Novus de terechte winnaar?

Is Novus de terecht winnaar?


  • Totaal aantal stemmers
    49

DeletedUser77710

Guest
Mocht novus het volhouden. Dan is novus de terechte winnaar. Want ik zal iets verklappen, als je wint, is het altijd terecht.

De mensen die hebben gestemt op "ze hebben de overwinning gekregen" hebben helemaal een plaat voor hun kop. Zoiets krijg je niet maar dwing je af.

Als wij hadden gewild dat novus niet won, dan hadden wij de bende in dat stammetje van ons bij elkaar gehouden(insane). Dat is niet gebeurd en mede doordat novus stug doordeed en proactiever was met alles dan insane.

Gefeliciteerd novus(mochten jullie het nog 156 dagen volhouden)


@jokersbrain , ik bedoel Broken. Was ff de stamnaam vergeten :p

@justlikeus wat zeg jij eigenlijk? 'Als je wint, is het altijd terecht', wat dus echt totaal niet waar is. Kijkend naar wereld 43 bijvoorbeeld. De enemy was duidelijk beter en ze kregen allemaal ban. Gewoon bb'tjes edelen en iedereen was overeen gekomen dat het sowieso geen terechte win was.

En ik ben zeker van mening dat ze de overwinning hebben gekregen. Veel hebben ze niet moeten doen. En dat is maar beter ook. Ik speel de laatste tijd wat op Gamebreak, omdat dit een heel mooi account is. Wat ik daar te zien krijg van Mad hatter is echt ongelofelijk. Gisteren 2 treintjes gestuurd zonder een clear voor en dorpen waren gewoon binnen. Op 1 dorp kreeg ik een edelclear van 1u . Die loopt hij dood, vervolgens sturen ze 2 edels met minder dan 1000 eenheden op dat dorp...

Iemand heeft Gamebreak 80% deffensief ingesteld. Ik heb niets van offensief aan mn front, wat klote is. Ik stuur vanuit een dorp die een paar uur geleden gescout was -en duidelijk deffensief is- een treintje van een uur en hij dodged deze gewoon...

Novus kan het alleen halen omdat ze veel grote stacks hebben. Voor de rest stellen ze bijna niets voor qua skills.
 

Deleted User - 697374

Guest

[USER=71828]@justlikeus
wat zeg jij eigenlijk? 'Als je wint, is het altijd terecht', wat dus echt totaal niet waar is. Kijkend naar wereld 43 bijvoorbeeld. De enemy was duidelijk beter en ze kregen allemaal ban. Gewoon bb'tjes edelen en iedereen was overeen gekomen dat het sowieso geen terechte win was.

En ik ben zeker van mening dat ze de overwinning hebben gekregen. Veel hebben ze niet moeten doen. En dat is maar beter ook. Ik speel de laatste tijd wat op Gamebreak, omdat dit een heel mooi account is. Wat ik daar te zien krijg van Mad hatter is echt ongelofelijk. Gisteren 2 treintjes gestuurd zonder een clear voor en dorpen waren gewoon binnen. Op 1 dorp kreeg ik een edelclear van 1u . Die loopt hij dood, vervolgens sturen ze 2 edels met minder dan 1000 eenheden op dat dorp...

Iemand heeft Gamebreak 80% deffensief ingesteld. Ik heb niets van offensief aan mn front, wat klote is. Ik stuur vanuit een dorp die een paar uur geleden gescout was -en duidelijk deffensief is- een treintje van een uur en hij dodged deze gewoon...

Novus kan het alleen halen omdat ze veel grote stacks hebben. Voor de rest stellen ze bijna niets voor qua skills.[/USER]


Wat zit jij nou over skills te praten en over dat novus de winst gekregen heeft. Novus heeft stand gehouden en insane en later broken zichzelf laten afmaken. Dit is toch goed gedaan vanuit novus. Wij waren de stabielere stam die zeker winst pakte. Tuurlijk insane deed ook dingen terug en pakte daarmee ook dorpen. De strijd was nog maar net begonnen en insane sloopt zichzelf.

Misschien is madhatter niet meer zo goed bemand als toen de wereld nog echt spannend was. Dit houdt dus niet in dat ze incapabel zijn.

Ten slotte novus is dus stam vol noobs die gewoon alles overstacken? Dit is zeker niet waar er lopen genoeg spelers rond die zonder die stacks het prima gered hadden. Maar insane en novus had goede strijd kunnen zijn en broken en novus minder spannend maar had ook lekker gestreden kunnen worden. Dit is niet gebeurd en novus is hier niet voor te blamen.
 

DeletedUser77710

Guest

Ruben, zie jij mij ergens Novus blamen? Novus heeft oprecht de titel als beste stam gekregen van mij voor deze wereld, maar dat wil niet zeggen dat ze er veel hebben voor moeten doen. Diegene die winst boekten waren Tu en insomnia op insane. De rest viel wel aan, maar als je dit echt goeie aanvallen vindt, weet ik het ook niet. Jouw front was ook gewoon onmogelijk om deftig mee aan te vallen. En daarmee blame ik je niet.

Het enige wat Novus volgens mij is, is een stabiele stam die actief is. Insane was dat niet. En met de 2 kenmerken stabiel en actief kan het al genoeg zijn om een wereldwinst te pakken.

Ja, inderdaad. Er zijn veel spelers die het zonder stacks redden. Dat zijn spelers die bv in het noorden liggen nu, waar er echt letterlijk niets van tegenstand is.

Waar zie jij mij trouwens ooit zeggen dat Mad hatter niet goed bemand is? Ik zeg dat ik acties zie waarvan ik verschiet.
 
Reactiescore
1.367
@justlikeus wat zeg jij eigenlijk? 'Als je wint, is het altijd terecht', wat dus echt totaal niet waar is. Kijkend naar wereld 43 bijvoorbeeld. De enemy was duidelijk beter en ze kregen allemaal ban. Gewoon bb'tjes edelen en iedereen was overeen gekomen dat het sowieso geen terechte win was.

Ze kregen een ban voor het gebruiken van bots, dan heeft de stam die niet gebanned is terecht gewonnen.
 
Reactiescore
1.367
Van een script dat ze niet wisten dat het illegaal was en amper gebruikten?

"niet wisten dat het illigaal was"&"amper gebruikten" klinkt leuk, maar zodra je je realiseert dat er in de gebande stam farmbots rondgingen... (net als in mijn stam op w42, waar ook een significant aantal spelers van mijn stam op grijs ging)
 

DeletedUser78632

Guest
Kapot lachen hoe een Martijn durft zeggen dat er geen skill inzit. Zelf runnen bij 50 incs als leider en dan snel naar de vijand hoppe. #dailyshizzles. Een Inge die haar zure melk weer is kwijt moet en een Jokersbrain (Jannes) die beter zijn joker nog is inzet.
Allemaal blaaskaken die zelf al werelden lang geen ruk betekenen. Altijd dezelfde jankers, dezelfde apen die op een rijtje bananen liggen te consumeren.

Show must go on ^^ W62 kunnen jullie vast weer een banaantje eten <3

Feit dat jullie op 31% dominatie al zo de traantjes laten vloeien is al kapot lachen natuurlijk. Minder zeiken meer skills kweken. Maar ey, je hebt blijkbaar geen skills nodig. Wereld win je al op 31% en 150 dagen vant einde? #laatdetraantjesvloeien
 
Reactiescore
3.452
Een Inge die haar zure melk weer is kwijt moet en een Jokersbrain (Jannes) die beter zijn joker nog is inzet.
Allemaal blaaskaken die zelf al werelden lang geen ruk betekenen.

Haar zure melk kwijt moet raken,mmm ik heb geloof ik alleen bewoord dat er sommige ego’s waren die niet voor de stam wilde spelen maar puur voor hun zelf.
Bittere waarheid en absoluut geen zure melk of verwijten.
Ik kraak Novus nergens af ?
Een stabiele stam ongeacht of er pro’s inzitten heeft nu eenmaal een dikke voorsprong op stammen die misschien top spelers heeft maar geen juiste balans heeft.
Dat heeft Novus goed gedaan.

Ik snap werkelijk niet hoe jij mijn reactie in hetzelfde rijtje weet te zetten als Jannes .

En dat ik al werelden lang geen ruk heb betekent is al helemaal niet waar.
Maar je hebt je momentje gehad John we zullen het maar op de drank afschuiven?
 
Reactiescore
3.452
Ze kregen een ban voor het gebruiken van bots, dan heeft de stam die niet gebanned is terecht gewonnen.
Oh ja?
Gebruiken van bots mmmm.
Toch knap dat jij echt alles weet Danny,altijd fijn om personen op het af te hebben die alles wetend zijn.
 
Reactiescore
1.367
Oh ja?
Gebruiken van bots mmmm.
Toch knap dat jij echt alles weet Danny,altijd fijn om personen op het af te hebben die alles wetend zijn.

Nah, ik heb gewoon vriendjes die in die stam zaten die me dat verteld hebben
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.501
Kapot lachen hoe een Martijn durft zeggen dat er geen skill inzit. Zelf runnen bij 50 incs als leider en dan snel naar de vijand hoppe. #dailyshizzles. Een Inge die haar zure melk weer is kwijt moet en een Jokersbrain (Jannes) die beter zijn joker nog is inzet.
Allemaal blaaskaken die zelf al werelden lang geen ruk betekenen. Altijd dezelfde jankers, dezelfde apen die op een rijtje bananen liggen te consumeren.

Show must go on ^^ W62 kunnen jullie vast weer een banaantje eten <3

Feit dat jullie op 31% dominatie al zo de traantjes laten vloeien is al kapot lachen natuurlijk. Minder zeiken meer skills kweken. Maar ey, je hebt blijkbaar geen skills nodig. Wereld win je al op 31% en 150 dagen vant einde? #laatdetraantjesvloeien

Krijg nog n krat bier van je.
 
Reactiescore
3.536

Tegen wat heeft Novus precies standgehouden dan? Naar mijn weten nooit 1 massa vanuit Insane naar Novus geweest. Dus dat standhouden stelt dan al helemaal niets voor. Het verschil tussen Insane en Novus is dat Novus in harmonie kon samenwerken en Insane niet. Dat is letterlijk het enige verschil.

"niet wisten dat het illigaal was"&"amper gebruikten" klinkt leuk, maar zodra je je realiseert dat er in de gebande stam farmbots rondgingen... (net als in mijn stam op w42, waar ook een significant aantal spelers van mijn stam op grijs ging)

Sommige Seau spelers zaten ook aan de bots, dat weet ik omdat ik ze het zelf in een gesprek met mij alleen vertelt hebben.

Kapot lachen hoe een Martijn durft zeggen dat er geen skill inzit. Zelf runnen bij 50 incs als leider en dan snel naar de vijand hoppe. #dailyshizzles. Een Inge die haar zure melk weer is kwijt moet en een Jokersbrain (Jannes) die beter zijn joker nog is inzet.
Allemaal blaaskaken die zelf al werelden lang geen ruk betekenen. Altijd dezelfde jankers, dezelfde apen die op een rijtje bananen liggen te consumeren.

Show must go on ^^ W62 kunnen jullie vast weer een banaantje eten <3

Feit dat jullie op 31% dominatie al zo de traantjes laten vloeien is al kapot lachen natuurlijk. Minder zeiken meer skills kweken. Maar ey, je hebt blijkbaar geen skills nodig. Wereld win je al op 31% en 150 dagen vant einde? #laatdetraantjesvloeien

Dit is ook maar erg goedkoop geschreeuw. Ik kwam later op deze wereld en heb uiteindelijk maar een maand of 2-3 gespeeld. Daarin heb ik 7000 vv's gedraaid, 1 massa gekregen van Novus en met beperkte middelen en een groot front 0 dorpen verloren en terwijl mijn buur acc's nog met def zitten bijspringen omdat die onder aanval lagen van elk 1 speler. Als jij dat wilt relativeren naar 'geen ruk betekenen'. Op w51 een vrij recente wereld heb ik overigens ook niet stilgezeten :D

Ik blame ook Novus niet erg. Ik zeg niet dat Novus geen kwaliteit had, ik zeg dat Novus veel matige spelers hadden, matige leiding en ze geen tegenstand gehad hebben de gehele wereld lang. Toch verdiende winnaar. Jij nog wat betekend ooit op TW?
 

DeletedUser79136

Guest
Er is hier allemaal gedoe over is Novus terechte winnaar of niet. Volgens mij kun je dit topic sluiten en over 150 dagen opnieuw kijken of ze nog steeds op winst staan of niet. Ze hebben nog maar 31% dat is de helft van de 60% die ze nodig hebben. Die hebben ze nog niet...
 
Bovenaan