Notities met Tabbladen (ingevoerd met 7.0)

Goed idee?

  • Ja

    Stemmen: 11 100,0%
  • Nee

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    11

DeletedUser

Guest
Re: Notities met Tabbladen

Al enige reactie van de MODS? Ik vind dit echt een geweldig idee, simpel, maar zeer handig!
 

DeletedUser

Guest
Re: Notities met Tabbladen

voor!(heb dit zelf ook al voorgesteld:confused: werd toen alleen afgewezen)
 

DeletedUser

Guest
Re: Notities met Tabbladen

Antwoorden ze nog de mods ?

#Voor
 

DeletedUser

Guest
Re: Notities met Tabbladen

gaat hier nog iets mee gebeuren? vind het namelijk ideaal
 

DeletedUser

Guest
Re: Notities met Tabbladen

idd zeer handig, vooral voor co's kan je alles scheiden enzo

grondstoffen
aanval
defense
doelwitte
ect ect ect

VOOR
 

DeletedUser

Guest
Re: Notities met Tabbladen

Allemaal leuk en wel dit idee maar je kunt in je notities ook gewoon apparte kopjes maken voor onderwerpen die je in je notities moet houden ;)

Scrolllll scroll scroll :mad: Serieus aparte kopjes voor onderwerpen is echt niet handig als je een echt flinke lap tekst hebt. ;-) Dan denk ik dat tabbladen voor het overzicht iig toch wel echt fijner zijn.

En zijn er geen mods voor Ideeën idd? :) Zelfs een "we zijn in beraad"-berichtje zou al niet mis zijn. En het zijn natuurlijk vrijwilligers he met vakantie, maar zelfs dát zou al prettig zijn om te horen. ^^
 

DeletedUser

Guest
Re: Notities met Tabbladen

Je kan toch ook spoilers in je tabbladen gebruiken? Dat doe ik nu..
 

DeletedUser

Guest
Re: Notities met Tabbladen

Scrolllll scroll scroll :mad: Serieus aparte kopjes voor onderwerpen is echt niet handig als je een echt flinke lap tekst hebt. ;-) Dan denk ik dat tabbladen voor het overzicht iig toch wel echt fijner zijn.

En zijn er geen mods voor Ideeën idd? :) Zelfs een "we zijn in beraad"-berichtje zou al niet mis zijn. En het zijn natuurlijk vrijwilligers he met vakantie, maar zelfs dát zou al prettig zijn om te horen. ^^

Dat scrollen boeit niet ;)
Gewoon een inhoud maken met cijfers en dan zoek je naar het cijfer en zit je bij het tussenkopje.
Je weet toch wel hoe je een verslag moet maken, of niet soms?

Je kan toch ook spoilers in je tabbladen gebruiken? Dat doe ik nu..

Ook een goeie, als je maar weet bij welke spoiler je moet zijn ;)
 

DeletedUser36068

Guest
Re: Notities met Tabbladen

Overbodig, gewoon spoilers gebruiken man.. is al meer als overzichtelijk genoeg.

Bij ons op w14 stonden er 10-tal spoilers, een aanvalsplan, eentje communicatie, eentje voor VV's,... Was allemaal zeer makkelijk & ging perfect.

Op zich leuk & goed idee, maar beetje overbodig.
 
Reactiescore
38
Re: Notities met Tabbladen

Ik ben voor.
Ik gebruik het wel niet, maar hoe ik het in post nr. 1 zie staan is het heel erg handig voor mensen die met 2 of 3 op het acc zitten.
En natuurlijk is het ook handig voor spelers die alleen op hun acc zitten en de zaken gescheiden willen houden. :)

Mooi ideetje dus. :cool:
 
Bovenaan