Offensieve stamnaam?

Reactiescore
767
Sinds wanneer mag je niet liegen van de mods?:eek:
 

Deleted User - 487871837

Guest
Sinds wanneer mag je niet liegen van de mods?:eek:

Geen idee :eek:
Eerlijkheid op 1 toch?

Autism, helft van de mensen hier op tribalwars heeft er last van l0l.

Mensen moeten eens leren dingen met een korreltje zout te nemen en vooral met die weer is er zout in overvloed.

Er zijn wel grenzen met zoiets als autisme snap ik het wel. Je noemt je stam toch ook niet "AIDS" met als tag 'HIV'?
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Ik zie echt het probleem niet met autisme, maar goed we leven in een maatschappij waar iedereen getriggerd wordt van het minste... Het oordelen zou moeten gaan over of een naam al dan niet gekozen is om mensen te beledigen/shockeren.

Mods hebben in het verleden al genoeg oogjes dichtgedaan, zeker als het om mensen van het tw team ging. Mao Zedong - Zao mechong of wat het ook exact was. Nou dat was 100% duidelijk een link naar een Chinees waar genoeg van te vinden is op het internet. Maar die link werd mooi ontkend, als je dan aan de andere kant mensen moet verplichten te hernoemen omdat hun naam in 1 of ander dialect een negatieve betekenis heeft, dat is toch gewoon corrupte zaakje regels toch?

choco is bij ons bijvoorbeeld een benaming voor homo, gaan we nu alle choco's laten hun naam veranderen? Want ook al is er niets mis met homo zijn, lastig om met die letter combinatie een toegestane naam te maken
 
Reactiescore
5
Ik zie echt het probleem niet met autisme, maar goed we leven in een maatschappij waar iedereen getriggerd wordt van het minste... Het oordelen zou moeten gaan over of een naam al dan niet gekozen is om mensen te beledigen/shockeren.

Mods hebben in het verleden al genoeg oogjes dichtgedaan, zeker als het om mensen van het tw team ging. Mao Zedong - Zao mechong of wat het ook exact was. Nou dat was 100% duidelijk een link naar een Chinees waar genoeg van te vinden is op het internet. Maar die link werd mooi ontkend, als je dan aan de andere kant mensen moet verplichten te hernoemen omdat hun naam in 1 of ander dialect een negatieve betekenis heeft, dat is toch gewoon corrupte zaakje regels toch?

choco is bij ons bijvoorbeeld een benaming voor homo, gaan we nu alle choco's laten hun naam veranderen? Want ook al is er niets mis met homo zijn, lastig om met die letter combinatie een toegestane naam te maken


Zeker waar,

Toch snap ik wel toen wij die naam hadden gekozen als vriendengroep waren we aan het lachen met elkaar.
Maar we leggen niet de link aan mensen met autisme, het was geen roeping naar mensen die hiermee te maken hebben.

Zelfde geld voor huidig Toxic ja dat betekent ook gif dus iedereen die ooit vergiftigd is voelt zich aangesproken.

Als TW/Inno dit zo wilt aanpakken blijven alleen maar de namen Roosjes en Tulpjes over.

Onee wacht, want mensen zijn tegenwoordig ook allergisch voor die bloemen en ja... dan is dat weer aanvallend.

No offense naar Jordy / WatBlaasJeInMijnOor just doing his job.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Hij heeft dus altijd gelijk behalve als jij vindt van niet :rolleyes:
 
Bovenaan