DeletedUser63410
Guest
Ik ga vanavond zo'n leuke post maken, pedik weet zeker wel waarover het gaat
Ik ga vanavond zo'n leuke post maken, pedik weet zeker wel waarover het gaat
Mag niet roddelen
Al had dit bij y-man ook kunnen gebeuren
Wat praat jij?
Jij kon dylanf3 al niet aan stoere jongenn.
Ik heb nooit anders beweerd
Y-man legt de woorden voor je in de mond, is dat dan nog nodig?
Nou mijn rapportjes dan
Ik denk dat ik deze dag noem, de slag om het dorp
Het begon allemaal op een vredige ochtend toen 30 aanvalslegers op veduki's meest geliefde dorpje lande.
Dit kon niet, dit mocht niet, hier moesten alle deff kunsten van onze Pedik in gestoken worden! Deff dorpen vanuit heel het land werden naar het dorp gestuurd om zijn dorp te verdedigen.
Enkel bleken het er geen 30 te zijn maar 60 Ohnee.. hoe hard ze ook vochten, na 8 vijandelijke legers was het dorp uitgestorven. Maar wat nu met die andere legers? Die werden 1 voor 1 voor 1 gekilled tot het dorp werd overgenomen door de boze tovenaar . Totally Spies
Korte verslag met rapportjes:
Meneer heeft weer mazzel
Maar de troepen van de tovenaar blijven komen! En dan pats het dorp valt in handen van de tovenaar.
Ondanks alle troepen is het hem gelukt. Maar wat gebeurt er dan, uit de bossen blijven verdedigende troepen van Pedik verschijnen.
De tovenaar komt met een plan:
Helaas mochten er niet meer plaatjes worden ingevoerd, anders was het nog grappiger al zeg ik hetzelf
Eindresultaat:
I Sing Revolution** (527|477) K45 9,562 Veduki [Nilva] .Totally Spies [Astra*] 2012-06-14 09:56:29
Ja? Als ik een vv had gevonden was ''de slag om het dorp'' heel wat anders afgelopen
Valt me nog mee dat je de boerderij niet vernietigde
Dat je geen vv kon vinden, zegt al genoeg over nilva
@Horse, leuke post
Dat zegt helemaal niets, de leden van Nilva en Curam bereiken irl ook nog dingen, dat natuurlijk voorgaat, is natuurlijk jammer.
Maarja, toen ik in de vide op de pc ging op tw tijdens frans werd ik door de toezichthouders steeds afgesloten
hokuz gekapt?
Nee toch