Offensieve stamnaam?

Reactiescore
3.584
Dat pas ik alleen toe als ik ook echt gelijk heb, soms geef ik wel eens toe ook maar dat vergeten de meeste met hun selectieve geheugen. Trump is slecht en daar word altijd op gehamerd, de goede dingen worden genegeerd zo zit het leven in elkaar. Eens je een bepaald imago hebt kom je daar niet snel vanaf. Ik zou eigenlijk in elke discussie moeten zeggen dat ik geen gelijk heb en misschien na enkele maanden krijg ik geen tegen argumenten meer van: Jij denkt toch altijd dat je gelijk hebt dus ik steek er geen tijd meer in.

 

Deleted User - 487871837

Guest
Dat pas ik alleen toe als ik ook echt gelijk heb, soms geef ik wel eens toe ook maar dat vergeten de meeste met hun selectieve geheugen. Trump is slecht en daar word altijd op gehamerd, de goede dingen worden genegeerd zo zit het leven in elkaar. Eens je een bepaald imago hebt kom je daar niet snel vanaf. Ik zou eigenlijk in elke discussie moeten zeggen dat ik geen gelijk heb en misschien na enkele maanden krijg ik geen tegen argumenten meer van: Jij denkt toch altijd dat je gelijk hebt dus ik steek er geen tijd meer in.


Goed verhaal, lekker kort.
 

DeletedUser44067

Guest
Autism, helft van de mensen hier op tribalwars heeft er last van l0l.

Mensen moeten eens leren dingen met een korreltje zout te nemen en vooral met die weer is er zout in overvloed.

Ik zie het juist als een geuzennaam. Veel mensen denken nog aan de klassieke autist terwijl er in TW juist veel met Asperger variant te vinden zullen zijn. Volgens mij heb ik het profiel IG gezien en had niet het idee dat het beledigend was. Anders had ik wel een support ingediend.
De mods moeten wel oppassen niet te rigoreus te worden in hun beoordelingen. En ja, het valt niet mee om mod te zijn.
 

DeletedUser77710

Guest
Ik zie echt het probleem niet met autisme, maar goed we leven in een maatschappij waar iedereen getriggerd wordt van het minste... Het oordelen zou moeten gaan over of een naam al dan niet gekozen is om mensen te beledigen/shockeren.

Mods hebben in het verleden al genoeg oogjes dichtgedaan, zeker als het om mensen van het tw team ging. Mao Zedong - Zao mechong of wat het ook exact was. Nou dat was 100% duidelijk een link naar een Chinees waar genoeg van te vinden is op het internet. Maar die link werd mooi ontkend, als je dan aan de andere kant mensen moet verplichten te hernoemen omdat hun naam in 1 of ander dialect een negatieve betekenis heeft, dat is toch gewoon corrupte zaakje regels toch?

choco is bij ons bijvoorbeeld een benaming voor homo, gaan we nu alle choco's laten hun naam veranderen? Want ook al is er niets mis met homo zijn, lastig om met die letter combinatie een toegestane naam te maken

Ik heb ook eens op de fb-pagina gezien dat er een stam genaamd 'MILF' gewonnen was...
 

DeletedUser23144

Guest
Ik zie echt het probleem niet met autisme, maar goed we leven in een maatschappij waar iedereen getriggerd wordt van het minste... Het oordelen zou moeten gaan over of een naam al dan niet gekozen is om mensen te beledigen/shockeren.

Mods hebben in het verleden al genoeg oogjes dichtgedaan, zeker als het om mensen van het tw team ging. Mao Zedong - Zao mechong of wat het ook exact was. Nou dat was 100% duidelijk een link naar een Chinees waar genoeg van te vinden is op het internet. Maar die link werd mooi ontkend, als je dan aan de andere kant mensen moet verplichten te hernoemen omdat hun naam in 1 of ander dialect een negatieve betekenis heeft, dat is toch gewoon corrupte zaakje regels toch?

choco is bij ons bijvoorbeeld een benaming voor homo, gaan we nu alle choco's laten hun naam veranderen? Want ook al is er niets mis met homo zijn, lastig om met die letter combinatie een toegestane naam te maken

Dat waren nog eens tijden. Le VF vs Mao Zedong.
Winnaar : Le VF
Verliezer : Mao Zedong
Gevolg : Mr. Redington
 

DeletedUser77689

Guest
long time no see :)

Even een tw vakantie ingelast en dit is het eerste forum wat ik weer doorneem.

Het namenbeleid van tw , nog grappiger dan de nieuwe events van innogames

Lijkt me stug aangezien als je er gewoon voor zorgt dat je ook al niet provoceert in je naam kan je hier nooit last van krijgen. Events daarintegen verdraaien heel de wereld en zorgen ervoor dat de (semi) noobs in no time van de wereld verdwenen zijn. Maakt verder ook niet uit want daar worden toch de minste centjes aan verdiend.

Naja opzich snap ik dat je stam Autisme noemen niet echt gewaardeerd word lol.

Ik zie echt het probleem niet met autisme, maar goed we leven in een maatschappij waar iedereen getriggerd wordt van het minste... Het oordelen zou moeten gaan over of een naam al dan niet gekozen is om mensen te beledigen/shockeren.

Mods hebben in het verleden al genoeg oogjes dichtgedaan, zeker als het om mensen van het tw team ging. Mao Zedong - Zao mechong of wat het ook exact was. Nou dat was 100% duidelijk een link naar een Chinees waar genoeg van te vinden is op het internet. Maar die link werd mooi ontkend, als je dan aan de andere kant mensen moet verplichten te hernoemen omdat hun naam in 1 of ander dialect een negatieve betekenis heeft, dat is toch gewoon corrupte zaakje regels toch?

choco is bij ons bijvoorbeeld een benaming voor homo, gaan we nu alle choco's laten hun naam veranderen? Want ook al is er niets mis met homo zijn, lastig om met die letter combinatie een toegestane naam te maken



Ik zie het probleem ook niet van de naam autisme ookal snap ik dat hij niet door iedereen geaccepteerd word. Als het dan zo is dat dit niet geaccepteerd word omdat je mensen met een bepaalde psychische diagnose misschien beledigd vind ik dat ze het ook veel breder door moeten trekken. Dus alle namen met bijvoorbeeld psycho zijn ook niet meer toelaatbaar.



Heb zelf weleens 1 hele dag ban gehad door een verkeerde dorpsnaam, was op de kaart aan het kijken naar targets en kwam op de naam Negerveger, hij had in zijn profiel staan dat ie een reservaatje op had gericht waar alle negers naartoe konden komen. Ik vond dit als noob niet helemaal kunnen dus had het aangegeven.
Vervolgens was het zo dat deze persoon is opgelegd dat hij zijn profiel normaal moest houden maar verder geen straf opgelegd of iets gezegd van negerveger.
Dus iets later sprak ik negerveger aan op zijn naam en hij vertelde me dat hij zelf neger is en werkt als congierge en een reservaatje oprichte in de vorm van tw dorpjes en dat het allemaal een grapje was. Heb toen mijn excuses aangeboden en heb 1 van mijn dorpen ''negervegers reservaat'' om een punt te maken en reactie uit te lokken.
Snel daarna kom ik online heb ik een ban van 24 uur voor ongepaste naam.
Mijn argument: ik mag toch best een willekeurige spelers naam pakken die (kennelijk geaccepteerd word) en daarachter geplakt ''reservaat''
Noctural Tendency reservaat. Tim010 reservaat, daar is niks mis mee. Tot mijn verbazing bleef de mod in questie bij het standpunt dat wat ik deed niet kon maar heeft nooit de speler zijn naam laten veranderen.
 
Bovenaan