Nu nog starten op W8

DeletedUser

Guest
Hmm, vind het echt onzin dat je niet zou kunnen starten, kijk knight, ligt in de rim en vecht tegen de kern, zelfde geld als divi, taow en zo meer stammen, als die tegen gas krijgen door een goed georganiseerde groep leden in de rim zal het ze verkeerd komen te liggen;)

Um ik ben 2 weken na de start van wereld 8 begonnen^^, in 2 weken en 2 jaar zit een groot verschil... Hiernaast liggen rimstammen zoals HONOR, waarvaan de op dit moment ''late'' starters toch ook al tegen de 3 miljoen lopen.

Maar enfin, je moet het eigenlijk allemaal zelf weten.
 

DeletedUser

Guest
Dit kan makkelijk lukken als je genoeg skills hebt>?

Er zijn genoeg''toppers' Die falen at Timen,snipen enzo.

Als je zoals je zegt al van voor de nederlands tw speelt.
dan neem ik aan dat je genoeg skills beheerst om genoeg spelers hier te ownen!.

Ik zeg Probeer het eens!;)
 

DeletedUser

Guest
het is zeker mogelijk nog groot te worden.
kleine spelertjes laat ik meestal met rust ivm moraal.
of je moet natuurlijk in de weg liggen.
ik zelf ben ook een jaar na de start begonnen (mischien wel later) en begon in een egt klein stammetje.
maar ben toch uitgegroeit naar 1,2 mill punten (1,195,000)
dus ik zou zeggen probeer het is.
 

DeletedUser

Guest
snap niet dat mense altijd zegge nee heeft geen nut enz blabla.. wrm help je de kleine mense dan niet=)? of is dat teveel werk=)? ^^
 

Deleted User - 517963

Guest
Ik heb er zelf geen tijd voor om ze te helpen, maar ik adviseer de nieuwe leden wel om in wereld 16 te beginnen daar heb je wat meer kans om in de top 200 te komen (of in ieder geval hoger te eindigen dan een wereld die al lang begonnen is)

Natuurlijk je kan hier overleven, echter is de kans in wereld 16 groter en ik denk zelf ook wat leuker.

Je kunt mij altijd om advies vragen via pm, daar geef ik altijd wel antwoord op.
 

DeletedUser

Guest
Klein beginnen met een grote uitdaging is ook wel eens leuk.

Ik hoef niet altijd de nummer 1 te zijn ;) dat begint ook te vervelen toch.
En je wordt knettergek van alle aandacht van iedereen.

Iedereen wil altijd wat van de nummer 1.
 

DeletedUser

Guest
je kan echt nog weineg op w8 echt
je zit snel vast want sterke stamen ligen gewoon om je heen
lol
 

DeletedUser

Guest
het is wel zo.
mijn stam staat nu redelijk maar Doa kan ons elke dag nog weg vaagen dus en dat gaat om meer stamen en dan heb ik nog niet echt en super slechte stam staat nu 55 dus lol:D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Je zult zien dat ik het wel red ;)

Gewoon doorzetten werkt, er zijn nog genoeg mogelijkheden omdat er altijd spelers stoppen, stammen uit elkaar vallen en kleine spelers niet echt aantrekkelijk zijn voor overnames of ze moeten al in het expansiegebied van een stam liggen. Lig je dat niet en heb je genoeg steun dan moet het lukken.

:cool:
 

DeletedUser

Guest
dat is waar :rolleyes:
maar je moet wel ervaring heben heb je dat niet dan ben je verdomt om te misluken lol
 
Bovenaan