Old Skool spelers

DeletedUser

Guest
Wereld 30, wat vliegt de tijd ! Ik herinner me nog goed hoe ik W2 begon en hoe groen ik nog was :) Dat was dus ergens in de late Middeleeuwen, toen de dieren nog konden praten ;)
Anyway : ik vroeg me af wie er nog ronddwaalt op deze wereld van de "oldskoolspelers", of ben ik de enige "overlevende" die maar niet van het virus verlost raakt ?

Jouw naam zegt mij wel iets, ooit wereld4 gespeeld?
 

DeletedUser

Guest
Sommigen reageren hier met w1 en w2 en hebben een forumaccount dat geregistreerd is in 2009 of later (?)
Maar goed W2 hiero en ik suck nog steeds ^^
 

DeletedUser

Guest
Vind je dat zo onlogisch?

Velen hebben zich na jaren in een ander AF-kleedje gestoken, gewoon nieuw account maken en het activeren op AF.

Anderen, zoals ik, hebben pas een tijd nadat het spelaccount aangemaakt was kennisgemaakt met het forum.
In onze tijd werd het forum niet zo gepromoot als nu hé.
Eér de weg vrij was naar het Algemene Forum was ik hier toch al half jaar aan het spelen denk ik.

En dan heb je nog een derde groep leugenaars die zich altijd beetje ouder, meer ervaren noemen dan ze in werkelijkheid zijn.

Nou niet te bescheiden doen hé,
Als je een tijdje in TBR speelt/de, zal je toch wel iets hebben opgestoken van het spel zeker? :)
 

DeletedUser

Guest
Ik speel vanaf W2 geloof ik van tw.net.. Wat een tijd dat ik weggegooid heb in dit spel zeg.
 
Reactiescore
57
Dus in dit topic zijn de oude generatie tw spelers ? :O
 

DeletedUser44415

Guest
Vind je dat zo onlogisch?

Velen hebben zich na jaren in een ander AF-kleedje gestoken, gewoon nieuw account maken en het activeren op AF.

Niet bepaald daarom, maar ik ben ook maar pas wat later op het AF gegaan. W4 was me 1ste wereld, maar W7 had ik me 1ste AF-account aangemaakt (waar ik het wachtwoord + email-adres vergeten ben) & anderen zijn wat verbannen :p. Dit is het enige account waar ik nog een kans op gekregen heb van het tw-team :p.

Uiteraard moet men zich niet laten misleiden op het datum wanneer het AF-account aangemaakt is.
 
Reactiescore
57
Niet bepaald daarom, maar ik ben ook maar pas wat later op het AF gegaan. W4 was me 1ste wereld, maar W7 had ik me 1ste AF-account aangemaakt (waar ik het wachtwoord + email-adres vergeten ben) & anderen zijn wat verbannen :p. Dit is het enige account waar ik nog een kans op gekregen heb van het tw-team :p.

Uiteraard moet men zich niet laten misleiden op het datum wanneer het AF-account aangemaakt is.

Smoesjes smoesjes smoesjes, zo ken ik er nog wel een paar ;)
 

Deleted User - 2075062

Guest
Sommigen reageren hier met w1 en w2 en hebben een forumaccount dat geregistreerd is in 2009 of later (?)
Maar goed W2 hiero en ik suck nog steeds ^^

Wat wil je precies bereiken met deze reactie? ^^ Diokhan heeft natuurlijk al uitgelegd hoe het zit maar toch maar even mijn vraag. Mijn account hier dateert ook van vorig jaar ergens, echter speel ik dit spel vanaf Wereld 2. Ik heb lang met een ander forumaccount gepost maar heb besloten dat het tijd was voor een nieuw forumaccount, echter zijn al mijn eerdere spelersnamen etc. etc. gewoon mee genomen.

Sommige besluiten dat ze een leukere naam willen, anderen willen een gevallen account vergeten, daarom besluiten ze een nieuwe accountnaam aan te maken. In mijn geval was het de eerste, ik wilde af van de naam die ik gekozen heb toen ik op Wereld 2 als 13 jarig broekje een naam koos.
 

DeletedUser3115

Guest
ja idd skorp....vroeger speelde ik onder de nick "Guirec".
Leve opulentia phoenix...W4
Weet je nog?
Articulo Mortis W1...
Zooo lang is het toch niet;)

Yep Guirec, waar is de PHX/OPX tijd hé ? :) 'NoLifen' doe ik dus niet meer, zoals iemand anders hier al aanhaalde : wat een tijd werd er gespendeerd aan TW ;)
 

DeletedUser68101

Guest
een jaar of 2/3 geleden gestart en sinds dan heb ik het tw syndroom ^^
verslaafd spul zeg. :D
 

DeletedUser

Guest
In wereld 8 begonnen in VICA (inmiddels TAoW, nr. 1) en na 2(?) jaar te zijn, hier begonnen in de rim, wederom een eigen stam opgericht, met wederom de naam VICA. :)
 
Bovenaan