Nilva VS Noeps!

DeletedUser

Guest
Allemaal clears die dorpen van Astra hadden kunnen farmen, daarmee extra gs hadden kunnen opleveren, weer in pakketjes hadden kunnen worden omgezet, en dus weer extra dorpen van Astra* hadden kunnen opleveren... Als het edelen toch zo makkelijk gaat bij Faha en Its is dat toch wel de logische gedachtegang, nietwaar?

Tenzij je natuurlijk 'de noodzaak ziet' om een volgestacked dorp met moraal 30% plat te gooien?

Never mind, het zal mijn verdraaide logica wel zijn :p

heb je de afstand tussen de gemiddelde noepspeler en het front tussen astra en nilva al eens onder de loep genomen?
juist ja... ik denk dat de clears waar jij over spreekt niet eens tot dat front kunnen lopen :p
 

DeletedUser58575

Guest
Alle clears kunnen lopen. Ook de lange afstands clears :)
 

DeletedUser55242

Guest
Kijk,
Als iemand opgeeft, wie dan ook ... Een Nilva account te willen zien als edeltarget dan heeft hij met Nilva te maken, we zijn gwn een stam voor iets he !
Wij denken teminste in stambelang ... Wij zijn geen individuele spelers die alleen voor onze eigen rang gaan ... ;)
En wij vallen L. Aan, dat is toch onze eige keuze, niet die van jullie,
Waar bemoeien jullie je dan mee ? :confused:
Als wij "dom" zijn hoef je het toch niet te zeggen :confused: Dan werkt het toch in jullie voordeel ? :eek:

En dictator, wat ben jij een ambetand ventje --'
 

DeletedUser

Guest
Kijk,
Als iemand opgeeft, wie dan ook ... Een Nilva account te willen zien als edeltarget dan heeft hij met Nilva te maken, we zijn gwn een stam voor iets he !
Wij denken teminste in stambelang ... Wij zijn geen individuele spelers die alleen voor onze eigen rang gaan ... ;)
En wij vallen L. Aan, dat is toch onze eige keuze, niet die van jullie,
Waar bemoeien jullie je dan mee ? :confused:
Als wij "dom" zijn hoef je het toch niet te zeggen :confused: Dan werkt het toch in jullie voordeel ? :eek:

En dictator, wat ben jij een ambetand ventje --'

Gogogo

3k spelers aanvallen:eek:

Niveau daalt weer verschrikkelijk:eek:
 

DeletedUser52519

Guest
hahahaha,
meest recent? Kijk verder dan je BG, faha verliest dagelijks veel dorpen. Its ook, itob is 1 flob. Veduki verloor 1 dag wat dorpen. Faha elke dag bijna de helft. Dagen lang, nou wat is nou efficienter.

Je hoeft niet gelijk aan te vallen. Ik geef enkel de suggestie dat je die clears daar ook kan gebruiken, zo verlies je daar immers minder dorpen dan nodig. Ik had het namelijk ook totaal niet over Its, Itob & Faha.

De gewonnen dorpen zijn het meest recent. Trouwens gaat het voor Astra al weer heel wat moeilijker in het Noorden.

Klopt, maar volgens mij is het handiger die clears te spenderen waar het dus niet zo goed gaat.
 
Reactiescore
510
AL wat clears gemold :)
 

DeletedUser

Guest
Je hoeft niet gelijk aan te vallen. Ik geef enkel de suggestie dat je die clears daar ook kan gebruiken, zo verlies je daar immers minder dorpen dan nodig. Ik had het namelijk ook totaal niet over Its, Itob & Faha.



Klopt, maar volgens mij is het handiger die clears te spenderen waar het dus niet zo goed gaat.

Nu bijvoorbeeld 250 clears aan verspillen, of wachten totdat dorpen vol staan, uitgebouwd en moraal nog steeds 30 is. Wij sturen niet 30 clears naar abdelya, dat heeft geen zin. Daar word ze echt niet bang van.

Laat ons lekker ons werk doen, we maken altijd al zulke keuze's en we staan er nog, en ook niet verkeerd.
 

DeletedUser35742

Guest
Oh ja helemaal vergeten, individuele resultaten tellen bij jullie zwaarder dan stambelang...is ook zo;)
 

DeletedUser58575

Guest
Kun jij ook lopen? Naar een ander spel of wereldforum?

Ik post al genoeg op andere wereldfora. Dit is maar een van de 4 waarop ik actief ben, en dan ben ik hier nog het minst actief. Zeveren kun je doen als je wat te zeveren hebt (als ik iets zeg waar je wat op aan te merken hebt). Droge opmerkingen maken zonder grond met als enkele doel om te provoceren is eerder Groot Khan's specialiteit. Laat dat dan ook aan hem, hij is er beter in.
 

DeletedUser39795

Guest
Ik post al genoeg op andere wereldfora. Dit is maar een van de 4 waarop ik actief ben, en dan ben ik hier nog het minst actief. Zeveren kun je doen als je wat te zeveren hebt (als ik iets zeg waar je wat op aan te merken hebt). Droge opmerkingen maken zonder grond met als enkele doel om te provoceren is eerder Groot Khan's specialiteit. Laat dat dan ook aan hem, hij is er beter in.
De bedankjes zijn ook vast omdat iedereen je leuk vind :D
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
wat verkies je zelf in een oorlog, een inactief account edelen of een actief account edelen?
ik denk dat iedereen er over eens is dat je moet profiteren van die inactiviteit vooraleer het weer actief wordt & alsnog een bedreiging vormt.
moesten we its en faha niet edelen zou dat gewoon dom dommer domst zijn

Klopt, zou dom zijn.
Maar jullie strelen jullie ego teveel omdat jullie enkel die accounts edelen, verder edelen jullie amper van astra*?
Dus wat nou de beste stam:')
 

DeletedUser

Guest
Klopt, zou dom zijn.
Maar jullie strelen jullie ego teveel omdat jullie enkel die accounts edelen, verder edelen jullie amper van astra*?
Dus wat nou de beste stam:')

idd, we edelen zo weinig van astra.
vandaag om precies te zijn maar 30. Is ook niks.
 
Bovenaan