Nieuwjaarsbrief van NEXT aan »E«

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Euhm, mensen... Dit topic gaat er niet om elkaar uit te k*kken over de oorlog, het is een zeer aardige nieuwjaarswens...
 

DeletedUser14103

Guest
Geef mij toch maar liever een korte maar krachtige nieuwjaarswens...

Veel succes aan degene die het WEL lezen.
 

DeletedUser

Guest
ben benieuwd hoe jullie forum eruitziet staat die ook vol met ingebeelde 'heldendaden' zodat de moed er een beetje in blijft ?
 

DeletedUser

Guest
nee, ons forum bestaat uit dingen die jullie boven de pet zullen gaan.
 

DeletedUser

Guest
tsja gecombineerd ben je ietsjes groter ( of was ten minste ) en 10x zo groot is een 'kleeeeinnn beetje overdreven ;) ' jullie zelfstandig gezien waren we maar 2x zo groot met verspreide spelers en als dit een nieuwjaarswens is is het nogal een vreemde....had liever 'gelukkig nieuwjaar' gezien dan deze opgesomde onzin, er werd voor deze oorlog zelfs al gesproken over een fusie... er is heel lang over gepraat voordat het echt gebeurde omdat het in een keer goed moest gaan en alle regels vooraf besproken moesten worden.
Ik zou ook eerlijk gezegd niet moeten weten wie de volgens jou genoemde angst moet gaan veroorzaken.... OCMW is de enige degelijke van de 4 , en deze fusie ging zoals Sunsnack zegt uit van belangen voor beide stammen.... het kampen met de stoppende spelers etc
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser25172

Guest
Mensen, Mensen, Mensen

Ga alsjeblieft iets doen met jullie levens...
Je hebt toch wel iets beters doen dan een hexameter te maken.
Doe het dan op zijn minst in het latijn:)
(Ja die heb ik ook mogen vertalen)
 

DeletedUser

Guest
1. Ik hou niet zo van paddestoelen.
2. Die nieuwe naam past niet in mijn versschema.
3. Je denkt toch niet dat ik dat allemaal gedaan heb NA jullie naamsverandering?
4. Eternity klinkt nog steeds mooier ^^

1 nou gaan we niet schelden he :mad:
2 daar gaat je hobby
3 weet niet wat ik meer levenloos vindt.
4 ik vind ocmw ook beter dan jou stam. so what? het dringt en wil ook niet tot je door dringen dat dez fusie enkel was omdat we beide veel stoppers hadden.
 

DeletedUser

Guest
1 nou gaan we niet schelden he :mad:
2 daar gaat je hobby
3 weet niet wat ik meer levenloos vindt.
4 ik vind ocmw ook beter dan jou stam. so what? het dringt en wil ook niet tot je door dringen dat dez fusie enkel was omdat we beide veel stoppers hadden.

Give it a rest, Dashba ;)
Wat kan ons de meningen van anderen schelen :p
 

DeletedUser

Guest
Ik kan 2 dingen doen, iedereen straffen of gewoon het topic sluiten.
Serieus, dit gaat echt nergens over, maar ik spaar jullie en ik sluit het topic gewoon.

*closed*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan