DeletedUser77710
Guest
Mocht novus het volhouden. Dan is novus de terechte winnaar. Want ik zal iets verklappen, als je wint, is het altijd terecht.
De mensen die hebben gestemt op "ze hebben de overwinning gekregen" hebben helemaal een plaat voor hun kop. Zoiets krijg je niet maar dwing je af.
Als wij hadden gewild dat novus niet won, dan hadden wij de bende in dat stammetje van ons bij elkaar gehouden(insane). Dat is niet gebeurd en mede doordat novus stug doordeed en proactiever was met alles dan insane.
Gefeliciteerd novus(mochten jullie het nog 156 dagen volhouden)
@jokersbrain , ik bedoel Broken. Was ff de stamnaam vergeten
@justlikeus wat zeg jij eigenlijk? 'Als je wint, is het altijd terecht', wat dus echt totaal niet waar is. Kijkend naar wereld 43 bijvoorbeeld. De enemy was duidelijk beter en ze kregen allemaal ban. Gewoon bb'tjes edelen en iedereen was overeen gekomen dat het sowieso geen terechte win was.
En ik ben zeker van mening dat ze de overwinning hebben gekregen. Veel hebben ze niet moeten doen. En dat is maar beter ook. Ik speel de laatste tijd wat op Gamebreak, omdat dit een heel mooi account is. Wat ik daar te zien krijg van Mad hatter is echt ongelofelijk. Gisteren 2 treintjes gestuurd zonder een clear voor en dorpen waren gewoon binnen. Op 1 dorp kreeg ik een edelclear van 1u . Die loopt hij dood, vervolgens sturen ze 2 edels met minder dan 1000 eenheden op dat dorp...
Iemand heeft Gamebreak 80% deffensief ingesteld. Ik heb niets van offensief aan mn front, wat klote is. Ik stuur vanuit een dorp die een paar uur geleden gescout was -en duidelijk deffensief is- een treintje van een uur en hij dodged deze gewoon...
Novus kan het alleen halen omdat ze veel grote stacks hebben. Voor de rest stellen ze bijna niets voor qua skills.