen recht van spreken over rekruuts van mental. Volgens mij derde keer dat ik dat duidelijk probeer te maken zowel aan jullie als mn stamgenoten

Naah gerwin,

Hij zit fout dat zirkum gedeeld bezit was en daar slaat zijn hele weerlegging dus op stuk. Wij hebben het account gekregen dus wij hadden er recht op cabbie zet het op grijs en stabt. Zo moeilijk is het niet hoor.

Dit bedoel ik dus. Nu begin je over een ander, om vervolgens weer terug te vallen op dat ene stukje wat je uit Jordy's post haalt. Voor mij een teken van zwakte. Misschien eens reageren op wat Jordy vrij geregeld in die lange posts zet, waar jij nauwelijks een one-liner tegenover krijgt? :rolleyes:
 

DeletedUser81928

Guest
Jij praat over zaken waar je blijkbaar helemaal niets van weet. Het oprichten van een nieuwe stam die mogelijk een NAP/BG zou aangaan met Mental was het idee van Daniël en het enige wat ik heb gezegd is dat het bespreekbaar is. Dat is ook zo, want Mental is een democratie. Dat jij dit dan verdraaid door te zeggen dat wij er voor zorgen dat Story-spelers hun eigen stam willen oprichten is simpelweg lachwekkend. Je zou bij je zelf moeten kijken waarom spelers alleen al het idee krijgen om te vertrekken uit Story en met de vijand in gesprek gaan.

Oke hier heb je gelijk dit voorstel kwam van daniel zelf.

Het stabverhaal is inmiddels wel achterhaald nadat ik tot 3x toe alles moet weerleggen, weer een tijdje genegeerd word en wanneer het weer uit komt weer word tegengesproken met een aantal drogargumenten. Zo gaat het al weken en dat begint zo langzamerhand een beetje te vervelen. Je kunt net zo goed je eigen stam opdoeken wat dat betreft, omdat Zirkum een stab was vanuit Story richting Mental. Ik zal het nog eens voor je samenvatten en de feiten herhalen. De afspraken omtrent Zirkum was het verdelen van het account tussen Tasarinan & Cabbie. Beiden hadden evenveel recht op het account (Cabbie heeft het weken als niet maanden onder vakantievervanging gehad en heeft het account onderhouden/uitgebouwd/PP er in gegooid) en Story vond het nodig om deze afspraken aan hun laars te lappen zodat ze het account voor eigen doeleinden konden gebruiken. Ze hebben dit echter achter de rug om van Mental gedaan terwijl ze er prima van op de hoogte waren dat beide partijen over de gegevens beschikte. In mijn ogen zeer achterbaks, maar goed boontje komt om zijn loontje.
Cabbie stabtje mental, cabbie kreeg straf van de support dus lijkt me bewezen. Wij kregen tasa van brian, eigenaar was niet in beeld en die geeft achteraf aan er niks mee te maken te hebben. Zirkum zou waar hij lag geinternd worden verdere afspraken waren niet gemaakt. Je probeert nu gewoon leuk de stam van cabbie om te draaien. Jammer jordy, gaat niet gebeuren. Je feiten kloppen niet, je gaat dus de mist in op het punt dat beide recht hadden op et account.

Wij hebben niks achter jullie rug omgedaan aangezien jullie geen reacht hadden op het account
Dat fairplay voorstel kun je wel vergeten. Zolang Story zaken blijft verdraaien en hypocriet gedrag blijft vertonen zie ik dat ook niet gauw gebeuren. Daar heeft de stam op dit moment geen interesse in. Als men afspraken wilt betreft kata's/cf's met zijn/haar buren dan kan dat op individuele wijze.
Dus je komt je beloftes niet na :rolleyes:

Denk bijvoorbeeld aan het beschuldigen van Mental dat wij Story accounts rekruteren -wat overigens niet is gebeurd- terwijl Story eerder accounts van Mental heeft gerekruteerd. Dan wordt er als drogreden gebruikt dat de recruits van Mental buiten de oorlog om waren terwijl allang duidelijk was dat Mental en Story aartsvijanden waren. Vervolgens nog geen week later benaderen jullie spelers uit Beun voor een overstap naar Story tijdens een oorlog en proberen jullie dit af te doen met de drogreden dat er toch al de hele wereld vijandelijke recruits plaats vinden. Dan verwacht je dat wij jullie nog serieus kunnen nemen?
reactie staat een paar posts terug
Niet te vergeten dat Story fairplay oh zo hoog in het vaandel heeft staan en de grote meerderheid een hekel heeft aan het gebruik van katapulten, maar ondertussen toch lekker smederijen én boederijen van Beun naar de 0 knallen.. Dat deden jullie bij YKMN ook zonder aanleiding en werd er een achterbakse actie uitgevoerd vanuit het nieuw gerekruteerde account Lagoon. Voor de geïnteresseerden verwijs ik voor verder uitleg betreft deze actie naar mijn post op pagina 95.
een oneindige discussie aangezien beide partijen spelers hebben die wel en niet willen kattaen, daarom dat dat fairplay voorstel er ook moet komen wil je hier nog wat aan doen.

De fusie tussen R_R & Mental -wat overigens wel een hele oude koe is- kun je in geen enkel opzicht vergelijken met de veel recentere recruits van Mental door Story. R_R was geen Cyan en jullie waren destijds niet capabel om de BG overeind te houden. Jullie legden ze dingen op en dat moesten ze maar slikken voor het zó grote Cyan. Fichtme is toch naar Beun gegaan voor dat de oorlog werd verklaard? Volgens jullie maakt het dan niks uit, maar binnen de oorlog is het een heel ander verhaal hè.. Oh nee dat is niet meer zo wanneer het jullie goed uit komt en met hard bewijs worden geconfronteerd :eek:
Wat ik al zei, rekruternen is door beide partijen gebeurd, als we dan gaan beginnen kunnen we nog ver terug gaan. reactie kan je paar posts terug lezen.
 

DeletedUser81928

Guest
Dit bedoel ik dus. Nu begin je over een ander, om vervolgens weer terug te vallen op dat ene stukje wat je uit Jordy's post haalt. Voor mij een teken van zwakte. Misschien eens reageren op wat Jordy vrij geregeld in die lange posts zet, waar jij nauwelijks een one-liner tegenover krijgt? :rolleyes:

Haha je bent wel grappig henri, altijd maar roepen maar zelf afhaken als je weet dat je ongelijk hebt. Jammer joh naast in de pm en op het AF doe je het nu ook op skype. Volgens mij moet jij nog steeds reageren op posts van weken terug en dat vertik je ook dus uuhm hoezo hypocriet :rolleyes:
 
Reactiescore
1.367
Oke hier heb je gelijk dit voorstel kwam van daniel zelf.


Cabbie stabtje mental, cabbie kreeg straf van de support dus lijkt me bewezen. Wij kregen tasa van brian, eigenaar was niet in beeld en die geeft achteraf aan er niks mee te maken te hebben. Zirkum zou waar hij lag geinternd worden verdere afspraken waren niet gemaakt. Je probeert nu gewoon leuk de stam van cabbie om te draaien. Jammer jordy, gaat niet gebeuren. Je feiten kloppen niet, je gaat dus de mist in op het punt dat beide recht hadden op et account.

Wij hebben niks achter jullie rug omgedaan aangezien jullie geen reacht hadden op het account
Dus je komt je beloftes niet na :rolleyes:


reactie staat een paar posts terug

een oneindige discussie aangezien beide partijen spelers hebben die wel en niet willen kattaen, daarom dat dat fairplay voorstel er ook moet komen wil je hier nog wat aan doen.


Wat ik al zei, rekruternen is door beide partijen gebeurd, als we dan gaan beginnen kunnen we nog ver terug gaan. reactie kan je paar posts terug lezen.

Onzin, waarom zou het account anders niet verder bespeeld worden?
Het account was van een mental gezint persoon, dus heel erg jammer...
 

DeletedUser

Guest
Oke hier heb je gelijk dit voorstel kwam van daniel zelf.

Dus volgende keer even wat beter onderzoek doen voordat je onzin begint uit te kramen?

Cabbie stabtje mental, cabbie kreeg straf van de support dus lijkt me bewezen. Wij kregen tasa van brian, eigenaar was niet in beeld en die geeft achteraf aan er niks mee te maken te hebben. Zirkum zou waar hij lag geinternd worden verdere afspraken waren niet gemaakt. Je probeert nu gewoon leuk de stam van cabbie om te draaien. Jammer jordy, gaat niet gebeuren. Je feiten kloppen niet, je gaat dus de mist in op het punt dat beide recht hadden op et account.

Wij hebben niks achter jullie rug omgedaan aangezien jullie geen reacht hadden op het account
Dus je komt je beloftes niet na :rolleyes:

Het was helemaal geen stab van Cabbie, maar een stab van Story richting Cabbie/Mental. Vorige keer reageerde je met een paar one-liners en kwam je zoals wel vaker zwak over. Je verdraaid het verhaal en reageert -zoals ik wel vaker zeg- wanneer het je uit komt. Pagina 134 van dit topic:

Een late reactie, dat weet ik, maar ik voel mij toch genoodzaakt om er op in te gaan. Aangezien Glenn het fatsoen niet heeft te stoppen met het andere oorlog topic te vervuilen nadat een moderator en meerdere W37-spelers hier om hebben gevraagd zal ik maar het goede voorbeeld geven.



Misschien dat het in jou ogen bullshit is, omdat het je net even goed uit komt, maar wat daar staat is gewoon de waarheid. Er is een discussie van meerdere pagina's lang gaande geweest op dit topic waar jij niet aan hebt deelgenomen. Deze discussie heeft ook enkele Story-leden zijn mening doen wijzigen, dat kon je wel zien aan de reactie van Nestsky. Heb je hem op zijn vingers getikt of je stamgenoot voorgelogen? Kies jij maar. Die discussie heb ik nog op jouw verzoek opgezocht en zo ook mijn oude posts.. Je reactie daar op was: bedankt. Voor mij zegt dat meer dan genoeg.

Dat je dan ruim een week later weer begint met je inmiddels algemeen bekende one-liners -waarin je jouw haat bijna dagelijks richting Cabbie uit de afgelopen periode- gaat er bij mij niet in. Hoe ik het zie is dat jij de argumenten niet kon weerleggen en achteraf contact hebt opgenomen met ex-Zirkum spelers (Brian) om te kijken of deze persoon achter jullie staat. Vervolgens weer het vuur openen en net alsof doen dat jullie de gegevens van die eigenaar hebben gekregen. Niets is minder waar: die gegevens komen gewoon van Tasarinan en niemand anders.

Zo niet dan mag je wel eens aan mij -het vaker genegeerde argument- uitleggen waarom de eigenaar van het account dan niet heeft voorkomen dat het account van de wereld is verdwenen. Een simpel bericht met het feit dat Zirkum op delete stond naar de zogenaamde eigenaar waarmee jullie op dat moment zogenaamd contact hadden was voldoende geweest om het account in jullie handen te houden. Feit is alleen dat je dit verhaal uit je duim zuigt en achteraf nog eens je gelijk probeert te halen terwijl die 'argumenten' genadeloos onderuit zijn gehaald.

Ik zal het nog eens voor je samenvatten en de feiten herhalen. De afspraken omtrent Zirkum was het verdelen van het account tussen Tasarinan & Cabbie. Beiden hadden evenveel recht op het account (Cabbie heeft het weken als niet maanden onder vakantievervanging gehad en heeft het account onderhouden/uitgebouwd/PP er in gegooid) en Story vond het nodig om deze afspraken aan hun laars te lappen zodat ze het account voor eigen doeleinden konden gebruiken. Ze hebben dit echter achter de rug om van Mental gedaan terwijl ze er prima van op de hoogte waren dat beide partijen over de gegevens beschikte. In mijn ogen zeer achterbaks, maar goed boontje komt om zijn loontje. Dus inderdaad Nestky je eerste ingeving was tot op zekere hoogte correct:



Dat het account op delete is gezet kunnen we zeker niet netjes noemen, maar wij waren niet diegene die besloten om het account zonder overleg te hergebruiken en tegen de afspraken in gingen. Als dat in overleg was gegaan dan waren we er heus wel uit gekomen en dat hadden we deze hele zaak voorkomen, maar dat wou Story niet. Story wou het achterbaks aanpakken zoals zij ook met Lagoon hebben gedaan.. Acties waarvan je een nare smaak in de mond overhoud en dan ook nog proberen om deze goed te praten / af te schuiven op de tegenstander? Leuk geprobeerd.



Het voorstel kon er destijds niet komen, omdat de omstandigheden dit niet toe lieten. Dat heb ik je toen gezegd en dat zeg ik je nu weer. De periode dat jullie overigens met het voorstel zijn gekomen was dezelfde periode van de gebeurtenissen omtrent Zirkum en er werd van ons verwacht dat wij alles maar over ons heen laten gaan zodat we samen afspraken konden maken om een leuke oorlog te bevorderen. Afspraken maken met een tegenstander die al vaker heeft laten zien via omwegen hun doel te willen/kunnen bereiken.. Hoe kunnen wij er zeker van zijn dat jullie dit niet blijven doen nadat er afspraken worden gemaakt en vertrouwen wij jullie wel? De stem van de stam in haar geheel zal het antwoord spoedig ophelderen.



We kunnen het niet hard maken, dat is jammer, maar er zit wel degelijk een kern van waarheid in de mededeling die hier op het forum is getoond.

Op deze wereld ben ik met verschillende spelers in contact geweest een paar maanden terug, een paar leden van Story zaten vroeger bij mij in de stam totdat ze besloten om mij & nog enkele andere in de steek te laten en enkel aan zichzelf te denken. Zo werd Story opgericht. Op zich geen probleem maar ze hadden me beloofd om tot aan het einde aan mijn zijde te staan. Al maanden terug probeerde ze zoveel mogelijk spelers te overtuigen om tegen mental te strijden. Ze vertelde dingen zoals dat jullie backstabbers zijn, niet vertrouwbaar enzoverder. Maar na verloop van tijd merkte ik dat ze vooral zichzelf beschreven toen ze jullie wouden zwart maken. Ik heb al verschillende aanvallen gehad & fakes van zogenaamde PBG's bij Story en nu gingen ze ook andere spelers lastigvallen in mijn stam terwijl we een BG hadden tussen beide stammen. Nu kreeg ik te horen dat ze van plan zijn om mij uit de weg te ruimen en dat vind ik zéér laf, het zijn echte backstabbers. Als ze me nodig hebben beloven ze me vanalles en nu ze me niet meer nodig hebben zijn ze van plan om een massa op mij te gooien.

Laat de buitenwereld daar maar over oordelen. Wat de waarheid is leg ik in het midden, maar de speler die het bericht gestuurd heeft doet dat zeker niet voor zijn lol, maar omdat hij zich genaaid voelt door het grote Story.. Hen gebruiken tot ze niet meer nodig zijn.



Ik denk dat je, als je bovenstaande leest, ook weet dat dit stuk bullshit is en ik voel mij dus ook niet genoodzaakt om hier op te reageren.

Of gaan we nog wat verder terug in de tijd naar pagina 100 van dit topic? Ook daar liep je de discussie uit de weg en begin je later weer met je welbekende one-liners. Het is heel leuk om anderen -in dit geval herniZH- er van te beschuldigen dat zij niet reageren, maar daar heb je zelf ook een handje van. Ontzettend hypocriet en zwak van je om een ander daar op aan te vallen terwijl je zelf geen haar beter bent.


Dus je komt je beloftes niet na :rolleyes:

Hoezo ik kom mijn beloftes niet na? De stam heeft door de eerder genoemde redenen deze beslissing gemaakt en daar laat ik het bij.

een oneindige discussie aangezien beide partijen spelers hebben die wel en niet willen kattaen, daarom dat dat fairplay voorstel er ook moet komen wil je hier nog wat aan doen.

Daar doel ik helemaal niet op. Story zei zelf altijd een hekel te hebben aan kata-gebruik, maar ondertussen worden meerdere accounts volledig aan puin geschoten zonder enige aanleiding daar toe.

Wat ik al zei, rekruternen is door beide partijen gebeurd, als we dan gaan beginnen kunnen we nog ver terug gaan. reactie kan je paar posts terug lezen.

Dat zeg je nu achteraf.. Eerder werd Mental neergezet als de boosdoener, vervolgens zien jullie zelf een kans om te rekruteren en dan zeg je dat rekruteren toch door beide partijen gebeurd. Om je even uit je droom te helpen Glenn: de laatste keer dat Mental heeft gerekruteerd van de vijand was Swag en dat was een half jaar terug toen Story bestond uit één speler. Mental heeft in ieder geval geen accounts van Story gerekruteerd en Story wél van Mental. Inmiddels proberen jullie ook al van Beun te rekruteren.. Dan zegt die reactie van paar pagina's terug -die al weerlegt is in de meest recente post die je quote- helemaal niets.
 

DeletedUser71659

Guest
Mentalplayers zijn nog niet zo mental dat ze voor die stories van Story vallen :cool2: Trouwens mannen. Als jullie die verhaaltjes willen blijven vertellen, dan eis ik wel dat ze foutloos geschreven zijn. Niets breekt een mooi verhaal zoals een taalfout! Ja Glen, I'm looking at you!

Hij weerlegd niks;)

Foei! Je ziet toch ook geen auteur fouten in zijn boek schrijven. Tsjongejonge, geen wonder dat het in Story niet goed gaat :eek!: Op naar een nieuwe uitgeverij! :wink:
 

DeletedUser72524

Guest
Mentalplayers zijn nog niet zo mental dat ze voor die stories van Story vallen :cool2: Trouwens mannen. Als jullie die verhaaltjes willen blijven vertellen, dan eis ik wel dat ze foutloos geschreven zijn. Niets breekt een mooi verhaal zoals een taalfout! Ja Glen, I'm looking at you!



Foei! Je ziet toch ook geen auteur fouten in zijn boek schrijven. Tsjongejonge, geen wonder dat het in Story niet goed gaat :eek!: Op naar een nieuwe uitgeverij! :wink:

Corrigeren mag alleen bij Fichtme! Ik begrijp dat je nieuw bent, maar dit is een duidelijke regel hier op het w37 forum. Toch bedankt voor je bijdrage:D
 

DeletedUser

Guest
Daar doel ik helemaal niet op. Story zei zelf altijd een hekel te hebben aan kata-gebruik, maar ondertussen worden meerdere accounts volledig aan puin geschoten zonder enige aanleiding daar toe.

Welke accounts worden ''helemaal in puin geschoten'' dan?
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Tasa, treibalguppen.. Ik vind dat fakes op boerderij deel niet zo professioneel of zo goed van Mental.

Jullie kunnen nu wel janken dat story dit ook deed, maar Legend is Story niet.
 
Reactiescore
1.367
Tasa, treibalguppen.. Ik vind dat fakes op boerderij deel niet zo professioneel of zo goed van Mental.

Jullie kunnen nu wel janken dat story dit ook deed, maar Legend is Story niet.

:confused::confused::confused::confused:

Iedereen gebruikt katas en ze zijn o zo effectief, dit zag legend ook en die heeft ze ook gebruikt. Net zo hard als iedere andere stam.
 

DeletedUser73880

Guest
Reactie van tompetter

Cabbie stabtje mental, cabbie kreeg straf van de support dus lijkt me bewezen. Wij kregen tasa van brian, eigenaar was niet in beeld en die geeft achteraf aan er niks mee te maken te hebben. Zirkum zou waar hij lag geinternd worden verdere afspraken waren niet gemaakt. Je probeert nu gewoon leuk de stam van cabbie om te draaien. Jammer jordy, gaat niet gebeuren. Je feiten kloppen niet, je gaat dus de mist in op het punt dat beide recht hadden op et account.

--------------------------------------------------------

Ik heb je al een keer gevraagd om dat gesprek tussen jou en Brian waar in hij jou Zirkum heeft gegeven te posten. ?
Want als Brian jou het account gaf en de eigenaar van niks weet dat ben ik toch wel heel erg benieuwd hoe wij dat account op delite hebben kunnen zetten ?
En zo ja
Als jij dat contact had met Brian en de eigenaar waar om hebben jullie niet gebruik gemaakt van de optie om het account weer te activeren ?

Ik heb je al vaker gezecht de spelregels er op na te lezen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
:confused::confused::confused::confused:

Iedereen gebruikt katas en ze zijn o zo effectief, dit zag legend ook en die heeft ze ook gebruikt. Net zo hard als iedere andere stam.

Wie van Legend deed dit dan jij kortzichtige noob?:eek:

Een spelerloze Tasa, of bedoel je die anderen die amper front hebben met Mental?
 
Reactiescore
1.367
Wie van Legend deed dit dan jij kortzichtige noob?:eek:

Een spelerloze Tasa, of bedoel je die anderen die amper front hebben met Mental?

Ik weet nu niet of ik moet lachen, of moet huilen om je idiote gedrag...
Legend heeft bij massas net zo hard katas op gebouwen anders dan muur gegooit. Bijv massa op YKMN. Of Legend op Cabbie
 

DeletedUser71659

Guest
storysnieu.jpg
 

DeletedUser81928

Guest
Dus volgende keer even wat beter onderzoek doen voordat je onzin begint uit te kramen?
Ik zei je al dat ik verkeerd zat, als je meer wilt jammer

Het was helemaal geen stab van Cabbie, maar een stab van Story richting Cabbie/Mental. Vorige keer reageerde je met een paar one-liners en kwam je zoals wel vaker zwak over. Je verdraaid het verhaal en reageert -zoals ik wel vaker zeg- wanneer het je uit komt. Pagina 134 van dit topic:

repeat..... Cabbie pakte zirkum terug terwijl zirkum niet voor jullie was en niet aan jullie gegeven. Moet ik het nog vaker zeggen?

Of gaan we nog wat verder terug in de tijd naar pagina 100 van dit topic? Ook daar liep je de discussie uit de weg en begin je later weer met je welbekende one-liners. Het is heel leuk om anderen -in dit geval herniZH- er van te beschuldigen dat zij niet reageren, maar daar heb je zelf ook een handje van. Ontzettend hypocriet en zwak van je om een ander daar op aan te vallen terwijl je zelf geen haar beter bent.
Scroll daar naar beneden en je leest mn reaccties.



Hoezo ik kom mijn beloftes niet na? De stam heeft door de eerder genoemde redenen deze beslissing gemaakt en daar laat ik het bij.
Jij hebt mij beloofd dat je met een fairplay voorstel zou komen en dat weet je best


Daar doel ik helemaal niet op. Story zei zelf altijd een hekel te hebben aan kata-gebruik, maar ondertussen worden meerdere accounts volledig aan puin geschoten zonder enige aanleiding daar toe.
Je weet zelf ook dat dit actie reactie is. Sommige spelers doen het liever niet en anderen wel. Sommige spelers doen het enkel als de vijand het ook doet en aangezien er geen afspraken zijn blijf je het houden. Als 1 speler van de vijand het doet is dat al genoeg aanleiding. YKMN zou wellicht geen katta;s hebben gebruikt maar andere mental spelers wel. En daar ga je dan dus al.


Dat zeg je nu achteraf.. Eerder werd Mental neergezet als de boosdoener, vervolgens zien jullie zelf een kans om te rekruteren en dan zeg je dat rekruteren toch door beide partijen gebeurd. Om je even uit je droom te helpen Glenn: de laatste keer dat Mental heeft gerekruteerd van de vijand was Swag en dat was een half jaar terug toen Story bestond uit één speler. Mental heeft in ieder geval geen accounts van Story gerekruteerd en Story wél van Mental. Inmiddels proberen jullie ook al van Beun te rekruteren.. Dan zegt die reactie van paar pagina's terug -die al weerlegt is in de meest recente post die je quote- helemaal niets.

Niet door mij dacht ik. En uuhm, RR, Swag, Mompel. Effect, en pogingen uit story. Kom op jordy we doen het hier allemaal en dan nu story proberen in het slechte daglicht te zeggen. Je bent bijna net zo grappig als henri
 

DeletedUser73972

Guest
Ik schenk het account Rumpelstiltskin aan Ollies Helden, kijk nu heeft Glenn geen rechtmatige claim meer op Rumpelstiltskin want ik heb het acc weggegeven aan Ollies Helden dus als Glenn het toch zou willen houden is het een zeer ranzige stab.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan