noob of onbekend talent?

DeletedUser

Guest
Een paar goede farms in de beginfase en je staat snel bovenaan de ranking zonder de hele dag achter je pc te zitten. (Ik stond lange tijd 2de door goede farms ^^)

Als je dan actief kan blijven (ik was een week inactief -_-) kan je de lijn zeer makkelijk doortrekken. Als je dan nog es een paar dorpen in de schoot geworpen krijgt is het helemaal niet moeilijk om bovenaan de ranking te staan zonder al te veel tijd aan dit spel te besteden. Natuurlijk moet je het spel onder de knie hebben, maar dat is voor jimboss geen probleem denk ik.

Wat je zegt over dat nolife is dus totaal niet waar imo.

allen de gedachten al is no life
dat zou ik nooit bedacht of getypy kunnen hebben
complimenten:cool:
 

DeletedUser14811

Guest
noob

dit is mijn eerste keer in tribalwars en ik speel het nog maar 3weken.hoe sta ik er voor in jullie ogen???:confused:
 

DeletedUser

Guest
Haha Rawberry xD. Ik moet zeggen Jonas dat je het best goed doet. Als je nu nog even die gast van 3000 punten in je buurt uitroeit ben je vertrokken. Lees ook even alle guides door die je kan vinden om alle kneepjes van Tw te leren, dat helpt echt.
 

DeletedUser14811

Guest
Haha Rawberry xD. Ik moet zeggen Jonas dat je het best goed doet. Als je nu nog even die gast van 3000 punten in je buurt uitroeit ben je vertrokken. Lees ook even alle guides door die je kan vinden om alle kneepjes van Tw te leren, dat helpt echt.

haha heb ik al gedaan woody.ik ben hem nu aan het clearen dus in dit weekend heb ik mij eerste 2 de dorp:D:D
 

DeletedUser

Guest
Kunnen we het ook houden op speler? :rolleyes:

Een onbekend talent ben ik niet... Onbekend wel, een talent niet zozeer. En om nu te zeggen dat ik gewoon onbekend ben, klinkt zo stom...
Maar wat is eigenlijk jullie definitie van 'talent'? In W7 ben ik pas begonnen, maar al wel een stam opgericht... W6 is m'n eerste wereld en in K32 heb ik nu 9 dorpjes en staat mijn eigen stam 3e/2e op het kontinent... Telt dat ook mee? :D
 
Bovenaan