Novus de terechte winnaar?

Is Novus de terecht winnaar?


  • Totaal aantal stemmers
    49

DeletedUser78825

Guest
Om mijn mening te geven over deze wereld.
Novus zou de terechte winnaar zijn, wegens het hebben van de meest stabiele stam;
Maar, de winst zou ze ook gegeven zijn, aangezien de gehoopte eindstrijd er niet is gekomen.

na gewonnen te hebben van zowel Insane als Broken

Ik denk dat Insane en Broken eerder tegen zichzelf verloren hebben.
 
Reactiescore
306
Helemaal mee eens. Ze hebben zichzelf kapot gemaakt. Neemt echter niet weg dat Novus diegene is die bleef bestaan en dus de oorlog in die zin gewonnen heeft.

Mvg,
-D
 
Reactiescore
1.367
En Jannes, jij bent wel de laatste die moet gaan lopen zagen over liegen aangezien je op W42 letterlijk niets anders deed. Om maar even een voorbeeld te geven; de BG die er zogenaamd niet zou zijn met Vitae. Grappig alleen dat Inge op W58 dan duidelijk tegen me gezegd heeft dat er WEL een BG was, zelfs al toen Kale Poes nog in WAO zat.


Er was zeker een BG met Vitae, maar waarom zou kale poes daar van op de hoogte moeten zijn?
Als ik me niet vergis was jij bezig met een nieuwe stam op te richten die als BG van de vijand van WAO/Vitae moest fungeren :p
 

DeletedUser77710

Guest
?????????????? XD

En klopt, Broken was al gebroken voor je bij een account er op kon :/

En inderdaad, ben niet de beste speler of de meest actieve; ik doe echter wel met elke massa mee en heb herhaaldelijk vele clears van zowel mijzelf als mijn MB's beschikbaar gesteld. Enigste wat ik niet / nauwelijks doe is VV's en dat simpelweg omdat ik daar niet de tijd meer voor heb. Ik ben simpelweg niet meer bereid hele dagen achter elkaar op dit spel te zitten; ik heb een leven. Kun je dat iemand kwaad nemen?



En Jannes, jij bent wel de laatste die moet gaan lopen zagen over liegen aangezien je op W42 letterlijk niets anders deed. Om maar even een voorbeeld te geven; de BG die er zogenaamd niet zou zijn met Vitae. Grappig alleen dat Inge op W58 dan duidelijk tegen me gezegd heeft dat er WEL een BG was, zelfs al toen Kale Poes nog in WAO zat.

En nogmaals; ik heb het wel degelijk gezegd. En wel héél erg toevallig dat je een enquete doet waarbij niemand me een NAP gunt en dan vervolgens wel het uit gaat stellen om toevallig juist op dat moment alles aan te laten komen :? Zal wel toeval zijn ja.

Verder zal ik er niet verder op in gaan, je hebt me wel weer genoeg vermaakt met je kinderachtige gedrag :p

Ik kon makkelijk in Broken loggen. Toen ik 3/4 weken erna terug kwam, was Broken allemaal gaan lopen. En daar kan ik toch niets aan doen?

Heb ik ergens gezegd dat jij een slechte of inactieve speler bent? Met elke massa mee? Ik weet nog dat je wel de eerste wave op sokaa wou meedoen, maar plots zei je van nee, ik stuur niets meer ik heb 5 min geleden gevraagd naar waar ik clears moest sturen en er antwoordde niemand. Zeg jij nou ook net niet in deze post dat je een leven hebt? Misschien moet je dat ook eens verwachten van andere stamleden.


en antoordend op @Cryptic , inderdaad. Broken / Insane zijn hun eigen boosdoener.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
306
Zeg ook nergens dat het jou schuld is dat Broken is gaan lopen of wel :) ?

En nogmaals; ik heb met ELKE massa meegedaan. Geen uitzondering.
Als ik herhaaldelijk echter aan iemand vraag waar de clears moeten komen en die geeft MEERDERE DAGEN LANG geen antwoord dan stuur ik ze voor iemand die ze overduidelijk dus WEL wilt hebben en ook in die tijd er letterlijk om vraagt.
Dat staat los van een leven hebben; als iemand clears wilt hebben voor een massa is het een kleine twee minuutjes werk even op het scriptje "coord grabber" in je snellijst te drukken en de geselecteerde coords in een PM door te sturen met gewenste aankomst tijd en aantallen. Als zelfs dat te ver gaat dan zie ik inderdaad genoeg redenen om ze aan een ander te geven. Snap niet waarom je het deffen via een vv, wat meerdere uren in beslag neemt, met zoiets simpels vergelijkt.

Verder weer een hoop "als"; het is niet zo gegaan en achteraf is het makkelijk lullen.

Mvg,
-D
 
Reactiescore
3.457
Ik kon makkelijk in Broken loggen. Toen ik 3/4 weken erna terug kwam, was Broken allemaal gaan lopen. En daar kan ik toch niets aan doen?

Heb ik ergens gezegd dat jij een slechte of inactieve speler bent? Met elke massa mee? Ik weet nog dat je wel de eerste wave op sokaa wou meedoen, maar plots zei je van nee, ik stuur niets meer ik heb 5 min geleden gevraagd naar waar ik clears moest sturen en er antwoordde niemand. Zeg jij nou ook net niet in deze post dat je een leven hebt? Misschien moet je dat ook eens verwachten van andere stamleden.


en antoordend op @Cryptic , inderdaad. Broken / Insane zijn hun eigen boosdoener. Als ze nu eens niet zo hoogverwachtend zijn, dan was dit allemaal niet gebeurd en zong Novus wel een toontje lager.
Ik kan mij herinneren dat jij liep te blazen hier op het af wat er allemaal niet goed was aan de groep die achter werd gelaten van Insane.
Beetje heel erg hypocriet van je dit Lucas.
 

DeletedUser77710

Guest
Ik kan mij herinneren dat jij liep te blazen hier op het af wat er allemaal niet goed was aan de groep die achter werd gelaten van Insane.
Beetje heel erg hypocriet van je dit Lucas.

Maar Inge, waar zie jij mij ergens Insane goed noemen? Insane was zeker geen goede stam idem Novus. Dit is gewoon een wereld met lage kwaliteit met paar uitschieters. Nergens zie je me zwart op wit zeggen dat Insane/ Broken / Rec. / Novus goed is ofzo.
 
Reactiescore
3.584
En Jannes, jij bent wel de laatste die moet gaan lopen zagen over liegen aangezien je op W42 letterlijk niets anders deed. Om maar even een voorbeeld te geven; de BG die er zogenaamd niet zou zijn met Vitae. Grappig alleen dat Inge op W58 dan duidelijk tegen me gezegd heeft dat er WEL een BG was, zelfs al toen Kale Poes nog in WAO zat.

Niets anders deed? Je noemt 1 voorbeeld en nog eens een enorm slecht voorbeeld xD Maar ik wil best toegeven ik toen super hard gelogen heb. Zal de situatie even uitleggen en dan mag iedereen buiten jij zeggen of ze begrijpen ik loog of niet.

Situatieschets: Dennis word door de account eigenaar in opdracht van de leider (mijzelf) gekicked van account KP (Kale Poes). Dennis en die account eigenaar logen echter want Dennis bleef stiekem loggen. Enkel kon hij met niemand communiceren dus maakte Dennis een nieuwe skype aan en noemde zichzelf 'Peter'. Peter deed super aardig en maakte kennis met iedereen die hij eigenlijk al lang kende. Maar al snel kwamen de egocentrische karaktereigenschappen van Dennis naar boven. Peter leek wel verdacht veel op Dennis. Hebben de IP's van de skype van Dennis en Peter vergeleken en die was identiek hetzelfde. Dennis/peter had contacten met de vijanden van mijn stam en was 100% onbetrouwbaar betreft elke informatie. Werd ook snel een nieuwe chat aangemaakt met de stam, eentje met Dennis/Peter en eentje zonder. Stamchat waar we onszelf konden zijn en eentje waar we Dennis/Peter zijn spelletje meespeelde.

Wij hadden ondertussen een niet officiele BG afgesloten met Vitae en dit heb ik nooit door gecommuniceerd naar jouw toe. Wat een stoute leugen van Jannes. Niet eens informatie geven aan een stabber die iedereen al maanden zit te beliegen en plannen heeft de stam te verlaten en ons te gaan naaien xD Ja Jannes is een dikke leugenaar :)

Voor de mensen die meelezen, mijn stam zat in een erg moeilijke fase en extra front konden wij niet aan dus lieten wij Dennis zijn acc in de stam tot het ons uitkwam.

Dus ja Dennis, ik heb 1 leugen tegen je gebruikt (jij maakt er een massaal leugens van) maar is het verboden te liegen tegen iemand die zelf de boel belazerd?

Overigens is de officiele BG met Vitae pas gekomen nadat we jouw acc wegspeelde. Dus officieel heb ik ook daarin niet gelogen we geen BG hadden. Was enkel een samenwerking die nog niet officieel was. Als ik toch even moeilijk mag doen :)

En nogmaals; ik heb het wel degelijk gezegd. En wel héél erg toevallig dat je een enquete doet waarbij niemand me een NAP gunt en dan vervolgens wel het uit gaat stellen om toevallig juist op dat moment alles aan te laten komen :? Zal wel toeval zijn ja.

Verder zal ik er niet verder op in gaan, je hebt me wel weer genoeg vermaakt met je kinderachtige gedrag :p

Maar hoe heb je dat gezegd dan want je speelde als Peter? Hoe kan je zeggen dat je RL als Dennis zijnde wat voor hebt als je al maanden (zogezegd niet speelde) Je beseft toch zelf dat je uzelf klem zit te praten?

Wat is er uitgesteld dan? Wij kickte je acc, gaven 3 dagen NAP en veegde je hele acc in no time weg. De NAP is nooit uitgesteld geweest. En ja ik ben erg kinderachtig meneer die een andere persoonlijkheid aanneemt en voor de fun treintjes van eigen stamleden sniped via vv's. Nee je hebt gelijk ik ben kinderachtig :)
 
Reactiescore
306
Maar Inge, waar zie jij mij ergens Insane goed noemen? Insane was zeker geen goede stam idem Novus. Dit is gewoon een wereld met lage kwaliteit met paar uitschieters. Nergens zie je me zwart op wit zeggen dat Insane/ Broken / Rec. / Novus goed is ofzo.

Heerlijk dit ^^
Was zat kwaliteit op deze wereld, vanaf het begin tot het einde. Nu nog steeds. Dat jij de kwaliteiten niet ziet van spelers betekend niet direct dat ze noob zijn.
"Skills" alleen red je het niet mee.

Nu ben ik echter wel benieuwd; wat in jou ogen maakt iemand pro?
 
Reactiescore
3.584
Heerlijk dit ^^
Was zat kwaliteit op deze wereld, vanaf het begin tot het einde. Nu nog steeds. Dat jij de kwaliteiten niet ziet van spelers betekend niet direct dat ze noob zijn.
"Skills" alleen red je het niet mee.

Nu ben ik echter wel benieuwd; wat in jou ogen maakt iemand pro?

Wellicht liggen jouw standaarden dan wat lager. Zat werelden gespeeld en gezien die je niet kan vergelijken met deze. Deze wereld heeft niet 1 goeie leider gekend, niet 1 stam waarvan iemand dacht, damn die hebben wat neer gezet. Niet 1 speler die het verschil in iets heeft kunnen maken. Waar zijn er nice gevechten geweest,... noem maar op en deze wereld heeft het niet gehad.

Enige wat ik spelers heb zien doen is voor de makkelijkste weg kiezen en rap zien opgeven. En ja ik was daar ook 1 van in mindere mate.
 
Reactiescore
508
Even een leuke intermezzo tijdens deze zware discussie.
Ik heb een leuk gedichtje geschreven over wereld 58.

Wereld 58, dat is weer een portie lachen, gieren en brullen
Jelle die is lelijk want hij heeft roste krullen
Maar verder wel een vriendelijke vent
Lucas verkoopt zijn diensten voor een cent
unknown.png
liegen over moraal dat kunnen ze wel goed
maar neen, mad hatter had niet de moed
sokaa defft met bijl, ja dat is zijn stijl
lololol.png

genoeg propaganda voor vandaag, ik zeg u al gedaag
(oja en ook de groetjes van jelle xoxo)
 
Reactiescore
3.457
Even een leuke intermezzo tijdens deze zware discussie.
Ik heb een leuk gedichtje geschreven over wereld 58.

Wereld 58, dat is weer een portie lachen, gieren en brullen
Jelle die is lelijk want hij heeft roste krullen
Maar verder wel een vriendelijke vent
Lucas verkoopt zijn diensten voor een cent
unknown.png
liegen over moraal dat kunnen ze wel goed
maar neen, mad hatter had niet de moed
sokaa defft met bijl, ja dat is zijn stijl

genoeg propaganda voor vandaag, ik zeg u al gedaag
(oja en ook de groetjes van jelle xoxo)
Wat een flauwekul,je zet jezelf voor lul.
 
Reactiescore
376
Even een leuke intermezzo tijdens deze zware discussie.
Ik heb een leuk gedichtje geschreven over wereld 58.

Wereld 58, dat is weer een portie lachen, gieren en brullen
Jelle die is lelijk want hij heeft roste krullen
Maar verder wel een vriendelijke vent
Lucas verkoopt zijn diensten voor een cent
unknown.png
liegen over moraal dat kunnen ze wel goed
maar neen, mad hatter had niet de moed
sokaa defft met bijl, ja dat is zijn stijl

genoeg propaganda voor vandaag, ik zeg u al gedaag
(oja en ook de groetjes van jelle xoxo)
Ik heb je beter zien doen :oops:
 
Bovenaan