DeletedUser
Guest
Dat is ook niet echt vrouwelijk...![]()
En TW spelen is wel vrouwelijk dan
Dat is ook niet echt vrouwelijk...![]()
Heb ik hem ook al meerdere keren gezegd.Mijn advies zou dan ook zijn om professionele hulp te zoeken.
Op het eerste zicht lijkt Groot Khan een beetje harteloos en zou hij zich moeten schamen dat hij dat durft de posten maar als je de context kent en de de speler die het oorspronkelijk postte en hem kent vind ik zijn post niet zo erg.
Ik bekritischeer je niet hoor Groot Khantje, ik geef je volkomen gelijk.Nou vooruit...
![]()
![]()
Hij moet gewoon stoppen de grote fantast uit te hangen. Zou hij nu eens echt de waarheid posten, dan heb je mijn compassie.
Maar dit geouwehoer sorry hoor, maar je kan niet iemand zielig blijven vinden.
Er komt een tijd van eigen verantwoordelijkheid..
En TW spelen is wel vrouwelijk dan![]()
Jullie zijn beter dan dit, ik vind het gewoon ontbreken aan elke vorm van respect om iemand die zulke dingen in zijn leven heeft mee moeten maken te plaatsen op een online forum om er even allemaal hartelijk om te lachen..
Elk forum is voor iedereen om te posten, al wil ik op elk topic van elk forum posten.. En vooral van jou verwacht ik niet dat je me hier komt wegjagen of wat je hier ook probeert te doen :')
Ik neem het gewoon op voor iemand die wordt afgemaakt op een online forum. Ga je dan niet tot mij keren alsof ik hier degene ben die andere mensen belachelijk maakt..
Elk forum is voor iedereen om te posten, al wil ik op elk topic van elk forum posten.. En vooral van jou verwacht ik niet dat je me hier komt wegjagen of wat je hier ook probeert te doen :')
Ik neem het gewoon op voor iemand die wordt afgemaakt op een online forum. Ga je dan niet tot mij keren alsof ik hier degene ben die andere mensen belachelijk maakt..
Waarom zou TW spelen voor mannen moeten zijn dan?
Ik bedoel, dit forum is toch gewoon een roddelhoek altijd geweest...
gaan we serieus discussieren over iemands leven? doe dat ff via skype via dit is het een beetje onprive niet iedereen hoeft te weten hoe jij over hem of haar denkt.
Indien deze persoon zijn privéleven op TW gooit is dat zijn keuze en mogen wij erover discussieren.gaan we serieus discussieren over iemands leven? doe dat ff via skype via dit is het een beetje onprive niet iedereen hoeft te weten hoe jij over hem of haar denkt.
Uhuh uhuh enorm veranderd joh.... ik denk dat ik hier mijn punt heb gemaakt.