Nilva vs. Astra*

DeletedUser63410

Guest
Ik ga vanavond zo'n leuke post maken, pedik weet zeker wel waarover het gaat :eek:
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Mag niet roddelen :eek:
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Dat wou ik zelf, maar je moest niet bijsturen :mad:
 

DeletedUser63410

Guest
Nou mijn rapportjes dan :eek:

Ik denk dat ik deze dag noem, de slag om het dorp
decayed.gif


Het begon allemaal op een vredige ochtend toen 30 aanvalslegers op veduki's meest geliefde dorpje lande.
Dit kon niet, dit mocht niet, hier moesten alle deff kunsten van onze Pedik in gestoken worden! Deff dorpen vanuit heel het land werden naar het dorp gestuurd om zijn dorp te verdedigen.

Enkel bleken het er geen 30 te zijn maar 60 :eek: Ohnee.. hoe hard ze ook vochten, na 8 vijandelijke legers was het dorp uitgestorven. Maar wat nu met die andere legers? Die werden 1 voor 1 voor 1 gekilled tot het dorp werd overgenomen door de boze tovenaar . Totally Spies :cool:

Korte verslag met rapportjes:

veduki1.jpg

veduki2.jpg

veduki3.jpg

veduki4.jpg

veduki5.jpg

veduki6.jpg

veduki7.jpg

veduki9.jpg

veduki10kutedel.jpg

Meneer heeft weer mazzel :eek:

veduki11.jpg

veduki12.jpg

veduki13.jpg

veduki14.jpg

Maar de troepen van de tovenaar blijven komen! En dan pats het dorp valt in handen van de tovenaar.
Ondanks alle troepen is het hem gelukt. Maar wat gebeurt er dan, uit de bossen blijven verdedigende troepen van Pedik verschijnen.

De tovenaar komt met een plan:

veduki15oskiller.jpg

veduki16.jpg

veduki17.jpg

veduki18.jpg

veduki19.jpg

veduki20.jpg

veduki21.jpg

veduki22.jpg

veduki23.jpg

veduki24.jpg

Helaas mochten er niet meer plaatjes worden ingevoerd, anders was het nog grappiger al zeg ik hetzelf :(

Eindresultaat:

I Sing Revolution** (527|477) K45 9,562 Veduki [Nilva] .Totally Spies [Astra*] 2012-06-14 09:56:29

28bw9bp.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3368

Guest
Hey! Iemand die begrijpt hoe propaganda eruit moet zien in tijden van oorlog. Dikke duim! :)
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Nou mijn rapportjes dan :eek:

Ik denk dat ik deze dag noem, de slag om het dorp
decayed.gif


Het begon allemaal op een vredige ochtend toen 30 aanvalslegers op veduki's meest geliefde dorpje lande.
Dit kon niet, dit mocht niet, hier moesten alle deff kunsten van onze Pedik in gestoken worden! Deff dorpen vanuit heel het land werden naar het dorp gestuurd om zijn dorp te verdedigen.

Enkel bleken het er geen 30 te zijn maar 60 :eek: Ohnee.. hoe hard ze ook vochten, na 8 vijandelijke legers was het dorp uitgestorven. Maar wat nu met die andere legers? Die werden 1 voor 1 voor 1 gekilled tot het dorp werd overgenomen door de boze tovenaar . Totally Spies :cool:

Korte verslag met rapportjes:

veduki1.jpg

veduki2.jpg

veduki3.jpg

veduki4.jpg

veduki5.jpg

veduki6.jpg

veduki7.jpg

veduki9.jpg

veduki10kutedel.jpg

Meneer heeft weer mazzel :eek:

veduki11.jpg

veduki12.jpg

veduki13.jpg

veduki14.jpg

Maar de troepen van de tovenaar blijven komen! En dan pats het dorp valt in handen van de tovenaar.
Ondanks alle troepen is het hem gelukt. Maar wat gebeurt er dan, uit de bossen blijven verdedigende troepen van Pedik verschijnen.

De tovenaar komt met een plan:

veduki15oskiller.jpg

veduki16.jpg

veduki17.jpg

veduki18.jpg

veduki19.jpg

veduki20.jpg

veduki21.jpg

veduki22.jpg

veduki23.jpg

veduki24.jpg

Helaas mochten er niet meer plaatjes worden ingevoerd, anders was het nog grappiger al zeg ik hetzelf :(

Eindresultaat:

I Sing Revolution** (527|477) K45 9,562 Veduki [Nilva] .Totally Spies [Astra*] 2012-06-14 09:56:29

28bw9bp.jpg

Ik had alles gesniped, ging slapen en de volgende dag 60 incomings? Dan is het kansloos ja, goed hoor!
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Ja? Als ik een vv had gevonden was ''de slag om het dorp'' heel wat anders afgelopen
Valt me nog mee dat je de boerderij niet vernietigde :eek:
 

DeletedUser41607

Guest
Ja? Als ik een vv had gevonden was ''de slag om het dorp'' heel wat anders afgelopen
Valt me nog mee dat je de boerderij niet vernietigde :eek:

Dat je geen vv kon vinden, zegt al genoeg over nilva :eek:

@Horse, leuke post :D
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Dat je geen vv kon vinden, zegt al genoeg over nilva :eek:

@Horse, leuke post :D

Dat zegt helemaal niets, de leden van Nilva en Curam bereiken irl ook nog dingen, dat natuurlijk voorgaat, is natuurlijk jammer.
Maarja, toen ik in de vide op de pc ging op tw tijdens frans werd ik door de toezichthouders steeds afgesloten :mad:
 

DeletedUser41607

Guest
Dat zegt helemaal niets, de leden van Nilva en Curam bereiken irl ook nog dingen, dat natuurlijk voorgaat, is natuurlijk jammer.
Maarja, toen ik in de vide op de pc ging op tw tijdens frans werd ik door de toezichthouders steeds afgesloten :mad:

Mja ik denk als de echte hokuz er nog was dat dit wel anders zou zijn, of denk ik dat maar :eek:?
 
Bovenaan