[Speeltopic] Novemberrevolutie van Wakkerdam #193

DeletedUser24056

Guest
Hmm ja had weinig rekening gehouden met het feit dat nonkel geïnfecteerd was
Heb alleen andersom geredeneerd.
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het wel mooi dat je het eind van het potje kan behalen door iedere dag actief te posten.
Anders worden de betrouwbare/actieve spelers er altijd uitgeluncht.

Enige nadeel is dat je dan bijvoorbeeld speciale goedjes krijgt die compleet immuun zijn, zoals bengel nonkel jos.
Dat is wel behoorlijk OP.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.280
Uiteindelijk heb ik best verdomd de zaken in de smiezen gehad.

In een van mijn eerste posts verdacht ik vier man, waaronder arbeitman, dacure en nonkel jos verdomme
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.280
Ik faalde wel natuurlijk met rukurt, maardat lloll king wolf was werd op de laatste dagen ook redelijk duidelijk
 

DeletedUser

Guest
Overigens, als Kong gekomen was was Orasu doodgevallen wegens claimen, ik zie het nu maar door de vingers omdat het toch niets uitmaakte.

Voor de duidelijkheid, 'ik mag dan wel niet claimen maar ik ben ongelooflijk belangrijk' ... Hoort gewoon bestraft te zijn eigenlijk. Overigens heeft het orakel ontstellend slechte visioenen gestuurd, niet perse nonkel jos maar ook gewoon altijd aan personen die grote kans liepen dood te gaan. Je had het verschil kunnen maken man!

Oei, claimen = claimen.
Betekent dus dat je invloed op het spel hebt gehad:p
 

DeletedUser13565

Guest
Oei, claimen = claimen.
Betekent dus dat je invloed op het spel hebt gehad:p

Nee, als het invloed op het spel zou hebben had ik het alsnog toegepast, ik ga ook weer niet vroegtijdig door een claimdood de spanning eruit halen.

Spel aanvoelen , DAI!

Enige nadeel is dat je dan bijvoorbeeld speciale goedjes krijgt die compleet immuun zijn, zoals bengel nonkel jos.
Dat is wel behoorlijk OP.

Vier wolven waarvan infectiewolf die op ieder moment mag infecteren (dus eigenlijk 5 wolven) is dan ook een zeeeer sterke wolvengroep, dat was dus mede door die schilden.
 

DeletedUser73803

Guest
Jammer dat ik niet actief mee kon doen deze week, erg leuke verhaaltjes, die heb ik wel gelezen! :)
 

DeletedUser74593

Guest
Was een erg leuk potje! Ik heb wel weer gezien dat ik nog aardig wat te leren heb :p Al zat ik dus wel goed met mijn gevoel op Dacure :) ll0ll king had ik niet in de smiezen...
 

DeletedUser53396

Guest
Was een erg leuk potje! Ik heb wel weer gezien dat ik nog aardig wat te leren heb :p Al zat ik dus wel goed met mijn gevoel op Dacure :) ll0ll king had ik niet in de smiezen...

Was het gevoel of had OrAsU jou mijn rol doorgestuurd? Daar was ik namelijk van overtuigd :p
 

DeletedUser65747

Guest
Nee IJ stuurde een rol naar flex! Was een gokje wie jullie zouden lunchen van de 2 en verkeerd gegokt!
 

DeletedUser74593

Guest
Was het gevoel of had OrAsU jou mijn rol doorgestuurd? Daar was ik namelijk van overtuigd :p

Nee het was puur gevoel :)

Ik kreeg na de lynch van rukurt wel de rol van nonkel toegestuurd.. Maarja daar ging iedereen toen toch al op haha
 
Bovenaan