Nilva vs Shido

Reactiescore
1.367
Goed gespeeld van Nilva, ze waren de betere partij.

Het zou wss wel wat spannender geweest zijn, als we geen spelersproblemen gehad hadden en Damacon zijn stam trouw gebleven was. Maarja dat is een argument uit het ongerijmde dus zullen we nooit weten.

Ook goed gedeft/gestacked op BmK en andere frontspelers daar. Had graag de oorlog anders gezien, spannender, maarja er liep haal wat mis

Inderdaad, goed gespeeld door nilva.
misschien kunnen de overgebleven leden wel naar cyan :p
 

DeletedUser61042

Guest
Goed gespeeld van Nilva, ze waren de betere partij.

Het zou wss wel wat spannender geweest zijn, als we geen spelersproblemen gehad hadden en Damacon zijn stam trouw gebleven was. Maarja dat is een argument uit het ongerijmde dus zullen we nooit weten.

Ook goed gedeft/gestacked op BmK en andere frontspelers daar. Had graag de oorlog anders gezien, spannender, maarja er liep haal wat mis

We spreken elkaar nog wel even op skype!;)
 
Reactiescore
972
Waarom zal ik daar ook uberhaupt op gaan reageren aangezien je enkel bezig bent oude koeien uit de sloot halen. Je loopt te janken om niks man. welke rimstam moet er dan nog gaan op staan? ow die poging van jullie bedoel je zeker? juist:rolleyes:

Wat is het doel anders van dit forum?:rolleyes: Do or do not... there is no try

Nou, volgens mij vroeg jij je dat toch echt af.

Wanneer niet dan?
kijk w1 beide stammen hadden helft van de wereld maar de ene helft ging op deleten
dat is geluk :p

Er zijn wel wat meer werelden geweest dan W1 :p
 
Reactiescore
1.367
Nou, volgens mij vroeg jij je dat toch echt af.



Er zijn wel wat meer werelden geweest dan W1 :p

alle werelden waar ik gespeelt heb zijn zo gewonnen.

w9, w22 etc.

allemaal skill, tactiek en uithoudings vermogen
 

DeletedUser

Guest
Doen de nog levende Shido leden er nu niet verstandig aan om het zinkende schip te verlaten? Of is dat een hele rare opmerking van me?
 

DeletedUser

Guest
Zijn nog maar 3 misschien 4 spelers met toekomst.
En welke stam zouden ze naar toe moeten? Enige twee opties zijn Cyan en smart.
 

DeletedUser

Guest
Nilva is ook niet vies van het recruiten van Shido spelers toch :D :D :D?
 

DeletedUser81928

Guest
Doen de nog levende Shido leden er nu niet verstandig aan om het zinkende schip te verlaten? Of is dat een hele rare opmerking van me?
nope lijkt me niet.
Zijn nog maar 3 misschien 4 spelers met toekomst.
En welke stam zouden ze naar toe moeten? Enige twee opties zijn Cyan en smart.
Nah denk wel meer opties :)
Nilva is ook niet vies van het recruiten van Shido spelers toch :D :D :D?

Denk dat ze dan alleen raven willen ;)
 

DeletedUser35742

Guest
Dat zou je denken he, maar ik kreeg een naar gevoel bij mn PM wisseling met Raven en hou er niet van 2e keuze te zijn. Ik hoef die account niet per se mee te hebben. Maar als hijzelf en de andere Nilva leden het wel zien zitten blokkeer ik zoiets natuurlijk niet.

Bedankt trouwens voor de vriendelijke woorden charlie. Hopelijk blijven de bespelers van de Shido accounts behouden voor de wereld:) ik weet niet of het enige troost is, maar we zagen jullie aanvallen en safezone creeeren als een grotere prioriteit dan Cyan aanvallen!
 

DeletedUser59468

Guest
De timing was in deze kwestie zowat het hekelpunt Hokuz.
Eerst massaal aanvallen versturen om daarna pas jullie interesse uit te drukken zorgt voor wat morele wrijving.
Had dit verzoek er bijvoorbeeld een week vroeger gekomen zou dit al in een totaal ander licht kunnen bekeken worden.
De dreiging dat indien we toen niet zouden toetreden we volledig zouden worden weggespeeld helpt ook niet echt bij spelers als wij..

Achteraf gezien heeft deze oorlog wel ogen doen opengaan. Shido bezat goede actieve spelers, maar teveel ervan namen hun spreekwoordelijke biezem zodra de incomings binnensijpelden.
Daarnaast wisten we op dat ogenblik nog niet dat account Damacon zuiver voor de punten speelde.
Anders hadden we die overstap waarschijnlijk wel anders zien aankomen. Een account van dergelijke omvang die op dat ogenblik die beslissing neemt verandert natuurlijk volledig het perspectief van de oorlog.
 

DeletedUser35742

Guest
Daar kan ik me totaal niet in vinden. Als we jou relatief kort voor een massa contacteren zou je hetzelfde verhaal krijgen als waar Damacon nu van word beschuldigt. Het weglopen voor de strijd. We hebben bewust gewacht tot de massa ten eerste om onze kwaliteiten te laten zien en ten tweede dat we niet willen dat jij binnenkomt, en het eerste wat je ziet een planning is voor een massa op je oude stam. Ik denk dat juist dat voor groter moreel bezwaar had gezorgd. Komt bij dat we het risico op spionage op deze manier uit de weg gingen. Niet dat ik jou daar per se toe in staat acht overigens.

Ik denk dat jij en anderen zich teveel doodstaren op het recruiten van Damacon door ons. De redenen zijn al gegeven (en de counter argumenten ook), maar Damacon had niet het meeste front/was niet het eerste doelwit geweest, lag niet onder aanval. En wanneer ik dan bedenk dat vanuit Shido het verhaal komt dat hij amper ondersteunde, geloof ik niet dat zijn recruit voor de ommezwaai heeft gezorgd maar dat er simpelweg teveel weglopers in je stam zaten waardoor het nooit een strijd is geworden.
 
Reactiescore
6
Dat zou je denken he, maar ik kreeg een naar gevoel bij mn PM wisseling met Raven en hou er niet van 2e keuze te zijn. Ik hoef die account niet per se mee te hebben. Maar als hijzelf en de andere Nilva leden het wel zien zitten blokkeer ik zoiets natuurlijk niet.

Bedankt trouwens voor de vriendelijke woorden charlie. Hopelijk blijven de bespelers van de Shido accounts behouden voor de wereld:) ik weet niet of het enige troost is, maar we zagen jullie aanvallen en safezone creeeren als een grotere prioriteit dan Cyan aanvallen!

We mogen met modder gooien wat we willen, maar verlies toegeven moet ook kunnen :)

Jullie waren hier op dit moment een betere, samenhangende stam dan wij, en dat is jammer genoeg te laat gebleken
 

DeletedUser

Guest
De timing was in deze kwestie zowat het hekelpunt Hokuz.
Eerst massaal aanvallen versturen om daarna pas jullie interesse uit te drukken zorgt voor wat morele wrijving.
Had dit verzoek er bijvoorbeeld een week vroeger gekomen zou dit al in een totaal ander licht kunnen bekeken worden.
De dreiging dat indien we toen niet zouden toetreden we volledig zouden worden weggespeeld helpt ook niet echt bij spelers als wij..

Achteraf gezien heeft deze oorlog wel ogen doen opengaan. Shido bezat goede actieve spelers, maar teveel ervan namen hun spreekwoordelijke biezem zodra de incomings binnensijpelden.
Daarnaast wisten we op dat ogenblik nog niet dat account Damacon zuiver voor de punten speelde.
Anders hadden we die overstap waarschijnlijk wel anders zien aankomen. Een account van dergelijke omvang die op dat ogenblik die beslissing neemt verandert natuurlijk volledig het perspectief van de oorlog.

Je bent niet de eerste die ze onder druk van dreigementen naar Nilva proberen te halen. Hoe dan ook, voor jou persoonlijk was de overstap wel het verstandigst geweest. We zijn het neem ik aan allemaal wel over eens dat deze oorlog gespeeld is en dat Nilva de winner wordt. Het zal heel gek moeten lopen, wil Shido nog winnen. (Onrust in Nilva, overstappers en andere niet voor de hand liggende scenario's).
 
Reactiescore
6
Je bent niet de eerste die ze onder druk van dreigementen naar Nilva proberen te halen. Hoe dan ook, voor jou persoonlijk was de overstap wel het verstandigst geweest. We zijn het neem ik aan allemaal wel over eens dat deze oorlog gespeeld is en dat Nilva de winner wordt. Het zal heel gek moeten lopen, wil Shido nog winnen. (Onrust in Nilva, overstappers en andere niet voor de hand liggende scenario's).

Ik vraag me nu echt al lang af, waar jij eigenlijk speelt?

Je lijkt van alles wel iets te weten, maar van iets niets alles, speel je eigenlijk op deze wereld? Niet aanvallende bedoeld ofzo, ik vraag het me echt al een tijdje af :)
 

DeletedUser

Guest
Ik vraag me nu echt al lang af, waar jij eigenlijk speelt?

Je lijkt van alles wel iets te weten, maar van iets niets alles, speel je eigenlijk op deze wereld? Niet aanvallende bedoeld ofzo, ik vraag het me echt al een tijdje af :)

Ik ben het grootste geheim van W37. ;)
 
Bovenaan