Old Skool spelers

DeletedUser3306

Guest
W2 begonnen, al snel weggeedelt door iemand uit de top20, naam vergeten, maar met 30% moraal iig :p
W3 groot geworden.
W4 tijdje gespeeld (sswordssman, OPX)
W6 Dmind06 gekregen, van 5 miljoen naar 10 miljoen gebracht, en weer gestopt.
W12 nog even gespeeld met een account van mijn broer, die in Ares zat toendertijd.
4 jaar (bijna) geen TW gedaan en w30/w31 weer begonnen :)
 

DeletedUser3306

Guest
Ik moet uitkijken, anders krijg ik weer constant waarschuwingen/punten :p
Geeneens =SdM= in je profiel staan? :(
 

DeletedUser

Guest
Ik moet uitkijken, anders krijg ik weer constant waarschuwingen/punten :p
Geeneens =SdM= in je profiel staan? :(

=SdM= zou daar inderdaad zeker een plaats moeten verdienen :D Al moet ik er dat niet schrijven om eraan te denken :D
 

DeletedUser

Guest
Begon toen wereld 7 net open ging, maar voor ik het spel begon te snappen waren we inmiddels 15 werelden verder :p

harrisfreak ken ik trouwens nog wel van w.10 :)
 

DeletedUser67622

Guest
Kom ik aan met W14 en W16, maar toch beide accounts naar top 3 gebracht, kun je nagaan hoe slecht die werelden waren :rolleyes:
 

DeletedUser67622

Guest
vraag is beter wie ik was geweest ? R0egner op W14 en The Infinity op W16.
Beide gestopt vanwege drukte en later zo te zien hebben de opvolgers er een aardig zooitje van gemaakt
 

DeletedUser44159

Guest
R0egner zegt me inderdaad nog wel iets maar dat is toch wel in het begin van de wereld geweest dat je jezelf hebt naar de top geinternd hé dacht ik:D
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
vraag is beter wie ik was geweest ? R0egner op W14 en The Infinity op W16.
Beide gestopt vanwege drukte en later zo te zien hebben de opvolgers er een aardig zooitje van gemaakt

The infinity? Onmogelijk front, proberen te redden geweest door Astra*, je zou het zelf niet beter gedaan hebben.;)
 

DeletedUser67622

Guest
R0egner zegt me inderdaad nog wel iets maar dat is toch wel in het begin van de wereld geweest dat je jezelf hebt naar de top geinternd hé dacht ik:D

Kopt idd begin en idd dankzij veel veel veel teveel interen zijn we onterecht op nr 1 terecht gekomen , maar toen interns op waren ging het ook hard achteruit ;)

Geloof ik graag front met Goh 0f 40+ nog was te groot en zag ook later dat darkruller ofzo ook naar goh was gegaan en dus acc rondom hun zaten .

Wel een mooie tijd gehad daar jammer dat ik er niet meer van heb kunnen maken, maar dat gaan we hier nog is herbeleven
 

DeletedUser44159

Guest
Dacht ook dat je de award van af spammer meermaals had binnen gehaald.
Maar kon je reactie's toen altijd wel smaken.
Toen was wereld 14 op zich nog een plezante wereld.
 

DeletedUser67622

Guest
Klopt was idd een top wereld hoop geleerd daar en machtig veel lol gehad en hoop tw vrienden gemaakt.

JA AF was een mooie uitlaat klep voor mij geweest leuk om te horen dat je ze wel waardeerde
 

DeletedUser48374

Guest
W1 héél vroeger begonnen als ongeloofelijke noob, daarna een mooie tijd gehad op W17
 
Bovenaan