Non-premium?

Reactiescore
5.693
Hallo, ik zoek boost accounts. Het liefst 32 stuks. Aanmelden via PB
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
ik heb zonet bevestiging dat ik premade zal starten met spamkaboutertje
 
Reactiescore
510

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.785
Reactiescore
5.693
Blijft raar dat Duckje zogenaamd ontslagen is omdat hij continu voor ons op kwam en tegen Innogames in ging voor onze belangen. Onze grootste wens al 6 jaar(?) was een PP vrije wereld, zonder beurs etc. Hij zei altijd dat dit niet ging….

Fast forward, 2 maanden met een nieuwe CoMa en we hebben een PP vrije wereld. Blijft gek.
 
Reactiescore
1.367
Blijft raar dat Duckje zogenaamd ontslagen is omdat hij continu voor ons op kwam en tegen Innogames in ging voor onze belangen. Onze grootste wens al 6 jaar(?) was een PP vrije wereld, zonder beurs etc. Hij zei altijd dat dit niet ging….

Fast forward, 2 maanden met een nieuwe CoMa en we hebben een PP vrije wereld. Blijft gek.
Of Inno gunt het deze CoMa wel, gebruikt het om de nieuwe CoMa in een goed daglicht te zetten/duckje in een slecht daglicht te zetten of duckje was stiekem niet zo goed! Welk complot zou het zijn :#
 
Reactiescore
581
Blijft raar dat Duckje zogenaamd ontslagen is omdat hij continu voor ons op kwam en tegen Innogames in ging voor onze belangen. Onze grootste wens al 6 jaar(?) was een PP vrije wereld, zonder beurs etc. Hij zei altijd dat dit niet ging….

Fast forward, 2 maanden met een nieuwe CoMa en we hebben een PP vrije wereld. Blijft gek.

Of een meesterzet van Inno om hun nieuwe impopulaire CoMa een populariteitsboost te geven?
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Blijft raar dat Duckje zogenaamd ontslagen is omdat hij continu voor ons op kwam en tegen Innogames in ging voor onze belangen. Onze grootste wens al 6 jaar(?) was een PP vrije wereld, zonder beurs etc. Hij zei altijd dat dit niet ging….

Fast forward, 2 maanden met een nieuwe CoMa en we hebben een PP vrije wereld. Blijft gek.
Idd waar zijn de complottheorieën?
 
Reactiescore
1.145
Feit dat dit op bijna alle middelgrote servers tegelijk wordt ingevoerd lijkt me dat dit niet specifiek is om de populariteit te boosten van de nieuwe coma hier.

Dus lijkt me meer het algemene beleid van Inno dat ze dit willen introduceren.

Waarschijnlijk was dit het beleid waar Duckje het over had, wat hij de laatste 6 jaar heeft proberen tegen te houden :biggrin:
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
26
Goede grap mislukte afbak croissantje van me.
Kom mee spelen dan, aangezien spel zelf TribalWars heet.
Notabene zijn de meeste al eens weggespeeld geworden en snap dat er nu ook grote behoefte aan is om zelf Coruscant weg te willen spelen. Maar we weten dat jij altijd zal falen Martijn :)
 
Reactiescore
372
Kom mee spelen dan, aangezien spel zelf TribalWars heet.
Notabene zijn de meeste al eens weggespeeld geworden en snap dat er nu ook grote behoefte aan is om zelf Coruscant weg te willen spelen. Maar we weten dat jij altijd zal falen Martijn :)
Wacht, dat is Martijn? Dé Martijn? Die van #wegmetmartijn?
 
Bovenaan