Nilva vs. GoH XL & Mental

DeletedUser20611

Guest
Mijn advies zou dan ook zijn om professionele hulp te zoeken.
Heb ik hem ook al meerdere keren gezegd.

Ik had geen weet van het verhaal dat Groot Khan nu post maar als hij weer zoiets heeft uitgehaald is het echt wel ziekelijk en moet hij echt op zoek naar hulp hoor, en dat meen ik.
Op het eerste zicht lijkt Groot Khan een beetje harteloos en zou hij zich moeten schamen dat hij dat durft de posten maar als je de context kent en de de speler die het oorspronkelijk postte en hem kent vind ik zijn post niet zo erg.

Groot Khan, L. en Trepaulo kunnen jullie mij met een PM even inlichten wat hij nuweer heeft uitgestoken? Ik kan iets opmaken uit de reacties en context maar toch graag even bevestiging..
 

DeletedUser

Guest
Nou vooruit...

IMG_14122012_011855.png

IMG_14122012_011912.png

Op het eerste zicht lijkt Groot Khan een beetje harteloos en zou hij zich moeten schamen dat hij dat durft de posten maar als je de context kent en de de speler die het oorspronkelijk postte en hem kent vind ik zijn post niet zo erg.

Hij moet gewoon stoppen de grote fantast uit te hangen. Zou hij nu eens echt de waarheid posten, dan heb je mijn compassie.
Maar dit geouwehoer sorry hoor, maar je kan niet iemand zielig blijven vinden.
Er komt een tijd van eigen verantwoordelijkheid..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser20611

Guest
Nou vooruit...

IMG_14122012_011855.png

IMG_14122012_011912.png



Hij moet gewoon stoppen de grote fantast uit te hangen. Zou hij nu eens echt de waarheid posten, dan heb je mijn compassie.
Maar dit geouwehoer sorry hoor, maar je kan niet iemand zielig blijven vinden.
Er komt een tijd van eigen verantwoordelijkheid..
Ik bekritischeer je niet hoor Groot Khantje, ik geef je volkomen gelijk.
Stolpie moet dringend profesionele hulp gaan zoeken...
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Jullie zijn beter dan dit, ik vind het gewoon ontbreken aan elke vorm van respect om iemand die zulke dingen in zijn leven heeft mee moeten maken te plaatsen op een online forum om er even allemaal hartelijk om te lachen..

Dit is jouw forum niet M. Kom er dus ook niet.
 

DeletedUser

Guest
Elk forum is voor iedereen om te posten, al wil ik op elk topic van elk forum posten.. En vooral van jou verwacht ik niet dat je me hier komt wegjagen of wat je hier ook probeert te doen :')

Ik neem het gewoon op voor iemand die wordt afgemaakt op een online forum. Ga je dan niet tot mij keren alsof ik hier degene ben die andere mensen belachelijk maakt..
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Elk forum is voor iedereen om te posten, al wil ik op elk topic van elk forum posten.. En vooral van jou verwacht ik niet dat je me hier komt wegjagen of wat je hier ook probeert te doen :')

Ik neem het gewoon op voor iemand die wordt afgemaakt op een online forum. Ga je dan niet tot mij keren alsof ik hier degene ben die andere mensen belachelijk maakt..

Ik jaag weg of probeer dat bij wie ik maar wil. Ik hou mijn werelden gescheiden, maakt niet uit wie je bent of hoe goed je bent. Hij wordt afgemaakt door zijn eigen stommiteiten, he got no one else to blame but him.
 

DeletedUser

Guest
Wij maken niemand belachelijk. De enige beschamende teksten zijn door hemzelf geschreven en hier herhaald.
Jij bent de enige die het hier over belachelijk heeft, of uitlachen. De rest vindt het gewoon triest dat hij nog steeds dit soort verzinsels als waarheid probeert te presenteren. En dan uiteindelijk met een enorm emotioneel opbiechtend verhaal komt, tegen iemand die hij nog nooit van zijn leven heeft gezien.

Jij bent het er toch ook wel mee eens dat het niet goed gaat met die jongen?
 

DeletedUser

Guest
Elk forum is voor iedereen om te posten, al wil ik op elk topic van elk forum posten.. En vooral van jou verwacht ik niet dat je me hier komt wegjagen of wat je hier ook probeert te doen :')

Ik neem het gewoon op voor iemand die wordt afgemaakt op een online forum. Ga je dan niet tot mij keren alsof ik hier degene ben die andere mensen belachelijk maakt..

Luister nu dan maar dan naar TLD die wilt zelf ook niet dat je hier post...
Laat die jongen zijjn eigen gevechten voeren.
 

DeletedUser

Guest
Elk forum is voor iedereen om te posten, al wil ik op elk topic van elk forum posten.. En vooral van jou verwacht ik niet dat je me hier komt wegjagen of wat je hier ook probeert te doen :')

Ik neem het gewoon op voor iemand die wordt afgemaakt op een online forum. Ga je dan niet tot mij keren alsof ik hier degene ben die andere mensen belachelijk maakt..

Komop

Tld is 1 grote leugenaar.
Die gozer heeft echt hulp nodig.


M Je vind dit toch niet normaal ofwel?

Hij wilt zelfs foto's Wss erotisch getinte van meisjes onder de 18.
Dat is pedofilie en strafbaar;)
 

DeletedUser64444

Guest
gaan we serieus discussieren over iemands leven? doe dat ff via skype via dit is het een beetje onprive niet iedereen hoeft te weten hoe jij over hem of haar denkt.
 

DeletedUser

Guest
gaan we serieus discussieren over iemands leven? doe dat ff via skype via dit is het een beetje onprive niet iedereen hoeft te weten hoe jij over hem of haar denkt.

Wat doe jij hier uberhaupt nog, ga eens op delete man...
Jij bent nooit enige meerwaarde voor w16 geweest nooit...
 

DeletedUser20611

Guest
gaan we serieus discussieren over iemands leven? doe dat ff via skype via dit is het een beetje onprive niet iedereen hoeft te weten hoe jij over hem of haar denkt.
Indien deze persoon zijn privéleven op TW gooit is dat zijn keuze en mogen wij erover discussieren.
Het is niet zo dat we hem lopen af te zeiken, we raden hem gewoon aan voor zichzelf en zijn omgeving om psychologische hulp te gaan zoeken..
 

DeletedUser

Guest
Mag je trouwens op tribalwars sexueel getinte foto's van meisjes vragen? Lijkt me niet namelijk.
 
Reactiescore
1.089
Ik weet niet wie het doet maar, degene die alle vvs van de accounts in curam in bezit heeft, of elke speler die daar 1 keer per 2 dagen inlogt kan deze of gene zorgen dat de mensen daar weer of actief gaan spelen, of maar op barbaar gaan.

Want op deze manier barbarendorpen edelen, internen enz totdat we binnenkort de eindvoorwaarden bereiken is bijzonder vervelend, goh xl/xs en buitenstamse interns + mental (zonder buitenstamse interns) zitten namelijk samen op 70 % van de totaal aantal dorpen in bezit van de spelers op de wereld.
 

DeletedUser35742

Guest
Uhuh uhuh enorm veranderd joh.... ik denk dat ik hier mijn punt heb gemaakt.

Ik hoefde niet eens naar beneden te scrollen om te weten wie dit heeft geschreven:eek: Kan iemand me hier of via PM vertellen aan wie die mooie liefdesbrief was gericht?
 
Bovenaan