[Speeltopic] Novemberrevolutie van Wakkerdam #193

DeletedUser24056

Guest
Vlak voor mijn lynch was ik ook al met dacure aan het praten waarvan ik op dat moment ook ineens wist dat ie wolf was, maar dat maakte inmiddels niet meer uit.
 
Reactiescore
1.577
Niemand er ook maar aan gedacht dat ik misschien wel geïnfecteerd werd?
De reden waarom ik naar de inactieve spelers keek, was omdat ik verwachte dat zij geluncht zouden worden en ik hen misschien wel kon redden van de lunch???
 

DeletedUser

Guest
Gefeliciteerd medewolven, jullie hebben dit potje gewonnen. Ik speelde maar matig :D
 

DeletedUser

Guest
Nonkel infecteren was eigenlijk noodzaak vanwege het schild. Hij zou die zo'n beetje iedere dag krijgen en hij was bengel. Dus om te voorkomen dat hij iedere dag in alle vrijheid andere kon beschermen, tja.
 

DeletedUser

Guest
Heb volgens mij 0 stemmen op mij gehad, dus dat was wel netjes :p
Enkel jammer dat ik dag 2 niet aanwezig was omdat een paar bouwvakkers een kabel hadden gemold die ervoor zorgde dat er geen internet meer was.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Ja, die schilden zijn wel leuk, ook vanuit het perspectief van de wolven. Echter misschien dat laatste schild op het einde ook laten wegvallen? Dat laatste schild van The Winger was een beetje belachelijk, niet? :eek:

Het is volgens mij prima gedaan zo. Na 10 spelers nog maar 1 schild, die blijft. Anders krijg je dat enkel bij de laatste lunch iedereen te lunchen valt. Maar dan is het potje sowieso wel over, wie de wolven ook lunchen.
 

DeletedUser73558

Guest
Alleen dit potje was de infectie niet tijdens de lunch? Wanneer was jij geinfect nonkel?
 

DeletedUser73558

Guest
dag 3, maar overdag

Dat snapte ik ;) In mijn hoofd ging dat de lunch niet door moest gaan voor infectie xD Ik had mijn mytho trouwens op jou gedaan. maar dat was dus in nacht 2 '-.- als ze nou tijdens dag 2 dat al gedaan hadden was ik ook wolf geworden xD

Ik moet echt leren om te zien wie de wolven zijn :eek::eek::eek:
 

DeletedUser13565

Guest
Ja, die schilden zijn wel leuk, ook vanuit het perspectief van de wolven. Echter misschien dat laatste schild op het einde ook laten wegvallen? Dat laatste schild van The Winger was een beetje belachelijk, niet? :eek:

Ik vind het wel mooi dat je het eind van het potje kan behalen door iedere dag actief te posten.
Anders worden de betrouwbare/actieve spelers er altijd uitgeluncht.
 
Bovenaan