Nilva VS Noeps!

DeletedUser

Guest
LEES DE REACTIES JONGE,BUITEN ITS FAHA EN DHBN noob:(

ik las iets heel anders (a).
Maar blijft bij het zelfde, astra's probleem. Jullie namen ze aan. Ook is dit gewoon dom wat jullie nu doen. Kijk eens naar de kaart als :
itob its en faha in Nilva's bezit zijn. Denk je echt dat wij dan oppeens stoppen?
 

DeletedUser

Guest
ik las iets heel anders (a).
Maar blijft bij het zelfde, astra's probleem. Jullie namen ze aan. Ook is dit gewoon dom wat jullie nu doen. Kijk eens naar de kaart als :
itob its en faha in Nilva's bezit zijn. Denk je echt dat wij dan oppeens stoppen?

Denk je echt dat jullie dan nog wat pakken?:D
 

DeletedUser

Guest
Denk je echt dat jullie dan nog wat pakken?:D

denk je dat jullie ooit wat gaan pakken? Jullie moeten je nog bewijzen in deze oorlog. Maarja, astra is toch zo zelf verzekerd. 't komt helemaal goed hoor astra. Keep dreaming
 

DeletedUser

Guest
denk je dat jullie ooit wat gaan pakken? Jullie moeten je nog bewijzen in deze oorlog. Maarja, astra is toch zo zelf verzekerd. 't komt helemaal goed hoor astra. Keep dreaming

Volgens mij hebben wij High5 al opgerold?;)

Gewoon Positief Terwijl de CCCP16
FFFP16 En nog meer van die nub dingen bezig waren:D

Ik weet niet wie zich nog moet bewijzen?
Ik denk het Rimstammetje Dat 1 front heeft en dus zich daar vol op kan focussen;)

Misschien even indimmen kiddo;)
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij hebben wij High5 al opgerold?;)

Gewoon Positief Terwijl de CCCP16
FFFP16 En nog meer van die nub dingen bezig waren:D

Ik weet niet wie zich nog moet bewijzen?
Ik denk het Rimstammetje Dat 1 front heeft en dus zich daar vol op kan focussen;)

Misschien even indimmen kiddo;)

Ik heb het over de oorlog Nilva astra, niet astra en haar verleden. Want nu zijn jullie gewoon 1 slechte stam.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb het over de oorlog Nilva astra, niet astra en haar verleden. Want nu zijn jullie gewoon 1 slechte stam.

Is nog redelijk recent?
Of Alles wat in het vorige jaar is gebeurd is gelijk een ver verleden?:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Is nog redelijk recent?
Of Alles wat in het vorige jaar is gebeurd is gelijk een ver verleden?:rolleyes:

Het is nog recent? en? Daar heb ik het niet over. Moeilijk te begrijpen dat het hier puur om Nilva VS astra gaat?
en dat jij nou niet de betekenis van verleden weet, tjaa .
 

DeletedUser

Guest
Het is nog recent? en? Daar heb ik het niet over. Moeilijk te begrijpen dat het hier puur om Nilva VS astra gaat?

Klopt belachelijk laten we het alleen maar over Astra en hun heldendaden hebben.
 

DeletedUser

Guest
Het is nog recent? en? Daar heb ik het niet over. Moeilijk te begrijpen dat het hier puur om Nilva VS astra gaat?
en dat jij nou niet de betekenis van verleden weet, tjaa .

correctie, hier hoort het over Nilva VS Noeps! te gaan :D
 

DeletedUser

Guest
Het is nog recent? en? Daar heb ik het niet over. Moeilijk te begrijpen dat het hier puur om Nilva VS astra gaat?
en dat jij nou niet de betekenis van verleden weet, tjaa .

Dan kan je deze stof eigenlijk al niet meer gebruiken aangezien het al het verleden is.
Elke voorbijgegane minuut is verleden:rolleyes:
 

DeletedUser35742

Guest
Klopt, zou dom zijn.
Maar jullie strelen jullie ego teveel omdat jullie enkel die accounts edelen, verder edelen jullie amper van astra*?
Dus wat nou de beste stam:')

'De beste stam' is wat mij betreft de stam die de meest indrukwekkende resultaten, consistent neerzet. Op wereld 16 is Nilva duidelijk de beste. Daarna doet FUL het nog veel beter dan Astra*, én bestaat de mogelijkheid nog dat Curam beter is dan jullie. Maar een Astrant die tegen Nilva roept dat ze zichzelf overschatten is lachwekkend.

Faha is ook nilva

Nouja dan heb je iig de award Je hebt jezelf geedeld!:D

Faha is Astra*

Volgens mij hebben wij High5 al opgerold?;)

Gewoon Positief Terwijl de CCCP16
FFFP16 En nog meer van die nub dingen bezig waren:D

Ik weet niet wie zich nog moet bewijzen?
Ik denk het Rimstammetje Dat 1 front heeft en dus zich daar vol op kan focussen;)

Misschien even indimmen kiddo;)

Jullie hebben CCC16 overduidelijk negatief afgesloten. Nilva heeft in principe 2 grote fronten, maar omdat wij in tegenstelling tot Astra* niet iedereen tegen ons in het harnas jagen, vechten we tegen slechts 1 van de 2 stammen waar we front mee hebben.
 

DeletedUser

Guest
Klopt, zou dom zijn.
Maar jullie strelen jullie ego teveel omdat jullie enkel die accounts edelen, verder edelen jullie amper van astra*?
Dus wat nou de beste stam:')

volgens cijfer gegevens tussen de twee stammen hebben wij actueel gezien meer recht om ons ego te strelen dan jullie :)
het blijft een stamgebeuren hé, voor zover ik weet was nilva niet bezig faha its enz.. te edelen of zat men hun niet aan te vallen toen ze bij astra gingen.
een deftige recruit dus... deftige accounts die worden aangevallen & die achteraf inactief worden... en daarvan moet je profiteren... uiteraard.

het feit alleen al dat ze inactief worden/ onbemand/ weetikveel nog allemaal is ook niet helemaal aan ons te wijten, eerder aan astra niet waar?
een voor allen, allen voor een.

maar weet je, faha vlot goed dus we zullen vast en zeker nog wel tot een punt komen dat we nog meer bij de echte astra kern komen, en dan kunnen jullie je bewijzen ;)
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
volgens cijfer gegevens tussen de twee stammen hebben wij actueel gezien meer recht om ons ego te strelen dan jullie :)
het blijft een stamgebeuren hé, voor zover ik weet was nilva niet bezig faha its enz.. te edelen of zat men hun niet aan te vallen toen ze bij astra gingen.
een deftige recruit dus... deftige accounts die worden aangevallen & die achteraf inactief worden... en daarvan moet je profiteren... uiteraard.

het feit alleen al dat ze inactief worden/ onbemand/ weetikveel nog allemaal is ook niet helemaal aan ons te wijten, eerder aan astra niet waar?
een voor allen, allen voor een.

maar weet je, faha vlot goed dus we zullen vast en zeker nog wel tot een punt komen dat we nog meer bij de echte astra kern komen, en dan kunnen jullie je bewijzen ;)

Zie dan maar of jullie front nog winst maakt.
Betwijfel ik ten zeerste.
 

DeletedUser35742

Guest
Zie dan maar of jullie front nog winst maakt.
Betwijfel ik ten zeerste.

Wat een slechte mentaliteit. Wanneer we bij de kern van Astra* aankomen, betekent dat dat we 2000 dorpen van jullie hebben. Dán moeten we ons nog bewijzen?:confused:
 

DeletedUser

Guest
Wat een slechte mentaliteit. Wanneer we bij de kern van Astra* aankomen, betekent dat dat we 2000 dorpen van jullie hebben. Dán moeten we ons nog bewijzen?:confused:

idd, dan is nilva's cluster nog beter, dus ik denk ook dat het dan niet heel moeilijk zal worden om astar* te verslaan.
 
Bovenaan