Nu nog starten op W8

DeletedUser

Guest
Ik speel ook op W8 en het gaat me harstikke goed. Ik zag een paar pagina's terug dat je beter op W16 kan beginnen, maar ik vind dat dat helemaal niks uitmaakt! Ik ben in W16 binnen een maand geëdelt en op W8 is mijn dorp er nog.

Je moet gewoon geluk hebben:)

.... Denk jij nou echt dat dat met geluk te maken heeft? :D Is gewoon een kwestie van moraal.. Zitten allemaal grote spelers in je buurt die een slecht moraal tegen je hebben. Ze vinden het niet de moeite om je nu al over te nemen, dus laten ze je gewoon wat groeien tot je wat meer puntjes hebt, dan gooien ze wat off's en een trein op je en je kan je dorpje vaarwel wuiven. :D

Hoezo geluk hebben? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
.... Denk jij nou echt dat dat met geluk te maken heeft? :D Is gewoon een kwestie van moraal.. Zitten allemaal grote spelers in je buurt die een slecht moraal tegen je hebben. Ze vinden het niet de moeite om je nu al over te nemen, dus laten ze je gewoon wat groeien tot je wat meer puntjes hebt, dan gooien ze wat off's en een trein op je en je kan je dorpje vaarwel wuiven. :D

Hoezo geluk hebben? :rolleyes:

Als ze je laten groeien en je blijkt skills te hebben, hebben die 'grote spelers' toch een enorme fout gemaakt als ze plots zien dat hun treintjes gesniped worden, en hoe clears gecounterd. Misschien win je dan na een tijdje, maar op een kleinere speler met skills zul je gigantisch grote verliezen leiden ;)
 

DeletedUser

Guest
Als ze je laten groeien en je blijkt skills te hebben, hebben die 'grote spelers' toch een enorme fout gemaakt als ze plots zien dat hun treintjes gesniped worden, en hoe clears gecounterd. Misschien win je dan na een tijdje, maar op een kleinere speler met skills zul je gigantisch grote verliezen leiden ;)

al je trein gesniped wordt stuur je gewoon clear + edel :)
Zal een kostelijke snipe worden:)
 

DeletedUser

Guest
al je trein gesniped wordt stuur je gewoon clear + edel :)
Zal een kostelijke snipe worden:)

Alleen jammer dat Wereld 8 een seconde wereld is, dus elke speler die ook maar enige skills heeft timed onsplitbaar <3
 

DeletedUser

Guest
Als ze je laten groeien en je blijkt skills te hebben, hebben die 'grote spelers' toch een enorme fout gemaakt als ze plots zien dat hun treintjes gesniped worden, en hoe clears gecounterd. Misschien win je dan na een tijdje, maar op een kleinere speler met skills zul je gigantisch grote verliezen leiden ;)

Klopt, maar als je maar 1 dorp hebt kan je niet tegelijk counteren en snipen. Dat zou betekenen dat je een mix dorp hebt, en dan heb je niet genoeg troepen om een fatsoenlijke counter te maken. En als ik bvb een speler met 1 dorp aanval waar ik moraalproblemen tegen heb, dan zal ik het de eerste keer proberen met een gewone trein. Als hij die sniped val ik gewoon aan met 4 losse edels met telkens een volle clear erbij. Als hij z'n dorp full def gebouwd heeft kan hij wat blocken, maar dan is het grootste deel van z'n def er aan. Als ik dat dan nog eens doe heeft hij niet genoeg def meer over om weer te blocken en heb je het dorp alsnog. :)
 

DeletedUser

Guest
Klopt, maar als je maar 1 dorp hebt kan je niet tegelijk counteren en snipen. Dat zou betekenen dat je een mix dorp hebt, en dan heb je niet genoeg troepen om een fatsoenlijke counter te maken. En als ik bvb een speler met 1 dorp aanval waar ik moraalproblemen tegen heb, dan zal ik het de eerste keer proberen met een gewone trein. Als hij die sniped val ik gewoon aan met 4 losse edels met telkens een volle clear erbij. Als hij z'n dorp full def gebouwd heeft kan hij wat blocken, maar dan is het grootste deel van z'n def er aan. Als ik dat dan nog eens doe heeft hij niet genoeg def meer over om weer te blocken en heb je het dorp alsnog. :)

Maar de meeste mensen edelen al bij 3k of 4k (op gewone werelden), en ik betweifel of jij al die moeite van hierboven wilt doen om een 4k dorpje te pakken? En als je iets langer wacht heeft ie al wat meer dorpen en word het lastiger <3
 

DeletedUser

Guest
Maar de meeste mensen edelen al bij 3k of 4k (op gewone werelden), en ik betweifel of jij al die moeite van hierboven wilt doen om een 4k dorpje te pakken? En als je iets langer wacht heeft ie al wat meer dorpen en word het lastiger <3

Hangt er van af. Als hij echt in mijn cluster ligt met een 4K dorpje zou ik het mss wel pakken als ik me verveel en edels op overschot heb. :p

En als hij wat meer dorpen heeft val je hem op al z'n dorpen tegelijk aan. Gewoon ff edels sparen en wat edels op meerdere dorpen tegelijk, met volle off's erbij. Dan dwing je hem om er een paar te mollen wat hem weer troepen kost. Als je dat blijft doen gaan ze uiteindelijk ook wel neer. :)
 

DeletedUser

Guest
Lolled >.< Ik ben die Ollie B. Bommel nu al voorbij :p

Ollie B Bommel --> Speelt 2 maanden --> 73.000 punten
Arthur Pendragon --> Speelt 1 maand --> 76.000 punten
 

DeletedUser

Guest
En toen stopte Arthur Pendragon. ermee met 189.000 punten. :) Nog leuk gevecht gehad met Youngpeople en meer dan 50 clears gesloopt. Maar ik vertrek zo naar Rome dus ik laat het mooie TW-Camelot achter! :)
 

DeletedUser16171

Guest
Toch best snel gegroeid. Kom je na je vakantie weer terug op w8?
 
Bovenaan