noob of onbekend talent?

DeletedUser

Guest
de reden waarom ik onder een andere naam speel is omdat ik anders om de 5 sec een uitnodiging krijg.
 

DeletedUser8546

Guest
Noob of onbekend talent??

Iedereen die voor het eerst start op TW is noob. Maar dat betekent niet dat daar geen toekomstige topspelers kunnen tussenzitten.
Ikzelf begon voor het eerst op W6 en sta tot vandaag op 1 in k34. (toegegeven dat is niet het moeilijkste continent).
Dus onbekende spelers in een wereld zijn geen garantie op een makkelijke wereld.
 

DeletedUser3860

Guest
ik denk dat op het moment de hoogste spelers de noobs zijn XD

die hebben dus een standbeeld gemaakt :p
ik ben direct begonnen toen het kon en nu 54 punten
ik heb enkel mijn gs uitgebouwd, en 2 levels hoofgebouw

je kan een standbeeld maken, leuk 24 punten :rolleyes:
maar je kan tog beter gs lvl's maken ;)
en kazerne om leege dorpen te plunderen

Tsssch.
Ik heb al meteen een ridder gemaakt. Zo haal je massa's grondstoffen binnen van verlaten dorpen, terwijl de andere spelers van wereld 7 klagen dat ze een tekort aan grondstoffen hebben. Foutje in je theorie? :)
 

DeletedUser

Guest
jah idd ;)

ik heb ook mijn standbeeld gemaakt :p
omdat anders me speer dood gaat, was ik effe vergeten :p
ik plunder nu met speer en ridder ;)
nog meer buit XD
 

DeletedUser

Guest
Tsssch.
Ik heb al meteen een ridder gemaakt. Zo haal je massa's grondstoffen binnen van verlaten dorpen, terwijl de andere spelers van wereld 7 klagen dat ze een tekort aan grondstoffen hebben. Foutje in je theorie? :)

hahaha... :D
Sorry, maar jij houd het echt niet lang uit... :p
Als je een ridder alleen stuurd gaat ie dood en dan moet je speervechters bijbouwen, maar dat kost veel gs, die je dus moet sparen van je gs-productie en dat kost dus meer tijd dan mijn inkomsten op dit moment... :cool:

Als je binnen die 5 dagen van beginnersbescherming een leger wil hebben kan je het best de eerste 3 dagen alleen maar gs doen... ;)
Daarna mag je een legertje opbouwen om te farmen, zonder n00b te zijn ... ;):cool:

Foutje in je theorie? :)

In de jouwe ja... ;)
 

DeletedUser

Guest
hahaha... :D
Sorry, maar jij houd het echt niet lang uit... :p
Als je een ridder alleen stuurd gaat ie dood en dan moet je speervechters bijbouwen, maar dat kost veel gs, die je dus moet sparen van je gs-productie en dat kost dus meer tijd dan mijn inkomsten op dit moment... :cool:


OMG. noob.
 

DeletedUser

Guest
ik denk dat ik het het beste ga doen ;) zonder deeltenemen! knap he ;)
 

DeletedUser9647

Guest
ik speel ook onder andere naam.. anders wordt ik om de 2 minuten gepmed en om de 5 minuten krijg ik dan een uitnodigingen..

je moe tme inbox bij w6 is zien:p
 

DeletedUser

Guest
ik speel er ook, zal niemand interesant vinden xD.
Ook onder een andere naam:p
 
Bovenaan