[Speeltopic] Novemberrevolutie van Wakkerdam #193

DeletedUser73803

Guest
Nogmaals zeg je: ik kan hem moeilijk doorgronden.

Waarom wil je zo iemand als bm hebben?

Zoals ik al aangegeven had, omdat hij actief is, goed redeneert en veel theorieën maakt waaruit je vrij veel af kan leiden.
 

DeletedUser16768

Guest
Zoals ik al aangegeven had, omdat hij actief is, goed redeneert en veel theorieën maakt waaruit je vrij veel af kan leiden.

Maar je geeft dus inderdaad aan dat je hem niet kan doorgronden.
Dan is het toch complete waanzin als zo iemand bm is? Als jij toch niks door hebt?
Lijkt me juist de laatste persoon om bm te maken.
 

DeletedUser66220

Guest
Zoals ik al aangegeven had, omdat hij actief is, goed redeneert en veel theorieën maakt waaruit je vrij veel af kan leiden.

Dat actief kan je wegstrepen in 13 uur tijd niet 1x reageren ;););)

Wat me wel opvalt is dat je bij deze 2 posts net als bappos aangeeft dat je iemand verdacht vind maar omdat ie actief is je hem toch als BM wilt

Succes allemaal!

AngelinoLoveYa, altijd actief, daar kun je van te voren al van op aan.

Dit klopt eigenlijk al niet, er zijn potjes geweest waarbij hij gewoon 1/1,5 dag weg was.

Angelino is gewoon een speler die ieder potje weer verdacht is in mijn ogen.
Toch speelt hij gewoon goed, misschien wel juist daardoor.
Hij maakt veel theorieën en daar kan je altijd wel wat uit afleiden.

Hij speelt verdacht maar wel 'gewoon goed'. Nou als jij een goedje of slechtje bent zorg je toch dat je nooit verdacht ben? Dus waarom zeg je dit dan, hij is je verdachte maar speelt wel gewoon goed?
 

DeletedUser74593

Guest
Mijn stem gaat naar nonkel jos.

Zoals jullie weten ben ik nieuw bij dit spel.
Ik baseer deze stem op wat ik in de laatste potjes heb gezien (veel goede posts, actief).
Ook het feit dat veel mensen op hem stemmen speelt een beetje mee.
 
Reactiescore
1.577
Zoals ik al aangegeven had, omdat hij actief is, goed redeneert en veel theorieën maakt waaruit je vrij veel af kan leiden.

Zeer vreemde reden. Hij is meestal wel actief en je moet het hem geven: hij probeert. Hij maakt veel theorieën, maar hij zit er eigenlijk altijd flagrant naast. Angelino heeft het vorige potje verloren voor de goedjes. Wil je echt zo iemand als BM?

Er zijn genoeg profielen van deelnemers in dit potje die ook actief zijn, die theorieën maken en die er hier en daar wel eens een wolf uithalen. Waarom stem je niet voor bijvoorbeeld arbeitman, Flexibility of mezelf? Dat zijn spelers die actief spelen, theorieën maken, maar in tegenstelling tot Angelino wel eens juist zitten.
 

DeletedUser74452

Guest
Volgens mij gaan jullie er te veel op in. Elke keer dat ik gezien heb heeft DK al op Angelina gestemd, wat eerder getuigd van onwetendheid dan van wolfheid. Je kan er even op ingaan, maar DK is iemand die bij zijn eigen gedacht blijft en niets nuttigs gaat antwoorden.

Wat mij eerder opvalt is dat Flexibility een makkelijk slachtoffer kiest om even op te gaan. Normaal gaat hij direct op alle wat meer ervaren spelers om hen wat uit te dagen, wat nu het geval niet is.
 
Reactiescore
1.577
Volgens mij gaan jullie er te veel op in. Elke keer dat ik gezien heb heeft DK al op Angelina gestemd, wat eerder getuigd van onwetendheid dan van wolfheid. Je kan er even op ingaan, maar DK is iemand die bij zijn eigen gedacht blijft en niets nuttigs gaat antwoorden.

Wat mij eerder opvalt is dat Flexibility een makkelijk slachtoffer kiest om even op te gaan. Normaal gaat hij direct op alle wat meer ervaren spelers om hen wat uit te dagen, wat nu het geval niet is.

Voor iemand die nog maar twee keer met Dark-Knight heeft samengespeeld, heb je hem wel al goed doorgrond?

En ik keek het even na. Vorig potje stemde hij eerste op Flexibility en daarna op mij toen Flex zich uitschreef. Dus na het geblunder van Angelino het vorige potje zijn dit volgens mij gewoon terechte vragen.
 

DeletedUser53396

Guest
Mijn stem gaat naar Nonkel Jos. Ik heb weinig ervaring met dit spel, maar hij komt het sterkst over op mij over tot nu toe.
 

DeletedUser73803

Guest
Tsja, ik heb zo mijn eigen ideeën van wat een goede BM is.
Het is toch al duidelijk dat Angelino geen BM wordt, dus om hier nu zo'n drama van te maken vind ik nou niet bepaald logisch.
Ik heb ten minste zo mijn eigen mening en loop niet zoals iedereen mee op nonkel :eek::eek:
 
Reactiescore
1.577
Tsja, ik heb zo mijn eigen ideeën van wat een goede BM is.
Het is toch al duidelijk dat Angelino geen BM wordt, dus om hier nu zo'n drama van te maken vind ik nou niet bepaald logisch.
Ik heb ten minste zo mijn eigen mening en loop niet zoals iedereen mee op nonkel :eek::eek:

Een goede BM moet jouw medewolf zijn? Is dat het idee dat je hebt van een goede BM?

En je mag ook antwoorden op de andere vragen die aan jou gesteld zijn.
 

DeletedUser

Guest
Nonkel Jos.

Laatste keer dat ik speelde was hij 1 van de weinige of misschien zelfs de enige die in staat was een logische theorie te maken en onderbouwen.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Nieuw potje, heb er zin in, en hoop dat de schilden goed gaan werken. Maar Quechua, leid Jodude mee of niet?

Ik stem zelf ook Nonkel Jos, hij is actief dit potje, en lijkt er erg veel zin in te hebben!

Waar reageer jij op?

Dankje :D

Bappos, je reageert al op een paar posts, maar niet op bovenstaande vraag. Ga je dat nog een keertje doen?
 

DeletedUser66220

Guest
Volgens mij gaan jullie er te veel op in. Elke keer dat ik gezien heb heeft DK al op Angelina gestemd, wat eerder getuigd van onwetendheid dan van wolfheid. Je kan er even op ingaan, maar DK is iemand die bij zijn eigen gedacht blijft en niets nuttigs gaat antwoorden.

Wat mij eerder opvalt is dat Flexibility een makkelijk slachtoffer kiest om even op te gaan. Normaal gaat hij direct op alle wat meer ervaren spelers om hen wat uit te dagen, wat nu het geval niet is.

Een makkelijk slachtoffer?
Dark-knight is een actieve jongen, doet zijn best, alleen sprak zichzelf naar mijn mening teveel tegen, daarbij heb ik ook 2 posts van hem gequote en vragen gesteld ( die die nog niet beantwoord heeft ). Hij is wat minder ervaren, heb je gelijk in.

Op het feit dat je nu begint, ohhh je speelstyle is veranderd, dat mag je uiteraard suggereren maar dat je dat al denkt na 3 posts van mij vind ik vrij frappant :D

Tsja, ik heb zo mijn eigen ideeën van wat een goede BM is.
Het is toch al duidelijk dat Angelino geen BM wordt, dus om hier nu zo'n drama van te maken vind ik nou niet bepaald logisch.
Ik heb ten minste zo mijn eigen mening en loop niet zoals iedereen mee op nonkel :eek::eek:

Kan je nog even wat beantwoorden van mij? Bvd
 

DeletedUser16768

Guest
Maar je geeft dus inderdaad aan dat je hem niet kan doorgronden.
Dan is het toch complete waanzin als zo iemand bm is? Als jij toch niks door hebt?
Lijkt me juist de laatste persoon om bm te maken.

Reageer hier eens op dark-knight.
Nieuw potje, heb er zin in, en hoop dat de schilden goed gaan werken. Maar Quechua, leid Jodude mee of niet?

Ik stem zelf ook Nonkel Jos, hij is actief dit potje, en lijkt er erg veel zin in te hebben!



Bappos, je reageert al op een paar posts, maar niet op bovenstaande vraag. Ga je dat nog een keertje doen?

Ik reageer nergens op? Wat is dat voor nutteloze vraag.
 

DeletedUser74452

Guest
Voor iemand die nog maar twee keer met Dark-Knight heeft samengespeeld, heb je hem wel al goed doorgrond?

En ik keek het even na. Vorig potje stemde hij eerste op Flexibility en daarna op mij toen Flex zich uitschreef. Dus na het geblunder van Angelino het vorige potje zijn dit volgens mij gewoon terechte vragen.

Ja, ik doorgrond nu eenmaal snel. Maar het zal vast vaker gebeurd zijn in de potjes die ik terug gelezen heb, anders zou ik niet tot dit idee gekomen zijn.

Een makkelijk slachtoffer?
Dark-knight is een actieve jongen, doet zijn best, alleen sprak zichzelf naar mijn mening teveel tegen, daarbij heb ik ook 2 posts van hem gequote en vragen gesteld ( die die nog niet beantwoord heeft ). Hij is wat minder ervaren, heb je gelijk in.

Op het feit dat je nu begint, ohhh je speelstyle is veranderd, dat mag je uiteraard suggereren maar dat je dat al denkt na 3 posts van mij vind ik vrij frappant :D

Hij is tov bijna iedereen die meedoet minder ervaren ja, daarom een makkelijk slachtoffer.

Ik begin niet met te zeggen dat je direct wolf zou zijn omdat je speelstijl veranderd is Flex, ik geef het enkel als opmerking omdat het iets is wat me opvalt. Of mag dat tegenwoordig niet meer?
 

DeletedUser

Guest
Ik geef maar meteen aan niet actief te zijn op het begin, al probeer ik het wel. Paar dingen gepland die ik niet gepland had toen ik me inschreef.
Het valt me op dat een paar mensen al meteen erg actief zijn, waarschijnlijk om dat schild te kunnen bemachtigen. Lijkt me een goede tactiek voor wolven. Echter zie ik er momenteel weinig in om al meteen een verdachte uit voort te trekken.
Mijn BM stem gaat naar Rukurt. Goede speler van weleer. Bappos en EvW hadden ook nog gekund alleen bij Rukurt heb ik momenteel het beste gevoel.
 

DeletedUser

Guest
Aangezien iedereen op Nonkel Jos stemt, waarom zijn Rukurt, Bappos en EvW wel opties voor je en Nonkel Jos niet?
 
Reactiescore
1.577
Het valt me op dat een paar mensen al meteen erg actief zijn, waarschijnlijk om dat schild te kunnen bemachtigen. Lijkt me een goede tactiek voor wolven. Echter zie ik er momenteel weinig in om al meteen een verdachte uit voort te trekken.

Waarom zouden enkel wolven dat schild proberen te bemachtigen? Lijkt me voor goedjes zeker zo interessant. Vreemd dat je denkt daaruit wolven te kunnen halen.
 

DeletedUser74452

Guest
Waarom zouden enkel wolven dat schild proberen te bemachtigen? Lijkt me voor goedjes zeker zo interessant. Vreemd dat je denkt daaruit wolven te kunnen halen.

Volgens mij heeft hij het over het feit dat indien de wolven de twee schilden kunnen bemachtigen ze iedereen kunnen lunchen, indien eentje er een kan bemachtigen dan kunnen ze nog steeds iedereen behalve 1 persoon lunchen. Wat het natuurlijk interessant maakt voor de wolven want stel dat het je echt voordelig uit komt iemand te lunchen, maar die heeft een schild. Dan zit je in een benarde situatie als wolf zijnde.
 
Reactiescore
1.577
Yube kan zelf die vraag beantwoorden. Volgens mij las ik namelijk dat hij denkt dat uit de actiefste spelers wolven te halen zijn. Ideaal voor een slechtje om zoiets te zeggen, want zo maak je de actievere spelers meteen verdacht natuurlijk en zo kunnen ze dat schild misschien wel omzeilen met een lynch.
 
Bovenaan