Notities met Tabbladen (ingevoerd met 7.0)

Goed idee?

  • Ja

    Stemmen: 11 100,0%
  • Nee

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    11

DeletedUser24647

Guest
Het idee is:


tabsnotities.jpg




Waarom?
Zo kun je bepaalde zaken gescheiden houden, vooral met co's op een account is dit handig.
Zo krijg je niet een ellenlange pagina met notities die gewoon niet overzichtelijk zijn.


Mvg,
KingSizeXXL
 

DeletedUser

Guest
Re: Notities met Tabbladen

whoowh!! dat is pas handig!
hoop dat dit door komt!
 

DeletedUser30681

Guest
Re: Notities met Tabbladen

Lijkt me wel handig ja ;)
Zeker nu PA meer kost, mag er toch ook wel wat extra's bij?(a)
 

DeletedUser14191

Guest
Re: Notities met Tabbladen

dit zou wel ontzettend handig zijn zeg,
 

DeletedUser

Guest
Re: Notities met Tabbladen

voor
en dan wel ineens meer tekens of wat het ook is want ik krijg voortdurend de melding dat m'n kladblok vol zit...
 

DeletedUser

Guest
Re: Notities met Tabbladen

Goed bedacht ;). Een aanvalstopic, een over het uitbouwen van gebouwen, een over de stam en dan kun je nog meer bedenken
 

DeletedUser24647

Guest
Re: Notities met Tabbladen

Ja en dan dat je net als bij mededelingen/berichten een tab een naam kan geven :)

Goed idee.

Uiteraard hoort dat ook bij het idee. :)



Goed bedacht ;). Een aanvalstopic, een over het uitbouwen van gebouwen, een over de stam en dan kun je nog meer bedenken

Er zijn zat dingen te bedenken waarvoor dit handig zou zijn, zo zijn er bijvoorbeeld zat zaken die je wel moet bewaren maar niet elke dag relevant zijn, deze kan je dan in een andere tab zetten.



En omdat de PA duurder is geworden lijkt me dat zo iets wel haalbaar moet zijn :rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Re: Notities met Tabbladen

Ik gebruik dat nooit

maar voor:cool: lijkt goed te zijn voor andere mensen
 

DeletedUser

Guest
Re: Notities met Tabbladen

voor.ik word namelijk gek van als ik vv moet doen, er staat iets in notities,dat daar zodanig veel staat dat je niet kan weten waar het staart
 

DeletedUser48212

Guest
Re: Notities met Tabbladen

Voor! Ook handig voor als het maximaal aantal tekens zou worden overschreden... Dan kan je dat opsplitsen in meerdere tabbladen.

Wat er wel zou mogen bijkomen, is een limiet op het aantal tabbladen. Maximaal 5 tabbladen vind ik een goed voorstel.
 

DeletedUser

Guest
Re: Notities met Tabbladen

Mooi idee en zeer handig idee
 
Bovenaan